• 0

Nieuw en uniek concept " Ik wil de beste dokter " kies nu zelf de beste dokter

Omschrijving van je concept:

Hallo,

 

Op zoek naar de " Beste Dokter " ?

 

“De Michelin van de Nederlandse gezondheidszorg”

 

Nieuw en uniek concept " Ik wil de beste dokter " kies nu zelf de beste dokter

 

Voorbeeld : bij een ernstige hartaandoening, kanker of een andere ziekte,aandoening en je wil de beste dokter, medische specialist of je wil een second of third opinion ..ik kan de beste dokter in zijn vak leveren, snel en 100% betrouwbaar.

 

Concept is klaar om zowel de Nederlandse- zakelijke als de consumenten markt te betreden uniek in Nederland en 100% betrouwbaar.

 

Zelf de beste dokter kiezen ! Droom of werkelijkheid ?

 

Hoor graag jullie mening/ervaringen

 

Alvast bedankt voor de reacties.

 

Groeten

 

Erwin

 

De Beste Dokters

 

p.s. concept ook klaar voor snelle uitbreiding naar België ,Europa…

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

concept klaar om de markt te betreden

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Iedereen in Nederland de beste zorg

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Geen ander concept op de markt

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

positief en de juiste partner vinden

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Op zich een goed idee!

 

De markt zit al een jaartje of 5-6 te wachten op een goede Nederlandse versie van RateMD's, en er is zeker en in toenemende mate vraag naar ervaringen met artsen en specialisten.

 

Hamvraag: hoe ga je dit goed aanpakken? Want daarvoor heb je een redelijke aanlooptijd en diepe zakken nodig: je zult de informatie immers eerst moeten verzamelen voordat je het kunt uitnutten. Dit is tot nu toe ook de reden geweest waarom eerdere initiatieven zoals specialistenwijzer en zoekdokter uiteindelijk toch een zachte dood stierven..

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Norbert

 

Dank voor je bericht.

 

Het concept is z.g.a.klaar om op de markt gezet te worden

 

Ik werk met een 100 % betrouwbaar eigen systeem;info uit alle ( betrouwbare ) bronnen o.a. het Bigregister,patiëntenverenigingen,jaarverslagen ,kwaliteitsregisters zoals o.a. DICA ( kanker ), Beter Meetbaar ( hart en vaatziekten ) ,zorgkaartnaderland, medische bibliotheek,magazine's en onderzoeksjournalistiek etc.

 

Dus alle informatie is er kwestie van bijhouden en bijwerken.

 

Het systeem staat er.

 

Het concept is ook klaar voor eventueel een snelle uitbreiding naar België ,Europa etc.

 

Nu de juiste commerciële partner, business angel ....

 

Nogmaals bedankt voor de reactie.

 

Groet Erwin

 

De Beste Dokter

 

p.s.

Meer uitleg ?

Graag zou ik een presentatie willen houden en persoonlijk verder willen uitleggen wat de mogelijkheden zijn.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Wij van WC eend adviseren WC eend :)

 

 

Het grote verschil met restaurants: ik ga regelmatig naar verschillende restaurants en kan die dan ook prima met elkaar vergelijken. Als ik zeg dat ik een fijne "restaurant ervaring" heb gehad met een prima "prijs/kwaliteit verhouding", dan is dat in vergelijking tot andere restaurants waar ik gekomen ben. Een huisarts bezoek ik zeer zelden, laat staan een specialist. Daar kom ik veel te weinig om een goed vergelijk te kunnen doen. Dus hoe ga je überhaupt vergelijken?

Link naar reactie
  • 0

ik kan de beste dokter in zijn vak leveren

Ik neem aan dat je alleen de naam van de beste dokter levert en niet de dokter zelf. ;)

 

En als die niet beschikbaar is, krijg ik dan de naam van de op-één-na beste dokter? Of van de beste dokter in mijn regio? Of van de beste dokter die tijd heeft?

 

En krijg ik dan ook te zien op welke punten die dokters minder scoren dan de beste dokter?

