loading
Ga naar inhoud
Gordongekko
Verberg

eigen inbreng bedrijfsinventaris hoe inboeken

vraag

Goedenavond!

 

Voor mijn bedrijf wil ik mijn laptop die ik vorig jaar heb ingekocht inbrengen in de administratie. Bij aanschaf was deze bestemd voor de onderneming en koste 504.90 incl BTW. Bij inbreng wil ik deze 20% hebben afgeschreven, dus totaal 403.92 incl BTW.

 

Moet dit via het Memoriaal en dan via dagboek Activamutaties?

En de boeking op deze manier?:

Bedrijfsinventarisatie

aan Privé?

 

Ik wil in totaal 5 jaar afschrijven, moet ik deze na inbreng 4 of 5 jaar afschrijven? Vòòr inbreng is ie al 20% afgeschreven.

 

Alvast bedankt!

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
  • Waardeer dit antwoord

ik zet hier een slot op.

Forumregels zijn duidelijk!

Juristen, fiscalisten en boekhouders delen belangeloos hun expertise op Higherlevel.nl. Dit wordt enorm gewaardeerd. Echter, vragen vanuit die expertisehoek voor eigen klantdossiers zijn niet toegestaan en worden verwijderd. Hiervoor kun je het Forum Fiscaal Dienstverleners raadplegen.

 

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 65.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Wie is er online?

    Er zijn 17 leden online en 232 gasten

    Bekijk volledige lijst    
  • Ook interessant:

  • Ondernemersplein



NL

×

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

 Meer informatie   Oké