Creditcard zonder credit

Aanbevolen berichten

Ik heb een BKR codering vanwege mijn faillisement jaren geleden. Helaas kan ik ook nergens aan een creditcard komen. Daarom ben ik 4 erg mooie .com domeinen kwijtgeraakt vorige maand. De komende maand weer 1 mooie .com domein kwijt omdat ik nergens een creditcard kan regelen om de domeinen te verlengen.

 

Een virtuele creditcard voor Nederland zou erg handig zijn.

Goede domeinen laten verlopen omdat je geen creditcard hebt? Elk Nederlands hostingsbedrijf kan toch gewoon .com domeinen beheren?!

 

Ik had jaren geleden (voordat ik failliet ging) met een creditcard bij Amerikaanse registrar wat domeinen geregistreerd. Na mijn faillisement en blokade van mijn creditcard kon ik de domeinen niet meer verlengen. Kon helaas ook geen vrienden vinden die dit voor mij wilden doen.

 

Ik wordt de eerste klant als iemand een service begint die voor klanten creditcard betalingen doet.

Link naar reactie

Ik heb een BKR codering vanwege mijn faillisement jaren geleden. Helaas kan ik ook nergens aan een creditcard komen. Daarom ben ik 4 erg mooie .com domeinen kwijtgeraakt vorige maand. De komende maand weer 1 mooie .com domein kwijt omdat ik nergens een creditcard kan regelen om de domeinen te verlengen.

 

Een virtuele creditcard voor Nederland zou erg handig zijn.

Goede domeinen laten verlopen omdat je geen creditcard hebt? Elk Nederlands hostingsbedrijf kan toch gewoon .com domeinen beheren?!

 

Ik had jaren geleden (voordat ik failliet ging) met een creditcard bij Amerikaanse registrar wat domeinen geregistreerd. Na mijn faillisement en blokade van mijn creditcard kon ik de domeinen niet meer verlengen. Kon helaas ook geen vrienden vinden die dit voor mij wilden doen.

 

Ik wordt de eerste klant als iemand een service begint die voor klanten creditcard betalingen doet.

[offtopic]Dan laat je een Nederlandse hoster het domein toch gewoon verhuizen + registeren? ::)[/offtopic]

Wat je stelt zou nog niet eens zo'n gekke service zijn. Zeker niet als je gewoon vooruit betaald.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

 

Wat je stelt zou nog niet eens zo'n gekke service zijn. Zeker niet als je gewoon vooruit betaald.

 

Mischien mooi idee voor iemand om op te starten :)

 

Ik denk dan aan zoiets:

- Je opent een account op de site

- Je maakt via Ideal geld over naar je account

- Via je account geef je opdrachten om per creditcard betalingen te verrichten

 

Nee hier loop ik vast. Hoe moet de serviceprovider betalingen verrichten met een creditcard als de creditcard gegevens bij elke bestelling bekend wordt. En automatisch betalen zou dan ook niet kunnen. De provider moet het toch handmatig doen. En dan de creditcard gegevens wissen. De provider moet dan ook nog met de gegevens van de klant inloggen om te bestellen.

 

Moeilijk denk ik. Of de klant moet elke keer een ticket aanvragen waarbij hij/zij het product, prijs en inloggegevens doorgeeft. De provider betaald per creditcard en verminderd het op de account van de klant.

Link naar reactie

Waarom hebben ze in ons land nog niet een prepaid creditkaart ingevoerd? In Engeland en Ierland bestaat die al wel, maar hier houdt de overheid het tegen. Betalingen naar andere EU landen zijn zo alleen via een internatinale bankoverschrijving te doen. (traag en erg duur) Lang leve het verenigd europa! Het lijkt wel of onze regering er een genoegen in schept om haar burgers en de ondernemers een hak te zetten.

Link naar reactie

Waarom hebben ze in ons land nog niet een prepaid creditkaart ingevoerd? In Engeland en Ierland bestaat die al wel, maar hier houdt de overheid het tegen. Betalingen naar andere EU landen zijn zo alleen via een internatinale bankoverschrijving te doen. (traag en erg duur) Lang leve het verenigd europa! Het lijkt wel of onze regering er een genoegen in schept om haar burgers en de ondernemers een hak te zetten.

 

1 europa bestaat op papier mooi, verder..

 

Ik schreef al dat je gewoon in andere landen zn kaartje kan kopen, dan is dat probleem ook gelijk verholpen.

En betalingen naar andere EU landen langzaam en duur?

Overschrijving naar een ander land kost niets en de tijd ligt op ongeveer 1 a 2 dagen.

Link naar reactie

Ik vraag mij af of ze niet moeilijk gaan doen als je een prepaid creditcard in bijv. Engeland koopt.

 

Wel heb je gelijk dat tegenwoordig overschrijven naar andere EU landen eenvoudiger en goedkoper is. Ikzelf moest er een paar jaar geleden nog 11 Euro voor betalen + kreeg een hele hoop sores erbij.

Link naar reactie

Om meer dan 750 euro per maand om te kunnen zetten via Paypal heb je een premieraccount nodig.Voor een Paypal Premier account dien je jouw creditkaart gegevens in te vullen. Daar staat automatisch jouw achternaam in dat venster. Dus andermans kaart kan je daar niet gebruiken. Voor elke prepaidcreditkaart naar Engeland afreizen is ook erg omslachtig. De nederlandse banken moeten gewoon een prepaid creditcard invoeren, of iedereen de mogelijkheid aanbieden om een creditcard te nemen. Laten zij al die pinpassen met de bijbehorende frauderisico's maar afschaffen. trouwens internetbankieren heeft hier ook risico's: Bij de postbank.nl moet je het bankrekeningnummer intypen bij een overschrijving en alleen de naam nog van de begunstigde. Echter als je een fout rekeningnummer intoetst, welk risico loop je dan dat het geld nooit meer terug ziet??? Is dit systeem wel voldoende waterdicht? Vaak staan bankrekening nummers in miniatuurformaat op een rekening. Een leesfout is zo gemaakt.Creditcard maatschappijen gaan altijd hard achter de fraudeurs aan en hier sta je er vaak alleen voor. ie het Vara programma Opgelicht. Dit frusteert de hele internethandel.

Link naar reactie

Postbank doet een nummer naam controle als je naar een ander postbank rekening geld overmaakt. Dus daar kan je al geen fout meer mee maken.

Bank rekening nummers is helaas een ander geval.

Zelf heb ik ook ooit eens een verkeerd nummer met een naam opgegeven, maar ik kreeg wel 2 weken later van de Postbank de betaling terug gestort, zonder dat ik wist dat het fout zat.

 

Tevens kan je, als je het verkeerd hebt overgeboekt de Postbank vragen om aan de andere partij te verzoeken het geld terug te storten, dan krijgt deze een brief waarin staat dat hij tot een x datum de tijd heeft dit te doen anders worden zijn adres gegevens openbaar gemaakt zodat jij of ik daartegen stappen kan ondernemen.

 

Zo heel erg is het dus ook niet en gewoon een kwestie van goed de nummers nakijken voordat je op verzenden drukt.

En dat is net zo voor alle andere banken.

 

Je kan niet alle verantwoordelijkheid bij de bank neerleggen als jij en ik zelf die fout maken..

 

Link naar reactie

Phantor,

 

Voor postbank naar postbank betalingen klopt het dat er een extra naamcontrole plaats vindt. Verder vind ik, dat jij er veel te gemakkelijk over denkt. Overboekingen naar andere banken worden namelijk niet op naam gecontroleerd. In het recente verleden heeft zelfs het UWV eens een verkeerd nummer ingevuld. Toen werd er per ongeluk een gigantisch geldbedrag op de verkeerde rekening gestort. De ontvanger was helaas van kwade trouw en weigerde het geldbedrag te retourneren.

 

Zo iemand juridisch aanpakken is ten eerste peperduur maar wat nog veel erger is dat tegen de tijd dat je actie onderneemt, het meeste geld al "verdwenen" of te wel doorgesluist is. Dan zit je met een dubbele financiele strop.

 

Zelf kreeg ik een paar jaar geleden van een onbekende een paar duizend Euro op mijn rekening gestort. Dat heb ik toen wel direct terug gestort. Nooit trouwens een bedankje voor gehad

Link naar reactie

Bankrekeningnummers zijn lang niet zo simpel als je zou denken. Een simpele enkelvoudige typfout levert een ongeldig nummer op. Een dubbele, maar "goede" typefout, kan wel een geldig nummer opleveren.

 

Zie ook:

http://www.scarlet.nl/~broers/algorith.html

Link naar reactie

Phantor,

 

Voor postbank naar postbank betalingen klopt het dat er een extra naamcontrole plaats vindt. Verder vind ik, dat jij er veel te gemakkelijk over denkt. Overboekingen naar andere banken worden namelijk niet op naam gecontroleerd. In het recente verleden heeft zelfs het UWV eens een verkeerd nummer ingevuld. Toen werd er per ongeluk een gigantisch geldbedrag op de verkeerde rekening gestort. De ontvanger was helaas van kwade trouw en weigerde het geldbedrag te retourneren.

 

Zo iemand juridisch aanpakken is ten eerste peperduur maar wat nog veel erger is dat tegen de tijd dat je actie onderneemt, het meeste geld al "verdwenen" of te wel doorgesluist is. Dan zit je met een dubbele financiele strop.

