• 0

Snackbar; warme sauzen vergeten bij bestelling

Goedemiddag allemaal,

 

Ik lees al een tijd met jullie mee over diverse onderwerpen maar heb nog nooit een specifieke vraag gehad.

Ik beschik al meerdere jaren over een goed lopende frietzaak maar heb een klein probleempje met het meegeven van de warme sauzen. Ik ben benieuwd in hoeverre jullie mij hiermee verder kunnen en willen helpen.

 

Wanneer er een bakje saus besteld is wordt deze gelijk of tijdens het bereiden van de rest van de bestelling klaargemaakt. Koude sauzen worden gelijk bij de bestelling geplaatst (uit elkaar gehouden d.m.v. nummering en scheidingswandjes) en warme sauzen worden op een warmhoudplaat geplaatst.

Zoals u wel vermoed worden de warme sauzen soms vergeten om bij de bestelling te zetten c.q. mee te geven.

 

Wat voor ervaring of oplossing hebben jullie hiervoor?

Ik zit al te denken aan reminder blaadjes (kleur) welke boven de bestelling hangen o.i.d..

 

Ik lees het graag.

Henkie87

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Schrijf je de bestellingen op? Zo ja, zou je voorafgaand aan het overhandigen kunnen controleren of de bestelling overeenkomt met wat er in de verpakking zit.

 

Wat veel snackbars in mijn ervaring (als snacketer) doen is de bestelling opsommen als deze wordt overhandigd. Dat garandeert natuurlijk niet dat de warme saus dan in de verpakking zit, maar mogelijk herinner je je op dat moment - oh ja, de pindasaus!

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

De warme sauzen niet op een warmhoudplaatje zetten maar net wat te heet (compenseren voor inschenken/vervoer) in een isolerende beker (PS) met deksel en samen met de koude sauzen klaarzetten. Dan heeft de klant thuis ook nog warme sauzen. Je zou ook de koude sauzen in dezelfde verpakking kunnen doen, bijvoorbeeld met een ander kleur deksel, sommige sauzen (bijv Joppiesaus, Tartaarsaus of Piccalilly) smaken koud beter.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Wij zetten een streep achter de warme saus op de bon.

Zodat wanneer je de tas inpakt met bestelling er elke keer aan herinnerd wordt, dat er nog een warme saus bij moet.

+ een leeg bakje naast de sate zetten.

Deze vul ik max 1 min voordat de rest van de bestelling klaar is, zodat de saus niet afkoeld.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.