Ik heb een klant die in termijnen wil betalen. Ik heb hiervoor een factuur opgesteld met het totaalbedrag, met als aanvulling 10 termijnen voor het overmaken van het geld.
In mijn boekhouding moet ik het totale bedrag aan BTW voor het betreffende kwartaal afdragen.
Hoe verwerk ik in de boekhouding iedere termijn die de klant overmaakt? Hiervoor heb ik de BTW toch al verwerkt !! Mag ik dit boeken als vrijgestelde BTW omzet ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HaLa
HaLa
Wie kan mij helpen met het volgende:
Ik heb een klant die in termijnen wil betalen. Ik heb hiervoor een factuur opgesteld met het totaalbedrag, met als aanvulling 10 termijnen voor het overmaken van het geld.
In mijn boekhouding moet ik het totale bedrag aan BTW voor het betreffende kwartaal afdragen.
Hoe verwerk ik in de boekhouding iedere termijn die de klant overmaakt? Hiervoor heb ik de BTW toch al verwerkt !! Mag ik dit boeken als vrijgestelde BTW omzet ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52068-betaling-in-termijnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag