Sinds kort bied ik als freelancer business development diensten aan, waaronder ook verkoop.
Een bedrijf heeft mij benaderd.
Zij hebben software ontwikkeld, waardoor adblock software niet langer werkt.
Voor adverteerders en publishers zou dit betekenen het terugwinnen van de inkomsten van ongeveer 20% van de bezoekers.
Nu hebben ze mij benaderd of ik in Europa het product op de markt wil gaan zetten. Oftewel bedrijven zoals nu.nl ga benaderen om hun software te installeren.
Echter mijn kennis van deze markt is nihil.
Als het product daadwerkelijk zorgt voor het terugwinnen van 20% van de advertentie inkomsten dan hebben ze een goed product.
Echter zou ik graag eens met experts uit deze markt willen sparren, zodat ik de juiste vragen kan stellen om te bepalen wat het potentieel is van dit product.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
smoothjazz
smoothjazz
Beste lezer,
Sinds kort bied ik als freelancer business development diensten aan, waaronder ook verkoop.
Een bedrijf heeft mij benaderd.
Zij hebben software ontwikkeld, waardoor adblock software niet langer werkt.
Voor adverteerders en publishers zou dit betekenen het terugwinnen van de inkomsten van ongeveer 20% van de bezoekers.
Nu hebben ze mij benaderd of ik in Europa het product op de markt wil gaan zetten. Oftewel bedrijven zoals nu.nl ga benaderen om hun software te installeren.
Echter mijn kennis van deze markt is nihil.
Als het product daadwerkelijk zorgt voor het terugwinnen van 20% van de advertentie inkomsten dan hebben ze een goed product.
Echter zou ik graag eens met experts uit deze markt willen sparren, zodat ik de juiste vragen kan stellen om te bepalen wat het potentieel is van dit product.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51905-gezocht-expert-in-banner-en-video-advertisement-ivm-nieuw-adblock-software/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag