onzeker en twijfel opstart als ondernemer [horeca]
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Treffer
Treffer
Beste forumlezers,
Ik zit met een aantal zaken waarop ik wat antwoorden zoek.
Door verkeerde keuzes heb ik geen geld en een bkr registratie.
Ik zit op een uitkering.
Ik wil voor mezelf beginnen maar dan micro. Wat ik mij afvraag is hoe ik dat ga verwoorden.
Het zit namelijk zo. Omdat ik totaal geen ervaring heb in het ondernemen wil ik het zo klein mogelijk houden.
bv ik wil mijn doel hebben op 10 verkochten producten per dag. Laten we zeggen dat de winst heel klein is. Waarom? omdat ik geen enkel ervaring heb in het ondernemen maar ik gaande weg me onzekerheid en twijfels wil verliezen of bijschaven en ik heb niet echt een budget.
Ik wil als ik dat voor mezelf heb bewezen dan uitbreiden tot ik een loon over houd dat ik met loondienst zou bereiken. Ik moet echt leren wat en hoe klanten te benaderen en waar ze te vinden.
Ik wil met 10 beginnen omdat ik ervan uitga dat er maar 3 vaste klanten per dag haalbaar zijn en ik dus continue opzoek moet naar de resterende 7. Als ik dan meer klanten op een dag kan verwerken zal ik dat zeker niet laten maar het doel is 10 om het te ''leren'' zal ik maar zeggen.
Wat ik wil weten is hoelang zou ik die 10 producten moeten verkopen?
En moet ik dit in zijn geheel vermelden in het bedrijfsplan?
Kan dit uberhaubt wel met een uitkering?
Denken jullie dat het de moeite waard is om het op zulk soort manieren te leren?
Wat is dan exact de bedrijfsvorm die jullie zouden kiezen zzp of eenmans en waarom?
[verandering: titel]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag