• 0

Groeien

Beste allemaal,

 

Binnenkort wil ik een nieuw bedrijf beginnen.

Het word een taxi onderneming waar ik alle benodigde documenten voor heb gehaald.

Nu is mijn vraag: 'klanten'.

Hoe kom ik daaraan.

Kan iemand me in de goede richting helpen hoe en waar ik potentiële klanten kan vinden.

Vestigingsplaats is AMSTERDAM.

Wellicht heeft iemand een kant en klare marketing brief liggen die bv. naar bedrijven gepost kunnen worden.

Meer ideeën zijn welkom.

 

Mvg

EFFEX

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

De markt is groot, druk en wild. Je zou eens kunnen nadenken of er geen speciale segmenten zijn waarop je met focus kunt profileren.

Bijvoorbeeld zakelijk (denk bv aan internationale bedrijven/organisaties die frequent werknemers of gasten van Schiphol naar bedrijfslocaties of hotels vervoerd moeten hebben

 

 

Link naar reactie
  • 0

Tuurlijk ken je Uber, maar jij vraagt hoe je aan klanten komt. Een van de manieren om op korte termijn een behoorlijke omzet te creëren is waarschijnlijk Uber (ik zeg waarschijnlijk want ik zit niet in de taxibranche).

 

Dat wil niet zeggen dat je alleen voor Uber moet rijden, je kunt natuurlijk in de tussentijd ook gewoon proberen zakelijke klanten te bereiken. Misschien kun je bijvoorbeeld in de horeca wel interessante deals sluiten? Als klanten bij hen naar een taxi vragen bevelen zij jou aan, in ruil daarvoor krijgen ze een bemiddelingsfee of jij raadt hen aan bij jouw klanten?

 

Ik weet niet of (vaak grotere) bedrijven die regelmatig klanten vanaf Schiphol opgehaald willen hebben zaken willen doen met een eenpitter maar wie niet waagt, wie niet wint.

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Zo te zien had jij alweer gereageerd terwijl ik mijn reactie aan het aanpassen was en daar "bijvoorbeeld horeca" inzette ;) Maar goed, voor alle duidelijkheid, ik bedoel dus cafe's, restaurants, kleinere hotels, bed & breakfasts... keuze zat in Amsterdam ;)

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben niet van plan groot te worden. De bedoeling is straks een auto aanschaffen en voor mezelf de dienst uitmaken.

Uber is wellicht een idee, maar niet dat ik het fulltime wil doen.

Het liefst wil ik mijn eigen klanten.

Alleen hoe benader je bv. grote bedrijven die reeds al verschillende taxi bedrijven contracteren.

Hoe kom je ertussen.

En welke bedrijven en organisaties hebben veel behoefte aan taxi.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.