 

Zelf kreeg ik een paar jaar geleden van een onbekende een paar duizend Euro op mijn rekening gestort. Dat heb ik toen wel direct terug gestort. Nooit trouwens een bedankje voor gehad

 

Je kan ook gewoon aangifte doen, net zo makkelijk.

En anders neem je een deurwaarder/advocaat. Kosten zijn voor de persoon welke het geld heeft gehad. Krijg je misschien niet gelijk het geld binnen maar het komt vanzelf wel een keer je kant op. Moeilijk voor de andere kant om zoiets te betwisten.

 

En verder wat Tonino al zei.

 

Je hoeft niet naar engeland toe om een credit card te halen, je kan ze ook gewoon online bestellen in Engeland, Italie etc, dan komen ze aangetekend naar je huis toe.

 

In Nederland, naar wat ik heb begrepen, komen die kaarten hier voorlopig nog niet. Maar goed ik zei al eerder dat NL niet echt een credit card land is.

Link naar reactie

Phantor,

 

 

Je hoeft niet naar engeland toe om een credit card te halen, je kan ze ook gewoon online bestellen in Engeland, Italie etc, dan komen ze aangetekend naar je huis toe.

 

 

Enig idee waar ik dat kan doen op het internet? Welke bedrijven zijn te vertrouwen en geven een prepaid creditcard voor mensen in het buitenland?

Link naar reactie

Geen idee wie dat op internet doet, ik zie anders genoeg jongens welke die kaarten op marktplaats ed aanbieden.

 

Lijkt me een zoekopdracht bij google het makkelijkste.

 

Ik zit niet in Nederland/Engeland, dus kan je daarmee niet helpen.

Zal eens kijken of ik hier iets voor je kan betekenen inzake zn debitcard en wat het kost.

 

Ik zal je daarover wel een PM sturen.

 

 

 

 

Link naar reactie

Ken je niemand met een premier PayPal-account? Je kunt maximaal 8 e-mailadressen toevoegen, dus wellicht mag je meeliften met iemand (die je vertrouwt!!!)

 

 

Ik denk dat het erg moeilijk wordt de belastingdienst te overtuigen dat deze persoon geen belasting hoef te betalen op mijn inkomsten.

 

toch een debitcard in nederland?

 

..{Op vrijdag 19 januari 2007 heeft Visa in Amsterdam de introductie van V PAY aangekondigd. Daarmee betreedt Visa in samenwerking met Equens de Nederlandse markt voor debet betaalkaarten. Met V PAY hebben de Nederlandse banken, consumenten en winkeliers een aantrekkelijk alternatief.}

 

 

 

 

Link naar reactie

Ik ken wel debitcards. Werkt het zelfde als een creditcard (incl. acceptatie) maar je moet er geld op storten. Alleen geschikt voor electronische betalingen omdat de naam en nummer er niet in relief op staat (sommige hotels/winkels zijn dus lastig omdat ze geen electr. terminal hebben) Voor Internet dus wel handig.

 

Buitenlandse vriendin heeft zo'n ding dus geen garanties dat ie in Nederland te krijgen is.

kijk op www.mijnwebwinkel.nl/winkel/prepaid-crditcard

Het promoten van eigen diensten is niet toegestaan op HigherLevel! Spam dus.

Link naar reactie

Ik ken wel debitcards. Werkt het zelfde als een creditcard (incl. acceptatie) maar je moet er geld op storten. Alleen geschikt voor electronische betalingen omdat de naam en nummer er niet in relief op staat (sommige hotels/winkels zijn dus lastig omdat ze geen electr. terminal hebben) Voor Internet dus wel handig.

 

Buitenlandse vriendin heeft zo'n ding dus geen garanties dat ie in Nederland te krijgen is.

kijk op www.mijnwebwinkel.nl/winkel/prepaid-crditcard

Het promoten van eigen diensten is niet toegestaan op HigherLevel! Spam dus.

 

Dus ik koop een kaart via jullie welke ik net zo goed zelf hier kan halen. Min jullie 'provisie'. Ga die mensen op marktplaats en speurders lekker lastig vallen...

 

Voor die welke nog een creditcard zoeken maar dan als debitcard (dus je koopt een cc voor een x bedrag.) Mijn bank geeft die kaarten gewoon uit, net als een aantal andere zaken.

 

Deze kan ik uiteraard wel doorsturen, ik koop zelf niets en handel er ook niet in voor de duidelijkheid.

 

edit: gequote link even aangepast

Link naar reactie

Het topic is terug na verwijdering van de vele spamberichten van de gebruiker prepaidcreditcard omdat het een interessant topic is. De desbetreffende gebruiker heeft een ban gehad.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.