Ga naar inhoud

Database Nuttige Partijen

Geplaatst:

Nils de Witte

Eindelijk, na jaren aanklooien is het zover. De software voor de "database nuttige partijen" is af (gemaakt door willemj). Er staan ook al een flink aantal adressen in, maar daar moeten de meeste nog van worden opgeschoont. De moderators van de database (Kermie, Kleverlaan, willemj en ondergetekende) zijn allemaal forumleden.

De truuk van deze database is, is dat hij helemaal gericht is op natuurlijke personen, die een passie hebben voor innovatie en ondernemerschap.

Ik heb een paar vragen voor jullie:

- wat vinder jullie van de functionaliteit?

- wie weet er een betere naam?

- wie heeft er nog suggesties voor "nuttige partijen"

Als jullie overigens zelf adressen willen toevoegen (je eigen adres, of dat van een "nuttige partij", dat kan je dat hier doen.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Featured Replies

Geplaatst:

jwkeus

Dit ziet er zeer goed uit. Complimenten. De functionaliteit is prima. De naam.....Tja daar ga ik nog even over nadenken? Wat dachten jullie van "corporate communication gids" of is dit te zakelijk?

Kwa inhoud (nuttige partijen) is de gids compleet.

MVG JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Geplaatst:

Wessels - IT Projectmanager

Weten jullie zeker dat je de adressen openbaar maakt? alle gegevens staan erin om die persoon te benaderen. Misschien zou je door middel van een aanvraag via mail de gegevens kunnen toesturen net zoals de VCard, weet je in ieder geval door wie de mensen mogelijk worden benaderd. Bij klachten kun je het account afnemen van degene die misbruik maakt van de adressen en telefoonnummers.

Wees zuinig met de relaties en val ze niet nodeloos lastig. Bij klachten moeten we de adressen verwijderen en dan kan niemand er meer gebruik van maken.

Ik weet niet in hoeverre de mensen die in de database kunnen tegen mensen die zomaar bellen, maar dan ben je er in ieder geval zeker van dat het niet weer gebeurt door dezelfde persoon.

Op zoek naar een webdesigner? - Martijn Wessels Webdesign

Geplaatst:

willemj

Eindelijk, na jaren aanklooien is het zover. De software voor de "database nuttige partijen" is af (gemaakt door willemj).

Nils bedankt! Leest bijna als 'willemj heeft jaren lopen klooien en nu is het eindelijk af' ;D ;D ;D

Als er mensen een adres via de vCard aanvragen kunnen ze me dan laten weten of ze naast de vCard als attachment ook een andere attachment te zien krijgen? En het mail programma dat gebruikt wordt.

Geplaatst:

Edo van Santen

willemj,

even getest met xp home nl en outlook 2003, werkt perfect zonder extra attachements. :D

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

Geplaatst:

Nils de Witte

• Auteur

Weten jullie zeker dat je de adressen openbaar maakt? alle gegevens staan erin om die persoon te benaderen. Misschien zou je door middel van een aanvraag via mail de gegevens kunnen toesturen net zoals de VCard, weet je in ieder geval door wie de mensen mogelijk worden benaderd. Bij klachten kun je het account afnemen van degene die misbruik maakt van de adressen en telefoonnummers.

Wees zuinig met de relaties en val ze niet nodeloos lastig. Bij klachten moeten we de adressen verwijderen en dan kan niemand er meer gebruik van maken.

Ik weet niet in hoeverre de mensen die in de database kunnen tegen mensen die zomaar bellen, maar dan ben je er in ieder geval zeker van dat het niet weer gebeurt door dezelfde persoon.

De adressen in de database zijn (bijna) allemaal openbaar (zie bijbehorende websites). Voor zover de adresgegevens niet openbaar zijn of je mag twijfelen aan de wens van de eigenaren om hun adres via de database openbaar te maken, zijn de betrokknen persoonlijk geïnformeerd.

"Echte" Informal willen natuurlijk helemaal niet in de openbaarheid. Zij staan dan ook niet in de lijst. Maar naast deze informals zijn er een heleboel andere partijen die geld en goede raad kunnen verschaffen. Zij staan wél in de lijst. Informals doen soieso maar 10-20% van de investeringen. De rest komt uit "onverwachte hoek".

Geplaatst:

Gast Edwinvdw

Wordt dit een database als onderdeel van een bestaande site of een lostaande website.

In geval van een losse website zou ik er nog een gedeelte omheenbouwen waar meer informatie te vinden is over informal investors, fondsen, en dergelijke.

Of een verwijzing naar een plek waar die informatie te vinden is.

Ik vind het er wel erg goed uitzien.

Geplaatst:

Nils de Witte

• Auteur

Wordt dit een database als onderdeel van een bestaande site of een lostaande website.

In geval van een losse website zou ik er nog een gedeelte omheenbouwen waar meer informatie te vinden is over informal investors, fondsen, en dergelijke.

Of een verwijzing naar een plek waar die informatie te vinden is.

Ik vind het er wel erg goed uitzien.

Het gedeelte dat je ziet is een onderdeel dat ingepast wordt in andere sites. Een beetje zoals het forum van HL.

Een voorbeeld van zo'n inpassing vind je hier

Geplaatst:

Gast Jacobien

Hoihoi,

Mama Cash steunt geen vrouwen in Nederland meer. ( alleen nog in ontwikkelingslanden) Die kun je dus weghalen.

Ook is het wellicht een idee om www.stew.nl erop te zetten.

Verder is het een heel goed initiatief!

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.