Het laatst wist ik precies wat ik wilde: een bedrijfje oprichten.
Ik had alles in m'n kop en was het al op papier aan het zetten.
Maar nu komt mijn baas of ik onder-directeur wil worden van zijn bedrijf met +/- 30 werknemers en loopt best lekker, maar ik weet niet waar ik beter mee af ben.
Ik heb "alles" overwogen van beide kanten: stress, loon, vrije tijd, risico's enz.
Ik ben zelf nog geen ondernemer en ook nog niet geweest dus weet ook niet of ik het in me heb, maar hier ligt wel mijn hart.
Hoe kom ik er achter of ik een goede ondernemer zou zijn of juist een goede onder-dir.?
Wat is de beste keus, ik ben 26 jaar en als ik het ene doe, doe ik het ander niet meer waarschijnlijk, of kan ondernemerschap er part-time erbij blijven doen in de detail-handel en met welke gevolgen?
Alle advies op- of aanmerkingen, kritiek, meningen en ervaringen zijn welkom.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Le Grand Bleu
Le Grand Bleu
Het laatst wist ik precies wat ik wilde: een bedrijfje oprichten.
Ik had alles in m'n kop en was het al op papier aan het zetten.
Maar nu komt mijn baas of ik onder-directeur wil worden van zijn bedrijf met +/- 30 werknemers en loopt best lekker, maar ik weet niet waar ik beter mee af ben.
Ik heb "alles" overwogen van beide kanten: stress, loon, vrije tijd, risico's enz.
Ik ben zelf nog geen ondernemer en ook nog niet geweest dus weet ook niet of ik het in me heb, maar hier ligt wel mijn hart.
Hoe kom ik er achter of ik een goede ondernemer zou zijn of juist een goede onder-dir.?
Wat is de beste keus, ik ben 26 jaar en als ik het ene doe, doe ik het ander niet meer waarschijnlijk, of kan ondernemerschap er part-time erbij blijven doen in de detail-handel en met welke gevolgen?
Alle advies op- of aanmerkingen, kritiek, meningen en ervaringen zijn welkom.
Met vriendelijke groet,
ik
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5180-onderneming-of-directie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag