Misschien ligt het aan mij, maar met al deze namen weet ik nog steeds niet in één zin wat meneer nu precies doet.
Daar gaat het toch om?
Als ik nu toch aan het typen ben heb ik ook een vraag.
Ik als newbee heb in de tweede topic niet beter te weten mijn site genoemd (nogmaals sorry)
kan niet alles weten.
Nu zie ik dat Hans op pagina 213 met 2300+ berichten met volle toewijding het over kemdirect heeft (eigen product) mag dit wel gewoon? Moet je daarvoor eerst legend of moderator voor zijn?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
verhagen1
verhagen1
Misschien ligt het aan mij, maar met al deze namen weet ik nog steeds niet in één zin wat meneer nu precies doet.
Daar gaat het toch om?
Als ik nu toch aan het typen ben heb ik ook een vraag.
Ik als newbee heb in de tweede topic niet beter te weten mijn site genoemd (nogmaals sorry)
kan niet alles weten.
Nu zie ik dat Hans op pagina 213 met 2300+ berichten met volle toewijding het over kemdirect heeft (eigen product) mag dit wel gewoon? Moet je daarvoor eerst legend of moderator voor zijn?
(probeer het te snappen)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52024-afgesplist-op-zoek-naar-een-bedrijfs-of-productnaam-duscussie-merknamen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag