• 0

Importeren uit china

Oke voor de mensen die dit een domme vraag vinden lees a.u.b. verder.. maar ik heb echt even hulp nodig.

Op internet vind ik de meest uiteenlopende verhalen over mensen die producten importeren via b.v.b. aliexpress en alibaba.

 

 

Nu ben ik me aan het oriënteren om te kijken of het goedkoop of duurkoop zal zijn om producten uit china te importeren.

 

Het gaat namelijk maar om een paar euro per pakket gezien ik nog mini ben, bijvoorbeeld 5 phone cases voor 2 euro per stuk met gratis verzending.

 

Hoeveel gaat het me ongeveer kosten om deze producten verkoopbaar op de Nederlandse markt te krijgen?

En zijn er mensen die dit zelf doen? Of is het beter dit te laten doen?

 

Ik ben ook met de belastingdienst in gesprek gegaan, ik weet inmiddels dat ik het kostenloos in Nederland kan krijgen ook als (ondernemer)onder de €22 maar of en hoe ik het vervolgens het makkelijkst op de markt kan krijgen laten zij in hun reactie in het midden

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik vind het op zich geen domme vraag. Maar dit is wel een vraag die al heel erg vaak is beantwoord op Higerlevel. Probeer eerst eens even de zoek functie want ik weet vrij zeker dat al je vragen al meerdere malen zijn beantwoord!

 

Als je na het zoeken nog steeds concrete vragen heb stel gerust dan ga ik proberen ze te beantwoorden!

Maarten Versluis

 

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

Link naar reactie
  • 0

om op je voorbeeld in te gaan; het is betrekkelijk makkelijk om ze ergens te koop te zetten, en daarom gebeurt dat ook ENORM veel.

 

Op Bol.com zie ik een kleine 150.000 resultaten op 'telefoonhoesje', waarvan de meeste via hun partnerprogramma (theoretisch zouden ze kunnen werken zoals jij beschrijft).

 

Kortom, je bent er nog niet zomaar met een paar hoesjes inkopen en ze proberen te slijten.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 99 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.