• 0

Waar kan ik ondernemers vinden die samen willen bootstrappen?

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat is bootstrappen?

Gebruik even de zoekfunctie, dan kom je ruim 20 items tegen over bootstrappen, waaronder deze

 

De term bootstrappen kan grofweg worden uitgelegd als een zelfvoorzienend proces, dat verloopt zonder externe hulp.

Vertaald naar het runnen van een startup betekent dit dat je met eigen financiën en middelen je onderneming naar een volgende fase tilt.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Inmiddels was ik al een artikel op Sprout tegengekomen. Kortom, het is een manier om op eigen kracht en zonder vreemd geld een bedrijf te starten. Noem dat dan gewoon zo. Al dat management gezwets altijd. Is het nou echt zo moeilijk om in een voor een ieder begrijpelijke taal een vraag te stellen of een probleem te omschrijven? Dan is de kans op een zinnig antwoord ook groter.

 

Maar hoe zou je dat "bootstrapoen" gezamenlijk aan kunnen pakken?

 

 

Link naar reactie
  • 0

ik snap de commotie niet helemaal. bootstrapping is een woord wat internationaal zeer veel gebruikt wordt in startup omgevingen. Waarom zou ik 5 woorden gebruiken als ik 1 woord kan gebruiken en hetzelfde zeggen; managers praten toch juist veel en zeggen weinig :-P anyway ik kan vraag&aanbod niet direct vinden en volgens mij wordt het punt daarmee ook een beetje gemist. ik zoek geen prostituee maar gelijkgezinde ondernemer die het leuk vind om wat bedrijfsmatig te knutselen aan een handelsonderneming voor een uurtje per dag. Maar aan de antwoorden te zien zit ik een beetje verkeerd hier. Maar iig heel erg bedankt voor de tijd/moeite/antwoorden!

Link naar reactie
  • 0

ik snap de commotie niet helemaal. bootstrapping is een woord wat internationaal zeer veel gebruikt wordt in startup omgevingen.

 

Mee eens hoor! De lean startup, een mvp ontwikkelen en uiteindelijk hopen op een unicorn ( ;D ), ook daarvoor zit je hier op Higherlevel.nl prima! Niet teveel reageren op een paar reacties en dat meteen extrapoleren over iedereen hier...

 

Ik ben niet je doelgroep (ons bedrijf is wel helemaal zelfgefinancierd maar we zijn al een paar stappen verder), maar je vindt hier wel gelijkgestemden.

 

Overigens vind ik bootstrappen en 'een uurtje per dag' zelf weer niet echt passen. Ondernemen is ambitieus er hard voor gaan toch?! :)

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 290 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.