• 0

nieuwe website schildersbedrijf

Omschrijving van je concept:

Mijn oude website heb ik destijds snel in elkaar gezet met html, javascript en iframe.

 

Na een tijdje van plan geweest te zijn om mijn site eens te vernieuwen heb ik vandaag mijn nieuwe website in elkaar gesleuteld 8)

 

Ondanks dat mijn site niet echt heel belangrijk is om aan nieuwe klanten te komen ben ik toch benieuwd hoe jullie tegen mijn site aan kijken.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Een nieuwe lay-out met .css gemaakt zodat de site volledig responsive is. De oude site had middels een script wel een mobile device herkenning, maar werd daardoor naar een mobiele site gelinkt.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Niet echt een uitdaging, maar een vernieuwing van de oude site, zonder gebruik te maken van wordpress of iets dergelijks.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De site is volledig met codes gemaakt, zonder gebruik van speciale programma's

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Voornamelijk over de gebruiksvriendelijkheid van de site. Eventuele opmerkingen over typefoutjes zijn welkom.

 

[verandering: titel]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Nette eenvoudige en overzichtelijke website, al denk ik dat je er meer werk uit kunt halen wanneer je bijvoorbeeld kijkt naar de namen van de afbeeldingen bijvoorbeeld en deze afstemt op trefwoorden waar potentiële klanten op zoeken.

 

Verder mis ik de social media en de nieuwsbrief, want als je handige en praktische (basis)tips geeft voor de doe-het-zelver die het toch wel zelf doet, kan daar ook weer werk uit voortkomen op het moment dat het te moeilijk voor hen word.

 

Bovendien is regelmatig contact met klanten altijd goed, vooral als je ze even helpt met 'denk even hieraan' tips, waardoor zij blijer van jou worden omdat ze hun schilderwerk weer net even iets langer mooi houden. Wellicht denk je... dan snij ik mezelf in de vingers, maar juist niet. Het toont aan dat je voor kwaliteit gaat en passie hebt voor wat je doet. En zo'n iemand willen mensen thuis bij hen aan het werk hebben. Het zijn maar wat suggesties.

De aandacht trekken van potentiële klanten door het schrijven van een goed verhaal. Uw verhaal! | De Digitale Herrieschopper | www.digitaleherrieschopper.nl Tekstschrijver Utrecht |

Link naar reactie
  • 2

Verder mis ik de social media en de nieuwsbrief, want als je handige en praktische (basis)tips geeft voor de doe-het-zelver die het toch wel zelf doet, kan daar ook weer werk uit voortkomen op het moment dat het te moeilijk voor hen word.

 

Een schilder wil schilderen, en hij moet schilderen omdat zijn klanten dat willen. Dus een schilder is heel de dag bezig en 's avonds rust hij lekker uit of doet hij dingen die hij leuk vindt.

Maar tegenwoordig is dat mooi over, nee tegenwoordig moet hij van zijn communicatieadviseur 's avonds nieuwsbrieven schrijven met allerlei slimme tips en zijn bedrijf promoten op Facebook. En zo zijn alle schilders in Nederland hele avonden hard aan het werk om zich te "onderscheiden".

 

Ik wil een frisse schilder! Eentje die 's morgens uitgerust is en niet eentje die vierkante ogen heeft van de pogingen om er weer de zoveelste nietszeggende geforceerde nieuwsbrief uit zijn brein te persen.

 

Ow wacht... hij zou het natuurlijk ook kunnen uitbesteden...

 

En word is met een t.

 

Link naar reactie
  • 0

Bovendien is regelmatig contact met klanten altijd goed, vooral als je ze even helpt met 'denk even hieraan' tips, waardoor zij blijer van jou worden omdat ze hun schilderwerk weer net even iets langer mooi houden. Wellicht denk je... dan snij ik mezelf in de vingers, maar juist niet. Het toont aan dat je voor kwaliteit gaat en passie hebt voor wat je doet. En zo'n iemand willen mensen thuis bij hen aan het werk hebben. Het zijn maar wat suggesties.

Naast het werk wat ik met plezier uit voer geef ik mijn klanten ook de nodige info met de onderbouwing waarom ik het op die manier doe. Helaas kom ik vrij regelmatig gebreken van een vorige schilder tegen, die ik dan ook graag voor mijn klanten op wil lossen. En tips geef ik altijd indien mogelijk.

Het meeste werk heb ik in mijn eigen woonplaats, en ook de meeste klanten op facebook. Klantencontact is er dus volop.

 

Ow wacht... hij zou het natuurlijk ook kunnen uitbesteden...

Dan moet ik eerst een schilder vinden waar ik 100% op kan vertrouwen ;D

 

 

Link naar reactie
  • 0

bij 'hourot' twee keer het woord word moet wordt zijn.

bij profiel ook een keer wordt en destijds

het btw-verhaal heb je goed verwoord (inhoudelijk heb ik het niet gecheckt),

en ik kan me voorstellen dat mensen nou net dat graag even willen uitpluizen

 

Als ik een schilder zou zoeken, zou ik ook echt niet vallen voor een fancy site.