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Je krijg direct contactgegevens ( e-mail en telefoonnummer ) van 3 beste dokters,specialisten

 

Wij kijken o.a.naar wachtlijst ,waar woont de klant,ziekenhuis etc.

 

Dus :

Snelle toegang tot beste zorg geen tijdsverlies bij ernstige ziekte

Snelle service geen kleine lettertjes

Persoonlijk contact met de arts-specialist

Gratis hulp bij wachtlijsten en Second Opinion of Third, Fourth Opinion

Twijfelachtige Diagnose of Diagnose gezocht ?

Uitbehandeld ;Hulp bij zoeken België, Europa ..( op aanvraag )

Door verwijzen naar beste Ziekenhuis …

 

Link naar reactie
  • 0

Wij kijken o.a.naar wachtlijst, waar woont de klant, ziekenhuis etc.

En jij doet de weging van de criteria? Dus jij beslist bijvoorbeeld dat 10 km verder minder belangrijk is dan een week langer wachten? Of dat een half punt meer in de patiënttevredenheid hoger scoort dan de wachtlijst? Of mag ik dat zelf aangeven?

 

Houd je trouwens ook rekening met de manier waarop de patiënt verzekerd is en waar deze op basis van de polis dus mogelijk niet terecht kan (of alleen met bijbetaling)?

 

N.B. je hoeft me geen pm te sturen met je antwoord, ik lees hier zeer regelmatig ... ;)

Link naar reactie
  • 0

Je krijg direct contactgegevens ( e-mail en telefoonnummer ) van 3 beste dokters,specialisten

 

Wij kijken o.a.naar wachtlijst ,waar woont de klant,ziekenhuis etc.

 

Dus :

Snelle toegang tot beste zorg geen tijdsverlies bij ernstige ziekte

Snelle service geen kleine lettertjes

Persoonlijk contact met de arts-specialist

Gratis hulp bij wachtlijsten en Second Opinion of Third, Fourth Opinion

Twijfelachtige Diagnose of Diagnose gezocht ?

Uitbehandeld ;Hulp bij zoeken België, Europa ..( op aanvraag )

Door verwijzen naar beste Ziekenhuis …

Link naar reactie
  • 0

het systeem doet alles

 

 

Gezocht: commerciële partner, business partner bij het opstarten van dit nieuwe en uniek concept [internet/mobiel]

 

Of misschien zijn er personen hier die zelf hiervoor openstaan, dat kan natuurlijk ook.

 

Concept is klaar voor zowel de Nederlandse zakelijke markt als de consumenten markt te betreden uniek in Nederland en 100% betrouwbaar en onafhankelijk !

 

Meer uitleg ?

Bij serieuze belangstelling/samenwerking kan ik een presentatie houden en uitleggen wat de mogelijkheden zijn.

Link naar reactie
  • 0

Zit waarschijnlijk niet in t basis pakket....

 

Beste dokter heeft op dit moment geen tijd, "over 2 weken pas plek" dan hoeft t niet meer (R.I.P)

ik had nog wel zo,n hoge zieke kosten verzekering afgesloten.. En nu krijg ik m niet.

 

Als dan alleen de beste doktoren en artsen overblijven hebben we nog meer werkelozen.

Zijn die ander doktoren en artsen dan slechter en wie gaat er bepalen die het beste is ???

 

Link naar reactie
  • 0

Zit waarschijnlijk niet in t basis pakket....

 

Beste dokter heeft op dit moment geen tijd, "over 2 weken pas plek" dan hoeft t niet meer (R.I.P)

ik had nog wel zo,n hoge zieke kosten verzekering afgesloten.. En nu krijg ik m niet.

 

Als dan alleen de beste doktoren en artsen overblijven hebben we nog meer werkelozen.

Zijn die ander doktoren en artsen dan slechter en wie gaat er bepalen die het beste is ???

 

 

Beste

 

Als eerste wordt het als een abonnement aan bedrijven aangeboden en later de consumentenmarkt

en zoals gezegd het systeem geeft de beste dokter . werkt zelfde met Michelin restaurants 1,2, 3 sterren etc..betaal je goed voor maar wel met de beste kwaliteit ..

