• 0

nieuwe website schildersbedrijf

Omschrijving van je concept:

Mijn oude website heb ik destijds snel in elkaar gezet met html, javascript en iframe.

 

Na een tijdje van plan geweest te zijn om mijn site eens te vernieuwen heb ik vandaag mijn nieuwe website in elkaar gesleuteld 8)

 

Ondanks dat mijn site niet echt heel belangrijk is om aan nieuwe klanten te komen ben ik toch benieuwd hoe jullie tegen mijn site aan kijken.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Een nieuwe lay-out met .css gemaakt zodat de site volledig responsive is. De oude site had middels een script wel een mobile device herkenning, maar werd daardoor naar een mobiele site gelinkt.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Niet echt een uitdaging, maar een vernieuwing van de oude site, zonder gebruik te maken van wordpress of iets dergelijks.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De site is volledig met codes gemaakt, zonder gebruik van speciale programma's

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Voornamelijk over de gebruiksvriendelijkheid van de site. Eventuele opmerkingen over typefoutjes zijn welkom.

 

[verandering: titel]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

De site ziet er een beetje 2004 uit, maar in jouw branche kan dat geloof ik prima ;-)

 

op de pagina "profiel"

Omdat Broeders Schilderwerken een eenmanszaak is word het

schilderwerk

 

moet zijn:

Omdat Broeders Schilderwerken een eenmanszaak is wordt het schilderwerk

 

Wandafwerking: menu item maak je er twee woorden van, volgens mij is het één woord

 

Houtrot:

"Mocht een kozijn niet meer te repareren zijn dan word in overleg een timmerman in geschakeld."

Mocht een kozijn niet meer te repareren zijn dan wordt in overleg een timmerman ingeschakeld

 

Sitemap:

Lijkt me niet echt nodig als menu-item, beetje 1998 is dat zelfs ;-)

 

Link naar reactie
  • 0

Maak de home eens 'actief' met jouw profielfoto. Ik ben inmiddels drie jaar actief als zelfstandig schilder etc.

 

Ik richt me vanuit ... en werk regelmatig in plaatsen als...

 

Stuur me een bericht en ik probeer dat z.s.m. te beantwoorden na het schuren, plamuren en kwasten.

 

Laats eens een aardige foto van jou voor jouw wagen maken. Logo?

 

'Wandafwerking' en 'Van Broekhoven...' is met een hoofdletter, zeker als de overige menu-items dat ook zijn.

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Mocht een kozijn niet meer te repareren zijn dan word in overleg een timmerman in geschakeld.

Hiervoor is een samenwerking met van Broekhoven bouw en onderhoud mogelijk.

 

 

Mocht een kozijn niet meer te repareren zijn dan word in overleg een timmerman in geschakeld.

Ik werk graag samen met van Broekhoven bouw en onderhoud, en sta dan ook in voor de kwaliteit van zijn werk.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Als je regelmatig in diverse plaatsen werkt, kun je misschien ook nog nadrukkelijker aanbieden om langs te komen voor het maken van een vrijblijvende offerte.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

1. De site ziet er een beetje 2004 uit, maar in jouw branche kan dat geloof ik prima ;-)

 

2. op de pagina "profiel"

Omdat Broeders Schilderwerken een eenmanszaak is word het

schilderwerk

 

moet zijn:

Omdat Broeders Schilderwerken een eenmanszaak is wordt het schilderwerk

 

3. Wandafwerking: menu item maak je er twee woorden van, volgens mij is het één woord

 

4. Houtrot:

"Mocht een kozijn niet meer te repareren zijn dan word in overleg een timmerman in geschakeld."

Mocht een kozijn niet meer te repareren zijn dan wordt in overleg een timmerman ingeschakeld

 

5. Sitemap:

Lijkt me niet echt nodig als menu-item, beetje 1998 is dat zelfs ;-)

 

 

1. In mijn branche gaat het voornamelijk om de info op de site.

 

2. ik sta bij de k.v.k. als Broeders Schilderwerken ingeschreven. Vandaar de naam.