Link naar reactie
  • 0

Goed gedaan zeg! Ik ken genoeg schilders, maar niemand van deze schilders denkt eraan om zelf een website te bouwen.

 

Het is inderdaad niet zo'n "standaard" website zoals de meeste mensen al hebben aangegeven. Ook de verschillende pagina's staan anders in je menu dan waar je ze verwacht, maar ook dat zorgt ervoor dat mensen juist je website goed moeten bekijken.

 

Wellicht dat je de foto's binnen je gallerij wat kleiner kunt maken of alleen voor laptops en desktops kunt weergeven in meerdere kolommen. Dit zou voor jou een eitje moeten zijn ;)

Link naar reactie
  • 0

Inmiddels ben ik weer druk aan mijn site aan het sleutelen.

Op deze pagina staat de testsite die de oude site gaat vervangen. Aangezien ik hier nog mee bezig ben (in de vrije uurtjes) zijn opmerkingen uiteraard weer welkom.

Mijn grootste vraag is of de vernieuwde site in jullie ogen een verbetering is ten opzichte van de huidige site .

 

Aangezien ik nou eerst van mijn nachtrust ga genieten ligt het werk aan de site voorlopig weer een aantal uurtjes stil ;D

Link naar reactie
  • 0

Voor een schilder heb je op je site naar mijn smaak hier en daar te veel witruimte ... :)

 

Bijvoorbeeld op de pagina met je contactformulier, die vind ik daardoor niet alleen niet fraai, maar ook onhandig. Ook op een aantal andere pagina's zorgt die witruimte ervoor dat de pagina een klein stukje buiten het scherm valt, terwijl dat met een andere indeling niet nodig zou zijn. En de "gaten" tussen je menukeuzes zijn ook erg groot, waardoor de laatste keuzes buiten het scherm vallen.

 

(wat die menu-keuzes trouwens betreft: maak van "gallerij" even "galerij", dat leest iets minder bitter)

Link naar reactie
  • 0

Vindt de vergelijking met dit forum heel anders. Hier helpen ondernemers elkaar met vraagtstukken.

 

Als mensen te beroerd zijn om voor een schilder te betalen, zou ik ze als schilder niet verder helpen.

De mensen die ervoor moeten betalen zitten meestal in een koophuis, in een huurhuis regelt de stichting het.

 

 

Link naar reactie
  • 1

Dadelijk gaan mensen nog contact opnemen, omdat ze er niet helemaal uitkomen met zelf schilderen, voor een paar tips..:-)

 

Weet je hoe vaak ik gebeld of gemaild wordt voor een paar tips naar aanleiding van reacties op dit forum? Bijna dagelijks . Hoeveel "klanten" of omzet ik daaruit haal? 0,0.

Hoeveel voldoening en gunning het mij oplevert? heel veel ;)

 

Als mensen te beroerd zijn om voor een schilder te betalen, zou ik ze als schilder niet verder helpen.
ik kan niet in andermans portemonnee of hoofd kijken, dus doe ik dat ook niet. Uiteraard hoef je botte eikels niet te helpen (doe ik ook niet), maar de rest krijgt van mij gewoon antwoord en waar mogelijk advies.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Vergeleken bij jou, ben ik mensonvriendelijk..:-)

Het is geen wedstrijd wat mij betreft :). (En ik ben op andere gebieden weer minder vriendelijk, zoals sommigen op dit forum weten. )

 

Maar iedereen moet vooral lekker doen wat hij of zij het beste bij zichzelf vind passen uiteraard

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Puur inhoudelijk snap ik het item "Zelf schilderen" niet. Waarom zou je mensen daar wegwijs in willen

maken.

 

Mijn website staat vol met artikelen om mensen te helpen bij het zelf bouwen van een website. Met die artikelen laat ik zien dat ik weet waar ik het over heb, waardoor mensen mij als een expert gaan zien.

 

En niet alleen mensen, ook Google beloont mij met duizenden gratis bezoekers per maand. 99,9% van die bezoekers levert mij geen cent op, maar 0,1% komt er tijdens het lezen van zo'n artikel achter dat het hun zelf niet gaat lukken en huurt mij in om het voor hen te doen.

 

Misschien dat Perry dat ook nog eens ooit gaat doen als hij het wat minder druk krijgt, want mijn mening over jouw webdesign skills is helaas nog niet veranderd ;)

 

 

 

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

En staat die gigantische klok erop om bij te houden hoe lang je aan je website hebt gewerkt ? Want iedereen die je website bezoekt heeft namelijk al een klok op zijn scherm dus hij is vast niet voor je bezoekers bedoelt toch?

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.