Speed dating voor ondernemers

Aanbevolen berichten

Hoi Peter,

 

Ik werk voornamelijk als coach/trainer op het gebied van persoonlijk leiderschap en vind het daarnaast leuk evenementen te organiseren. Zo ben ik betrokken bij de organisatie van Startup weekend.

 

Ik ben het met je eens dat ik het breed heb neergezet. Dit heb ik gedaan op basis van eerdere aanmeldingen. De hoofdgroep bestaat uit ondernemers (0-5 jaar) die op zoek zijn naar business, samenwerkingsverbanden of op zoek zijn naar een versterking (bijvoorbeeld een ontwikkelaar).

 

Groet, Jorrit

 

 

Jorrit Dijkstra

Link naar reactie

Te vaag, Jorrit.

 

Op zich is het wel leuk om ondernemers te spreken over van alles, hun plannen, visie, uitdagingen e.d.

Maar "speed-daten" is ook iets waar je van moet houden. Ik niet echt eigenlijk.

 

En geen idee wie daar allemaal langskomt, dus dan maar niet.

Anders was ik misschien in de tram of op de fiets gesprongen. Ook om je hapjes/drankjes te proeven (maar gezien de laatste HL borrel ligt de lat hier heel hoog...!).

 

Peter

 

 

Link naar reactie

Ik bedenk mij sowieso niet zomaar.

 

Dan zou je toch op een of andere manier met iets moeten komen om het de 'moeite waard' te doen lijken, niet alleen dat vanalles (zoals gezegd: van scholier tot directeur/investeerder) misschien langskomt - en dat zal wel, neem ik aan, voor meer lezers gelden.

 

 

Link naar reactie

Dat lijkt me feedback om een aanwezigheidslijst zoals hier mogelijk bij evenementen op te zetten en actief te (laten) gebruiken, maar misschien denken andere (jonge) ondernemers daar toch weer anders over. Registreren voor gratis eerste drankje ofzoiets.

 

Speeddaten lijkt me voor vrijwel iedereen wel een uitdaging en tijd voor een vrije borrel is op HL evenementen altijd een succesingrediënt. Nederlands of/or English? Mixed?

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Ik zie speed dating voor ondernemers als een mogelijkheid met veel ondernemers te spreken binnen een kort tijdsbestek. En natuurlijk ontmoet je dan ook mensen die ver van je af staan (bij het vinden van een partner door speed dating is het ook niet met iedereen leuk). Het leuke is wel dat je in contact kan komen met mensen waar je normaal niet in contact mee komt doordat je doorschuift. En wellicht rolt hier nog iets verrassends uit.

 

De reden dat ik studenten bij de uitnodiging zette is dat op de vorige meeting een IT student aanwezig was die uiteindelijk tegen een relatief kleine vergoeding een website heeft vernieuwd voor een ondernemer. Voor mij zijn dit leuke verhalen.

 

Wel heb ik naar aanleiding van jullie reacties en van meer reacties gevraagd aan deelnemers wat ze doen en wat ze hopen te bereiken tijdens de speed dating. Dit staat nu ook bij de uitnodiging.

 

Het publiek is grotendeels Nederlands. Ook verwacht een paar Engelstaligen. Dit betekent dat de introductie in het Engels zal zijn.

 

Ik zou zeggen. Kom gewoon een keer langs en ervaar het.

 

Hartelijke groet,

Jorrit

Jorrit Dijkstra

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.