 

3. aangepast

 

4. ook aangepast

 

5. De sitemap heb ik op mijn site geplaatst omdat Google dat leuk schijnt te vinden. Aangezien ik niet heel veel pagina's daarop heb staan ben ik ook sterk aan de toegevoegde waarde aan het twijfelen.

Hopelijk levert het verwijderen hiervan minimaal een 1999 website op ;D

 

Bedankt voor de feedback.

 

Link naar reactie
  • 0

Maak de home eens 'actief' met jouw profielfoto. Ik ben inmiddels drie jaar actief als zelfstandig schilder etc.

 

Ik richt me vanuit ... en werk regelmatig in plaatsen als...

 

Stuur me een bericht en ik probeer dat z.s.m. te beantwoorden na het schuren, plamuren en kwasten.

 

Laats eens een aardige foto van jou voor jouw wagen maken. Logo?

 

'Wandafwerking' en 'Van Broekhoven...' is met een hoofdletter, zeker als de overige menu-items dat ook zijn.

 

Groet,

 

Highio

 

 

 

Waardevolle feedback :)

Link naar reactie
  • 0

Mocht een kozijn niet meer te repareren zijn dan word in overleg een timmerman in geschakeld.

Hiervoor is een samenwerking met van Broekhoven bouw en onderhoud mogelijk.

 

 

Mocht een kozijn niet meer te repareren zijn dan word in overleg een timmerman in geschakeld.

Ik werk graag samen met van Broekhoven bouw en onderhoud, en sta dan ook in voor de kwaliteit van zijn werk.

 

 

 

Aangepast :)

Link naar reactie
  • 0

Probeer ook wat herkenbare monumenten onder werk op beeld te zetten. Met steiger, bus en schilder, succes! Jouw profielfoto en bus zijn nu bijvoorbeeld zonder context.

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

2. op de pagina "profiel"

Omdat Broeders Schilderwerken een eenmanszaak is word het

schilderwerk

 

moet zijn:

Omdat Broeders Schilderwerken een eenmanszaak is wordt het schilderwerk

2. ik sta bij de k.v.k. als Broeders Schilderwerken ingeschreven. Vandaar de naam.

 

Ik denk dat Annedien doelt op het woord 'word', daar mist een t. Zo ook op de homepage.

 

 

 

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Wat misschien ook nog een leuke toevoeging is is een video.

Een korte video van bijv. 45sec. waarin je jezelf voorstelt, een tourtje door je bus, wellicht dat je bezig bent bij een klant enz. Dit soort filmpjes worden vaak bekeken en leveren veel sympathie op en het is makkelijk voor bezoekers/klanten om op bijv. social media te delen.

 

Verder mis ik persoonlijk nog een hoop foto's van opdrachten die je hebt afgerond van wandafwerking, houtrot etc.

 

Succes!

 

 

Webshop voor elektromotoren en vertragingskasten: http://www.motorreductorshop.nl

Artikel: http://www.motorreductorshop.nl/artikelen/1-elektromotor-met-vertragingskast-webshop/

Link naar reactie
  • 0

Nette en duidelijke info. Tuurlijk valt er hier en wat te verbeteren, maar je begint er ws niet voor niks een nieuw topic over :)

 

Hier mijn bevindingen:

 

[*]Menu: Contact helemaal naar rechts (daar verwachten de meeste mensen 'm)

[*]Eventueel Alg. Voorw en BTW uit het hoofdmenu halen? kan ook in footer of een extra 'mini header menu' (en daar zou je ook de link naar de sitemap kwijt kunnen als je dat toch wil)

[*]Aangezien je aanhaalt dat je de sitemap met name 'voor Google' wil, misschien meer duidelijke inhoud toevoegen waar je letterlijk benoemt wat je doet, in wat langere teksten ook? (p.s. niet om vol te pompen met keywords, wel om gewoon wat meer activiteiten letterlijk te benoemen).

[*]Neem je geen klussen aan voor meer dan 1 man? Geen samenwerkingsverband met andere schilders? Want dat maak ik nu een beetje op uit je profielpagina.

