ik heb een inleiding geschreven en nu, Is het verstandig om het hier te plaatsen.
de inleiding is toch een soort van concept in het kort?
Ik zal verschillende competentie,s moeten aanleren of bijschaven;
1. Doelgericht werken, bewust risico,s nemen, zakelijk communiceren, zakelijk inzicht, creatief zijn, onderhandelen, ordenen, overtuigingskracht, financieel weten wat kan, kennis over vergunningen, kennis over verzekeringen, fin administratie, sociale hygiëne, haccp, basis administratie, Allergenen Certificaat, etc etc
Doel.
doelgroep
Doelstelling
Vraagstelling
Wat kan ik al
Wat wil ik
moet ik voor alles een pop schrijven?
waar kan ik dan een cursus fin adm horeca onderneming doen of valt dat onder een basis boekhouding cursus?
Ik wil dus eerst weten of het concept ermee door kan(zelfvertrouwen/competentie) of slaat dat nergens op. Ik zal dus eerst me moeten richten op wat ik nog moet kunnen alvorens ik het probeer uit te werken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Treffer
Treffer
Ik wil in 2017 een horeca onderneming starten.
ik heb een inleiding geschreven en nu, Is het verstandig om het hier te plaatsen.
de inleiding is toch een soort van concept in het kort?
Ik zal verschillende competentie,s moeten aanleren of bijschaven;
1. Doelgericht werken, bewust risico,s nemen, zakelijk communiceren, zakelijk inzicht, creatief zijn, onderhandelen, ordenen, overtuigingskracht, financieel weten wat kan, kennis over vergunningen, kennis over verzekeringen, fin administratie, sociale hygiëne, haccp, basis administratie, Allergenen Certificaat, etc etc
Doel.
doelgroep
Doelstelling
Vraagstelling
Wat kan ik al
Wat wil ik
moet ik voor alles een pop schrijven?
waar kan ik dan een cursus fin adm horeca onderneming doen of valt dat onder een basis boekhouding cursus?
Ik wil dus eerst weten of het concept ermee door kan(zelfvertrouwen/competentie) of slaat dat nergens op. Ik zal dus eerst me moeten richten op wat ik nog moet kunnen alvorens ik het probeer uit te werken?
Hoe zouden jullie het nu aanpakken?
gr
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52099-de-weg-kwijt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
39 antwoorden op deze vraag