 

 

Link naar reactie
  • 0

Omschrijving van je concept:

...................

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

concept klaar om de markt te betreden

 

....................

 

Dit is geen omschrijving, maar een mening :P

 

Heb je trouwens gekeken of dit idee mag?

Er is altijd maar 1 arts de beste voor een bepaald probleem.

Jij belooft dat die arts beschikbaar is dmv een abonnement, maar dmv de zorgverzekering heeft iedereen eigenlijk al een abonnement op zorg. Je kunt de beschikbaarheid van de arts bijna alleen maar garanderen als je de arts uit het 'normale' circuit haalt, waardoor je een scheiding in de zorg veroorzaakt en mogelijk de beste zorg onbereikbaar maakt voor de rest die er geen geld voor (over) heeft.

 

Daarnaast is het zo dat als iedereen abonnee is, er dus enorme wachtlijsten ontstaan voor de beste artsen. Hoe ga je dan artsen verdelen over de zorgvraag? Met gold en platinum abonnementen? En wat moet je als patiënt, die een risicovolle operatie nodig heeft, denken als je te horen krijgt dat de beste arts niet beschikbaar is, maar 'deze' wel?

 

Ik denk dat er even goed en extreem geëxtrapoleerd moet worden om te kijken naar welke gevolgen een dergelijke dienst kan hebben en daar op ethisch niveau over te filosoferen om te bepalen of een extra verdienmodel in het zorgsysteem inderdaad een verbetering zal zijn van de zorg.

De vergelijking met de Michelin-gids geeft in mijn ogen al aan dat je schijnbaar denkt dat niet-meer-ziek willen zijn te vergelijken is met het uitkiezen van een restaurant of de smaak van een toetje. Het eerst is echter urgent en soms van levensbelang, het tweede hangt af van waar je trek in hebt en wat je er voor over hebt.

(Zelf vind ik, dat als je het zo bekijkt, marktwerking in de zorg een kunstmatige markt is, want iedereen wil gewoon gezond zijn.)

 

Het klinkt trouwens alsof je een manier hebt gevonden om mbv big-medische-data artsen te rangschikken. Daar kun je allicht ook problemen mee opsporen en verhelpen door er op te wijzen bij de ziekenhuizen/artsen? Dan kun je het gemiddelde niveau van de zorg allicht echt verhogen ipv de krenten uit de pap pikken...

 

BTW, houdt jouw systeem ook rekening met de rol van ziekenhuizen? In het Erasmus MC schijnen gemiddeld meer patiënten te overlijden, maar tegelijkertijd gaan daar, naar wat ik heb begrepen van een arts, ook meer 'moeilijke gevallen' naar toe.

 

 

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat er even goed en extreem geëxtrapoleerd moet worden om te kijken naar welke gevolgen een dergelijke dienst kan hebben en daar op ethisch niveau over te filosoferen om te bepalen of een extra verdienmodel in het zorgsysteem inderdaad een verbetering zal zijn van de zorg.

 

Meh. Is het niet gewoon een kwestie van er is vraag naar, en nu komt er aanbod? (even los van de vraag of dat aanbod klopt en hoe die ratings tot stand komen) .

 

Persoonlijk zou ik wel willen weten of een specialist die mij zou moeten behandelen een goeroe op zijn/haar vakgebied is, of dat het een mager presterende middenmoter is.

 

Hoe dan ook, RateMD's is in de VS een succes. En het draagt ook bij aan het waarschuwen tegen levensgevaarlijke beunen

 

Waar ik wél benieuwd naar ben en blijf is de manier van beoordelen. RateMD's is gebaseerd op crowd wisdom via geverifiëerde referenties. Dat kent uiteraard ook zijn beperkingen (het werkt ook pas bij een bepaald volume), maar dat oogt uiteindelijk wel beter en veiliger dan ratings die door een bedrijf zelf op basis van vermeende bronnen wordt uitgevoerd. De vergelijking met Michélin vindt ik daarom wat ongewenst: de methode Iens past imho - zelfs met al z'n beperkingen - toch beter.