[*]op de pagina met Alg. Voorw. misschien de PDF embedden zodat ik niet nog een keer extra hoef te klikken? Kan eenvoudig op de volgende manier

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Je foto's vind ik erg groot. Kun je die niet wat kleiner maken en dan naast de tekst zetten? Dat scheelt in het scrollen.

 

Dat je je bedrijf gestart bent in 2013 zou ik anders positioneren. Mensen lezen snel en slordig en ze zouden hieruit kunnen opmaken dat je pas 3 jaar ervaring hebt. En dan lezen ze wellicht niet verder. Iets als "Met ... jaar ervaring, waarvan inmiddels 3 jaar als zelfstandig schilder ...".

 

Die zin over wanneer je naar de Kamer van Koophandel bent gegaan zou ik weglaten. Voor jou waarschijnlijk een mijlpaal, maar voor je klanten niet of nauwelijks interessant.

 

Een aantal opmerkingen over tik- en taalfouten is al gemaakt, maar wat mij betreft staan er nog te veel in (36 jarige => 36-jarige, onderhoud werkzaamheden => onderhoudswerkzaamheden, word het => wordt het, aspirant gezel schilderen => aspirant gezel schilder, sint => Sint, gebruik maken => gebruikmaken, contact formulier => contactformulier, gallerij => galerij, etc.). Het hoeft niet foutloos, maar als je hier zelf niet goed in bent zou ik er een keer iemand naar laten kijken.

 

En kijk ook even naar de regelafbreking in je Algemene Voorwaarden, er staan nu erg veel regels in met maar één woord.

Link naar reactie
  • 0

Je verkleint je afbeeldingen niet op de juiste manier. Zorg dat je ze eerst verkleint alvorens te plaatsen. Nu verklein je ze waarschijnlijk in de editor die je gebruikt waardoor het aantal kb's nog steeds groot is, daarbij wordt de afbeelding er niet mooier op.

 

Alhoewel ik ouderwets code kloppen zeker kan waarderen, had ik in jouw geval toch eerder voor Wordpress gekozen met een mooie template.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

De website is helaas verre van 'zoekmachine vriendelijk'. Los van dat er vrij weinig content in zit, is de structuur niet op orde.

 

Daarbij is de HTML ook niet op orde. Er zitten best wel wat serieuze HTML fouten in. Het is zelfs een klein wonder, dat mijn browser de website kan parsen. Dat laat maar zien hoe geavanceerd hedendaagse browsers zijn. Zie bijvoorbeeld dit:

 

https://validator.w3.org/nu/?doc=http%3A%2F%2Fwww.broedersschilderwerken.nl%2F

 

Die doet fatal error op je HTML, wat niet verwonderlijk is.

 

Ik zou in dit geval je adviseren om je toch vooral wel in Wordpress te verdiepen. Immers ben je schilder van beroep en geen webdeveloper. Als je hobbymatig het leuk vindt om wat te rommelen met websites, kun je met een OS pakket als Wordpress een stuk betere en mooiere resultaten boeken.

Link naar reactie
  • 0

Allereerst respect dat je helemaal zelf een responsive website hebt gebouwd. Maar eerlijk gezegd is het ook wel te zien dat je 'm zelf hebt gebouwd... dat is te vergelijken met iemand die zelf zijn huis gaat schilderen: iedereen kan schilderen, maar jij kan dat waarschijnlijk een stuk netter, gebruikt betere verf, bewerkt de ondergrond eerst zodat de verf beter hecht enzovoorts. Zo ook met websites.

 

Natuurlijk is de inhoud het belangrijkste, maar dat wil niet zeggen dat je geen professionele website nodig hebt. Als ik op zoek ben naar een schilder waar ik duizenden euro's aan ga uitgeven wil ik wel zeker weten dat ik zaken doe met een professioneel bedrijf. Jouw website straalt niet uit dat jij een professioneel bedrijf bent dus die klik ik direct weg, zonder überhaupt de inhoud te lezen...

 

Bekijk bijvoorbeeld deze site maar eens en vergelijk zelf... ik sluit me dan ook aan bij voorgaande adviezen: installeer WordPress met een mooie responsive template van bijvoorbeeld Themeforest, dan heb je voor een paar tientjes een prima website.

