• 0

nieuwe website schildersbedrijf

Omschrijving van je concept:

Mijn oude website heb ik destijds snel in elkaar gezet met html, javascript en iframe.

 

Na een tijdje van plan geweest te zijn om mijn site eens te vernieuwen heb ik vandaag mijn nieuwe website in elkaar gesleuteld 8)

 

Ondanks dat mijn site niet echt heel belangrijk is om aan nieuwe klanten te komen ben ik toch benieuwd hoe jullie tegen mijn site aan kijken.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Een nieuwe lay-out met .css gemaakt zodat de site volledig responsive is. De oude site had middels een script wel een mobile device herkenning, maar werd daardoor naar een mobiele site gelinkt.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Niet echt een uitdaging, maar een vernieuwing van de oude site, zonder gebruik te maken van wordpress of iets dergelijks.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De site is volledig met codes gemaakt, zonder gebruik van speciale programma's

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Voornamelijk over de gebruiksvriendelijkheid van de site. Eventuele opmerkingen over typefoutjes zijn welkom.

 

[verandering: titel]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Broeders Schilderwerken is gestart op 25-02-2013 door Perry Broeders en is inmiddels 3½ jaar bezig als zelfstandige schilder. Als ervaren schilder met een certificering voor het herstellen van houtrot en met als doel om perfect schilderwerk te leveren word er voornamelijk gericht op de particuliere markt. Ook het vervangen van glas is mogelijk bij Broeders Schilderwerken. Door gebruik te maken van een stofzuiger met fijnstoffilter welke aan de schuurmachines aangesloten kan worden voldoet Broeders Schilderwerken aan de wet "stofvrij werken". Een bijkomend voordeel is dat stofoverlast tot een minimum word beperkt. Uiteraard verwacht u van de vakman een opgeruimd resultaat.

Lees dat nou zelf nog eens na of laat het collega's of bekenden voorlezen (corrigeren).

 

Pak als tip ook een eenvoudig CMS (dit is 10/15/20 jaar terug in de tijd) met een klein beetje zoekmachinevriendelijkheid, een integratie met FaceBook als je dat wilt laten zien en een goed contactformulier. Ik begrijp dat je dit voor de hobby maakt, maar dit vind ik geen glanzende introductie en professioneel visitekaartje.

 

Wat nu als bezoekers niet bellen of mailen, maar gewoon verder gaan? Dan kun je nog zulke scherpe offertes en vakkundig schilderwerk in de vingers hebben, maar zo ver komt het dan in te veel gevallen niet eens. Zonde man.

 

Met een slideshow op postzegelformaat geef je m.i. gewoon blijk van weinig grafische talenten.

 

Weekendgroet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Broeders Schilderwerken is gestart op 25-02-2013 door Perry Broeders en is inmiddels 3½ jaar bezig als zelfstandige schilder. Als ervaren schilder met een certificering voor het herstellen van houtrot en met als doel om perfect schilderwerk te leveren word er voornamelijk gericht op de particuliere markt. Ook het vervangen van glas is mogelijk bij Broeders Schilderwerken. Door gebruik te maken van een stofzuiger met fijnstoffilter welke aan de schuurmachines aangesloten kan worden voldoet Broeders Schilderwerken aan de wet "stofvrij werken". Een bijkomend voordeel is dat stofoverlast tot een minimum word beperkt. Uiteraard verwacht u van de vakman een opgeruimd resultaat.

Lees dat nou zelf nog eens na of laat het collega's of bekenden voorlezen (corrigeren).

 

Pak als tip ook een eenvoudig CMS (dit is 10/15/20 jaar terug in de tijd) met een klein beetje zoekmachinevriendelijkheid, een integratie met FaceBook als je dat wilt laten zien en een goed contactformulier. Ik begrijp dat je dit voor de hobby maakt, maar dit vind ik geen glanzende introductie en professioneel visitekaartje.

 

Wat nu als bezoekers niet bellen of mailen, maar gewoon verder gaan? Dan kun je nog zulke scherpe offertes en vakkundig schilderwerk in de vingers hebben, maar zo ver komt het dan in te veel gevallen niet eens. Zonde man.

 

Met een slideshow op postzegelformaat geef je m.i. gewoon blijk van weinig grafische talenten.

 

Weekendgroet,

 

Highio

 

 

De foto's van de slideshow zijn in de galerij op groter formaat te zien.

Op dit moment heb ik voor aankomend jaar al weer 8½ week werk (goedgekeurde offertes) en heb ik nog offertes tie ik uit moet werken. Klanten komen dus wel, buiten mijn site om.

 

Even iets anders tussendoor Perry Broeders: Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Nee, het is de superschilder. Maak je al hiervan al gebruik in reclame-uitingen e.d. ? Zou in ieder geval onderscheidend vermogen aanbrengen.

Dit is slechts mijn onderschrift. Mijn onderscheidend vermogen zit o.a. in het feit dat ik mijn klanten uitgebreid vertel wat ik doe, waarom ik dat op mijn manier doet, en wat de consequenties zijn van het niet op die manier aanpakken van de klus.

Helaas kom ik nogal eens de (on)nodige fouten van de vorige schilder tegen, waarbij ik ook aan de klant kan vertellen wat er precies fout is gegaan (oorzaak en gevolg) en hoe ik dat op kan lossen.

Klanten hebben hierdoor ook meer vertrouwen in mij, en maken ook duidelijk graag reclame voor mij.

Extra reclame maken is voor mij dus niet echt nodig.

Link naar reactie
  • 0

Das hartstikke mooi natuurlijk, maar ik ben van mening dat je dan beter helemaal geen website kunt hebben.

 

Ik denk namelijk serieus dat je met deze website potentiële klanten juist afschrikt, zelfs diegenen die via anderen bij jou terecht komen (ook die kijken namelijk waarschijnlijk eerst even op je website en als die al zo amateuristisch overkomt zal het met het schilderwerk wel niet veel beter gesteld zijn. Dat kan toch nooit een serieus bedrijf zijn met zo'n site...).

 

Houd het dan gewoon bij een facebook pagina voor je bedrijf en leef je webdesign hobby uit op een site over je kwasten vlechten hobby ;)

 

Of installeer gewoon WordPress met bijvoorbeeld het Divi of Avada theme, dan heb je een uitgebreide pagebuilder waarmee je alsnog helemaal zelf bepaalt waar elk onderdeel komt en welke kleuren ed dat heeft, maar dan wel binnen een professioneel ontworpen kader.

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Eigenwijs, waarom zou je dan gewoon niet gaan voor een perrybroeders.nl site!? Lekker persoonlijk en direct voor bestaande klanten, vrienden en bekenden van de dorpsschilder.

 

Bekijk de nieuwe site eens in verschillende resoluties of gebruik een tool om dit te bekijken. Ik zie bijvoorbeeld diverse schuifbalken, menu items en informatie onder de vouw.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Even los van alle kritiek op het wel of niet zelf bouwen van een website, viel mijn oog op het volgende.

 

Door gebruik te maken van een stofzuiger met fijnstoffilter welke aan de schuurmachines aangesloten kan worden voldoet Broeders Schilderwerken aan de wet "stofvrij werken". Een bijkomend voordeel is dat stofoverlast tot een minimum word beperkt. Uiteraard verwacht u van de vakman een opgeruimd resultaat.

 

Wil je alleen aan de wet voldoen ::). Ik zou de zinsnede over wettelijke bepalingen weg halen.

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 201 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.