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

De vergelijking met Michélin vindt ik daarom wat ongewenst: de methode Iens past imho - zelfs met al z'n beperkingen - toch beter.

 

Beide gaan tot op zekere hoogte mank en kennen beperkingen zoals Norbert al schrijft. Want dit impliceert dat de beoordelaar onderling kan vergelijken en waarderen (restaurant X is echt beter dan Y, dus X krijgt een 4 of nul sterren en restaurant Y een 8 of één mooie Michelin-ster).

 

Je hebt een notie van wat kwaliteit is en kunt op basis daarvan beoordelen. Bij artsen en medische behandelingen is dat veel minder gemakkelijk. Plus dat de medische uitkomsten (patiënt overleden) niet direct gecorreleerd is aan de kwaliteit van een arts zoals Walter ook al aangeeft.

 

Maar hebben we het nu over ratings door mensen, of over een beoordeling door een algoritme o.b.v. een grote hoeveelheid aan bronnen die gewogen worden en op basis waarvan een beoordeling/indicatie wordt samengesteld? M.a.w. wordt debestedokter een Iens met meningen of een Google Pagerank op basis van algoritmes?

Link naar reactie
  • 0

Meer uitleg ?

Bij serieuze belangstelling/samenwerking kan ik een presentatie houden en uitleggen wat de mogelijkheden zijn.

 

Waarom ga je niet naar het "speeddate" gebeuren van Jorrit (zie de Agenda) op 3 februari?

 

Kan je naar hartelust een uur lang je plannen vertellen aan ondernemers van allerlei pluimages (althans volgens Jorrit).

Link naar reactie
  • 0

Omschrijving van je concept:

...................

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

concept klaar om de markt te betreden

 

....................

 

Dit is geen omschrijving, maar een mening :P

 

Heb je trouwens gekeken of dit idee mag?

Er is altijd maar 1 arts de beste voor een bepaald probleem.

Jij belooft dat die arts beschikbaar is dmv een abonnement, maar dmv de zorgverzekering heeft iedereen eigenlijk al een abonnement op zorg. Je kunt de beschikbaarheid van de arts bijna alleen maar garanderen als je de arts uit het 'normale' circuit haalt, waardoor je een scheiding in de zorg veroorzaakt en mogelijk de beste zorg onbereikbaar maakt voor de rest die er geen geld voor (over) heeft.

 

Daarnaast is het zo dat als iedereen abonnee is, er dus enorme wachtlijsten ontstaan voor de beste artsen. Hoe ga je dan artsen verdelen over de zorgvraag? Met gold en platinum abonnementen? En wat moet je als patiënt, die een risicovolle operatie nodig heeft, denken als je te horen krijgt dat de beste arts niet beschikbaar is, maar 'deze' wel?

 

Ik denk dat er even goed en extreem geëxtrapoleerd moet worden om te kijken naar welke gevolgen een dergelijke dienst kan hebben en daar op ethisch niveau over te filosoferen om te bepalen of een extra verdienmodel in het zorgsysteem inderdaad een verbetering zal zijn van de zorg.

De vergelijking met de Michelin-gids geeft in mijn ogen al aan dat je schijnbaar denkt dat niet-meer-ziek willen zijn te vergelijken is met het uitkiezen van een restaurant of de smaak van een toetje. Het eerst is echter urgent en soms van levensbelang, het tweede hangt af van waar je trek in hebt en wat je er voor over hebt.

(Zelf vind ik, dat als je het zo bekijkt, marktwerking in de zorg een kunstmatige markt is, want iedereen wil gewoon gezond zijn.)

 

Het klinkt trouwens alsof je een manier hebt gevonden om mbv big-medische-data artsen te rangschikken. Daar kun je allicht ook problemen mee opsporen en verhelpen door er op te wijzen bij de ziekenhuizen/artsen? Dan kun je het gemiddelde niveau van de zorg allicht echt verhogen ipv de krenten uit de pap pikken...

 

BTW, houdt jouw systeem ook rekening met de rol van ziekenhuizen? In het Erasmus MC schijnen gemiddeld meer patiënten te overlijden, maar tegelijkertijd gaan daar, naar wat ik heb begrepen van een arts, ook meer 'moeilijke gevallen' naar toe.