 

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Er zijn meer cms'en dan Wordpress. Meestal word deze gekozen en dan blijken er een paar functies te missen en dan word er wild geïnstalleerd en word de website heeeeeeel erg traag.

 

Bezint eer ge begint is mijn devies.

Wij maken van uw ontwerp een snel en goed werkende website.

KvK: 57623503

Link naar reactie
  • 0

Aan iedereen: Bedankt voor jullie feedback.

 

De grootste reden voor het starten van dit topic: Ik was nieuwsgierig naar wat anderen van mijn site vonden. Voor mij is zo'n site echt hobby werk en voor het binnenhalen van klussen heb ik mijn site niet echt nodig.

 

Mijn vorige site was echt amateuristisch en niet echt mobiel vriendelijk. Vandaar mijn nieuwe site, die ik in slechts 2 uurtjes tijd heb gebouwd. De website is voor mij voornamelijk een online visitekaartje.

 

Meer dan 90% van de opdrachten krijg ik via bekenden van zeer tevreden klanten. Op dit moment zit ik t/m juni/juli vol gepland, terwijl het voorjaar nog moet gaan beginnen.

 

De reden dat ik alleen werk is heel simpel: ik wil de kwaliteit zo hoog mogelijk houden.

 

Alle genoemde tips zal ik zeker eens goed door gaan nemen en zodra ik daar aan toe kom werk van maken.

Link naar reactie
  • 2

Hey Perry,

 

Ik denk dat over de site zelf al genoeg is gezegd.

Sommigen hier vinden je site er wat onprofessioneel uit zien.

Ik zelf heb een zwak voor dit soort sites omdat ze niet nep en 'marketing'-achtig zijn.

Geen over ge SEO optimaliseerde Wordpress template met glimmende stock foto's.

Op de een of andere manier straal je juist meer 'trust' uit door het zo simpel te houden.

 

Maar de grootste pluim wil ik je eigenlijk geven dat je zo goed bent in programmeren.

Ik heb nog nooit een schilder gezien die een mondje PHP spreekt en zelf met de hand een fluid design voor elkaar krijgt. Echt respect daar voor!! Ooit overwogen om te stoppen met schilderen en programmeur te worden? Maar misschien wil je helemaal niet op een kantoor zitten maar lekker buiten op die steiger staan.

 

Succes ermee

 

 

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
  • 0

Ik zie geen grote problemen, wel twee persoonlijke ergernisjes:

 

- Ik ben geen fan van al die gecentreerde teksten, ik vind het maar lastig lezen.

 

- Dat je je contactinfo op al je pagina's zo prominent plaatst, is geweldig, zeker in het licht van je aangegeven doel met de site. Jammer is alleen dat hij in een plaatje staat, waardoor de info minder makkelijk naar een adresboek is te kopiëren of in een tekstverwerker is te bewerken.

 

Mocht je overigens je site naar een volgende niveau willen tillen, zou ik niet zozeer er een WordPress-site van maken, maar eerder met een grafisch ontwerper rond de tafel gaan zitten. Een goede ontwerper kan het uiterlijk van je 'visitekaartje' verbeteren zonder je 'perfect imperfection' (hat tip: Prins Rachid) aan te tasten.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

 

Ik heb nog nooit een schilder gezien die een mondje PHP spreekt en zelf met de hand een fluid design voor elkaar krijgt.

 

Ik schud de codes ook niet zo uit mijn mouw. Via mijn geheime tool zoek ik specifiek naar bepaalde codes waar ik dan weer graag aan zit te sleutelen. Puur om te kijken wat er gebeurt als je een bepaalde waarde wijzigt. Datzelfde doe ik ook met .css bestanden.

De interesse in html/php/css is bij mij vooral ontstaan door een eigen (hobby) website gebaseerd op een phpBB forum. Veel doen is vanzelf leren ;)

 

Ooit overwogen om te stoppen met schilderen en programmeur te worden?

Ik zie dat meer als een vrijetijds besteding, en dat wil ik graag zo houden. Mijn klanten zijn nog veel te positief over mij om te kunnen stoppen met schilderen ;D

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.