• 0

Welke website heeft jullie voorkeur?

Omschrijving van je concept:

Op dit moment hebben we bij AmigoAmigo een succesvolle kortingssite voor studenten in Nederland (Amigoamigo.nl). Aangezien een deel van ons klantenbestand binnenkort geen student meer is en we daarbij ook een bredere doelgroep willen aanspreken hebben we besloten een tweede dealsite te lanceren. Deze is gericht op 28 tot en met 40 jarige en zullen andere deals bevatten dan AmigoAmigo.nl. Graag zou ik jullie mening willen wat voor soort site we hier het beste voor kunnen gebruiken, op dit moment hebben we twee concepten: deal123.nl en dev.deal123.nl.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De website deal123.nl is een regelrechte kloon van AmigoAmigo.nl, de pagina is enigszins outdated maar is wel stabiel en werkt goed, ook voor partners. dev.deal123.nl is een wordpress site waarbij we makkelijker nieuwe aanpassingen kunnen maken, echter is deze bij lange na nog niet stabiel en moet er nog veel aan ontwikkeld worden.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uitdaging is het aanspreken van een nieuw publiek waar dat met AmigoAmigo niet altijd mogelijk is. Met een nieuwe site willen we dit nieuwe publiek aanspreken door andere aanbiedingen online te zetten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De aangeboden deals zullen significant anders zijn dan de deals op AmigoAmigo. Verder zal de communicatie anders verlopen dan richting studenten.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Welke site meer potentie heeft om beter te worden uitgewerkt en als nieuwe Dealsite te worden gelanceerd naast AmigoAmigo.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zeker nummer 2!

 

Maar een eerlijke vraag. Ik begrijp je studentendoelgroep meerwaarde. Maar wat is je meerwaarde / onderscheidende vermogen tov een groupon? Ik zou niet echt weten waarom ik op je site moet kijken en niet lui (klant denken) bij de site die ik al ken.

 

Ik zit niet in je markt hoor, dus gewoon open vanuit de heup geschoten leg ik hem neer :)

Op zoek naar een kantoor in de tuin? Een atelier of hobbyruimte? www.indlu.nl

Maar ook voor mantelzorgwoningen en mantelzorgunits. inDlu maakt mooie inspirerende lichte ruimtes.

Link naar reactie
  • 0

Maar een eerlijke vraag. Ik begrijp je studentendoelgroep meerwaarde. Maar wat is je meerwaarde / onderscheidende vermogen tov een groupon? Ik zou niet echt weten waarom ik op je site moet kijken en niet lui (klant denken) bij de site die ik al ken.

 

Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Overigens lijkt het me trouwens zinvol om de vraag concept 1 of 2 alleen te stellen aan mensen die onder je (nieuwe) doelgroep vallen...

 

 

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 243 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.