• 0

Moneytrail?

Omschrijving van je concept:

Beste allemaal,

Ik houd me bezig met de ontwikkeling van gratis softwareoplossingen op Moneytrail en zodoende zou ik jullie graag als klankbord willen gebruiken. Momenteel zijn er reeds een hele serie aan functionaliteiten maar het ene bedrijf is de andere niet zodoende wil ik hier vragen waar je als ondernemer nu tegenaan loopt en waar wij wellicht een oplossing voor kunnen verzinnen/ontwikkelen waar zowel jij en andere ondernemers dan weer gebruik van kunnen maken.

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Onderstaand een opsomming van functionaliteiten die allemaal los van elkaar (optioneel dus) al inzetbaar zijn:

 

- website maken

- webshop maken

- mijnuwbedrijf.nl voor uw debiteuren / klanten / leden

- urenregistratie voor projecten / klanten / opdrachtgevers / werknemers

- backoffice voor het verzenden van facturen / sommaties

- IDEAL koppeling voor webshop / facturatie per e-mail

- Offertes maken (gekoppeld aan alle diensten en/of producten klik klik klaar )

- Periodiek factureren met een druk op de knop 1 of duizenden facturen verzenden

- mogelijkheid om simpel formulieren te maken voor op je website

- inboeken van bonnen

- boekhouding ( in ontwikkeling )

- Er is geen limiet op facturatie / sommatie / formulieren / debiteuren / producten / diensten

 

U kiest zelf voor de functionaliteiten die voor uw onderneming van toegevoegde waarde zijn.

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De bedoeling is om Moneytrail zo breed mogelijk in de markt te zetten zodat we dit reeds succesvolle concept http://www.tinyurl.com/h6r9z8w verder kunnen doorontwikkelen. Nieuwsgierig? maak gerust een account aan, er zitten geen kosten aan een account verbonden.

 

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is gratis te gebruiken

 

Alleen aan additionele diensten zitten kosten verbonden.

IDEAL kosten per betaling 0.45 ( SISOW )

Hosting van je website / webshop / domeinregistratie € 59.95 per jaar

 

En bijkomend voordeel van het gebruik van dit systeem is dat er een terugverdienmodel aan zit.

 

Onbetaalde facturen kosten de organisatie geld maar met gebruik van dit systeem leveren ze geld op. De organisatie ontvangt per geïnde incasso minimaal €20.- bovenop de factuur. Dit betekent op een factuur van €100 na een succesvolle incassoprocedure een opslag van € 20 onkostenvergoeding.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat ondernemers de dialoog aangaan zodat we het systeem kunnen uitbreiden en als je andere samenwerkingsmogelijkheden ter uitbreiding van de huidige diensten ziet d.m.v. bijvoorbeeld jouw organisatie schroom dan niet ik verneem ze graag. Misschien kunnen we dan bijvoorbeeld een API koppeling maken tussen systemen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 1

Goh, ik vind je naamkeuze opmerkelijk en misschien niet zo handig ook...

 

"Money trail", is a catch phrase used to describe any evidence that money, or their equivalents, were passed between two parties. Money trails are left behind when funds are passed through something called a money loop. Unlike money laundering, that tries to wash funds to make them appear clean, money loop funds tend to start clean. However, they become dirty because they were used for a questionable purpose. The term dark money refers to funds that may have been passed into a money loop and not reported to election committees and voters.

 

Both money laundering and a money loop leave a money trail.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je reactie echter was dit niet de vraagstelling maar toch bedankt voor je respons.

 

Voor de duidelijkheid moneytrail is op zichzelf in jouw stukje ook niet negatief kort door de bocht als je een pak melk haalt dan is dat te traceren d.m.v. je transactie een moneytrail dus. Waar het jou om draait heeft van doen met witwassen en andere praktijken maar iedereen laat elke dag een geldspoor na tenzij je niks koopt ;-)

 

Link naar reactie
  • 0

tja, een witte boord is op zichzelf ook niet negatief, maar het gaat om de associatie die mensen er bij hebben.

 

Ik durf gerust te stellen dat ik niet de enige bent die zijn twijfels heeft bij het aanbieden van financiële diensten onder die naam.

 

Het is overigens niet bedoeld als afkraken, maar puur een reflectie op wat ik zie en er bij voel.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Beste Richard Theuws,

 

Moneytrail is een portal niet meer dan de backoffice, het systeem op zichzelf draait op een eigen domein bijvoorbeeld: www.mijnuwbedrijf.nl

 

Debiteuren/consumenten komen daar niet maar op een debiteuren portal, of alleen op een betaalpagina maar die staat ook los van het domein moneytrail.

 

Er is over nagedacht ;-)

Link naar reactie
  • 0

Marketingcommunicatie spreekt mij ook niet zo zeer aan, maar begrijp ik het concept goed als ik dit zie als een geintegreerde psp, webhost, business software leverancier en incassobureau voor gratis of zes tientjes per jaar?

 

Onder welke algemene voorwaarden en met welke service levels bied je deze diensten aan?

 

Er is over nagedacht ;-)

 

Is het ook al getest met klanten of gebruikers?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.