 

 

 

 

Zie vorige antwoorden...

Abonnement is niet noodzakelijk is optie

Dit is eventueel een extra service ,waar geen verplichting aan vast zit

Leveren in principe de 3 " Beste dokters.medische specialisten " kijken o.a. naar woonplaats klant,wachtlijst ,urgentie etc...

Leveren alleen de direct contactgegevens.

Het systeem is opgebouwd als een punten kwaliteitssysteem belangrijkste ís de kwaliteit v.d. medische specialisten ,wat doet hij allemaal in zijn vak in Nederland,Europa (verenigingen,commissie's) etc..

Belangrijkste is KWALITEIT en voorkomen van wachtlijsten.

Eventueel behandeling in buitenland ( in ontwikkeling )

Er zijn andere die het doen maar niet transparant zijn

Alleen gebaseerd op de medische specialist,dokter niet op ziekenhuizen ,kan wel op advies maar die zijn er jaarlijks beste ziekenhuis etc. AD. Elsevier

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat er even goed en extreem geëxtrapoleerd moet worden om te kijken naar welke gevolgen een dergelijke dienst kan hebben en daar op ethisch niveau over te filosoferen om te bepalen of een extra verdienmodel in het zorgsysteem inderdaad een verbetering zal zijn van de zorg.

 

Meh. Is het niet gewoon een kwestie van er is vraag naar, en nu komt er aanbod? (even los van de vraag of dat aanbod klopt en hoe die ratings tot stand komen) .

 

Persoonlijk zou ik wel willen weten of een specialist die mij zou moeten behandelen een goeroe op zijn/haar vakgebied is, of dat het een mager presterende middenmoter is.

 

Hoe dan ook, RateMD's is in de VS een succes. En het draagt ook bij aan het waarschuwen tegen levensgevaarlijke beunen

 

..................

 

 

Ik denk ook dat als het rating systeem goed werkt dat het heel goed gebruikt kan worden om de prutsers er sneller uit te pikken, problemen eerder te signaleren en door bijv bijscholing artsen bij te spijkeren als er iets duidelijk beter kan.

 

Maar het abonnementen systeem waarmee de krenten uit de pap gepikt worden botst met:

.................

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Iedereen in Nederland de beste zorg

..................

Want het is dan niet voor iedereen en het 'verbetert' de zorg in het algemeen niet.

Als je wilt dat iedereen de beste zorg krijgt, moet het systeem ingezet worden om het niveau te verhogen en de rotte appels eruit te halen. En dat is zoals ik het zie het tegenovergestelde van dit (schaalbare) concept waarbij juist de beste artsen voor sommigen beschikbaar zullen zijn. Maar omdat iedereen de beste arts wilt (want iedere zieke wilt genezen), wil misschien wel iedereen betalen voor zo'n abonnement, uit angst om met een restant-arts te maken te krijgen, waardoor er kwalitatief eigenlijk niets verandert, tenzij de wachtlijsten weer enorm toenemen. En dan heb je een situatie gecreëerd dat de zorg nog duurder wordt, zonder extra voordeel, behalve voor de bedenker.

 

Vergelijkingen met Michélin wil je so wie so niet maken, omdat er nog altijd een zweem van corruptie om heen hangt, sinds er een nog niet geopend restaurant in verscheen... :P

 

(De discussie over dat aanbod ontstaat omdat er vraag naar is, is een hele andere discussie... als dit altijd waar zou zijn, zou elk nieuw product slagen. Vaak genoeg creëert het aanbod de vraag.)

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie
  • 0

............

Belangrijkste is KWALITEIT en voorkomen van wachtlijsten.

...................

 

Hier zit dus ook een enorm spanningsveld, want de beste artsen zullen het het drukst hebben/krijgen, tenzij je aan spreiding doet en dus ten koste van de kwaliteit de wachtlijsten in toom probeert te houden. Waarbij je de vraag oproept: 'als ik direct bij een arts terecht kan, is hij/zij dan wel de beste?'

Of hou je de filosofie aan van mijn nichtje: als we een wedstrijdje doen, hebben we na afloop 'allebei gewonnen'?

 

 

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat er even goed en extreem geëxtrapoleerd moet worden om te kijken naar welke gevolgen een dergelijke dienst kan hebben en daar op ethisch niveau over te filosoferen om te bepalen of een extra verdienmodel in het zorgsysteem inderdaad een verbetering zal zijn van de zorg.

 

Meh. Is het niet gewoon een kwestie van er is vraag naar, en nu komt er aanbod? (even los van de vraag of dat aanbod klopt en hoe die ratings tot stand komen) .

 

Persoonlijk zou ik wel willen weten of een specialist die mij zou moeten behandelen een goeroe op zijn/haar vakgebied is, of dat het een mager presterende middenmoter is.

 

Hoe dan ook, RateMD's is in de VS een succes. En het draagt ook bij aan het waarschuwen tegen levensgevaarlijke beunen

 

Waar ik wél benieuwd naar ben en blijf is de manier van beoordelen. RateMD's is gebaseerd op crowd wisdom via geverifiëerde referenties. Dat kent uiteraard ook zijn beperkingen (het werkt ook pas bij een bepaald volume), maar dat oogt uiteindelijk wel beter en veiliger dan ratings die door een bedrijf zelf op basis van vermeende bronnen wordt uitgevoerd. De vergelijking met Michélin vindt ik daarom wat ongewenst: de methode Iens past imho - zelfs met al z'n beperkingen - toch beter.

 

 

 

Beste Norbert,

 

Het is ook vraag en aanbod .

 

De medische specialisten in ons systeem zijn de TOP van Nederland en sommige zelfs van Europa / Wereld

 

Systeem is voornamelijk gebaseerd op de ( Top ) kwaliteit van medische specialisten en wat doen ze ( verenigingen, commissies etc ) zowel nationaal als internationaal.

 

Met Michelin willen we alleen aangeven het beste van het beste ,de Top in Nederland

 

nu nog de juiste commerciële partner die het op de juiste manier op de markt kan zetten...

 

Link naar reactie
  • 0

De vergelijking met Michélin vindt ik daarom wat ongewenst: de methode Iens past imho - zelfs met al z'n beperkingen - toch beter.

 

Beide gaan tot op zekere hoogte mank en kennen beperkingen zoals Norbert al schrijft. Want dit impliceert dat de beoordelaar onderling kan vergelijken en waarderen (restaurant X is echt beter dan Y, dus X krijgt een 4 of nul sterren en restaurant Y een 8 of één mooie Michelin-ster).

 

Je hebt een notie van wat kwaliteit is en kunt op basis daarvan beoordelen. Bij artsen en medische behandelingen is dat veel minder gemakkelijk. Plus dat de medische uitkomsten (patiënt overleden) niet direct gecorreleerd is aan de kwaliteit van een arts zoals Walter ook al aangeeft.

 

Maar hebben we het nu over ratings door mensen, of over een beoordeling door een algoritme o.b.v. een grote hoeveelheid aan bronnen die gewogen worden en op basis waarvan een beoordeling/indicatie wordt samengesteld? M.a.w. wordt debestedokter een Iens met meningen of een Google Pagerank op basis van algoritmes?

 

Beste Jeroen,

 

Het systeem is een combinatie van met zoals eerder gezegd kwaliteit ( die te meten is ) bovenaan staat en nationale en internationale expertise .

 

 

Link naar reactie
  • 0

Meer uitleg ?

Bij serieuze belangstelling/samenwerking kan ik een presentatie houden en uitleggen wat de mogelijkheden zijn.

 

Waarom ga je niet naar het "speeddate" gebeuren van Jorrit (zie de Agenda) op 3 februari?

 

Kan je naar hartelust een uur lang je plannen vertellen aan ondernemers van allerlei pluimages (althans volgens Jorrit).

 

Beste Peter,

 

Dank voor de info

 

Diverse nieuwe afspraken komende tijd ; ik zoek de juiste commerciële partner die dezelfde richting denkt....

 

Nogmaals dank voor tip

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 117 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.