• 0

Wie kent Fozo.nl?

Hallo allemaal, Bij het zoeken van een brandstofcard kwam ik de volgende fascilitaire dienstverlener tegen: fozo.nl Deze biedt een pakket aan diensten aan voor een vast bedrag van €17,95 pm excl btw. Dit pakket omvat oa. tankcard, parkeercard, juridisch hulp, enz. Mijn vraag: wie kent deze facilitaire dienstverlener en heeft hiermee ervaring? Alvast bedankt allemaal voor jullie reacties.

ICT Infrastructure Architect

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb je je nu echt hier aangemeld om deze vraag te stellen? Of heb je aandelen? ;D

Beste Hyperdrive, allereerst welkom op Higherlevel!

 

Een vooralsnog volledig anoniem profiel en een first post met wie kent+bedrijfsnaam in titel; dat zal menig HL-lid doen vermoeden dat hier sprake is van een "ik kwam toevallig op deze site uit"-je

 

Er even van uitgaand dat jouw vraag gewoon oprecht is (dat zal dan vooral moeten blijken of dit jouw enige vraag of bijdrage op dit forum blijft ): vergeef ons aub onze achterdocht op dit gebied, dit forum krijgt iets te vaak te maken met spammers die toneelstukjes spelen...daar word je uiteindelijk een beetje cynisch van.

 

Inhoudelijk: ik ken ze niet, en aangezien ze een niet kloppend KvK-nummer op de site hebben staan, hoef ik ze niet verder te leren kennen ook.

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Inhoudelijk: ik ken ze niet, en aangezien ze een niet kloppend KvK-nummer op de site hebben staan, hoef ik ze niet verder te leren kennen ook.

Bij mij lijkt het kvk-nummer wel te kloppen?

 

Edit: het juiste kvk-nummer is 60646454, dat staat ook vermeld bij Contact. Onder aan de pagina staat (kennelijk) een typo: 60646456

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Edit: het juiste kvk-nummer is 60646454, dat staat ook vermeld bij Contact. Onder aan de pagina staat (kennelijk) een typo: 60646456

Ah, vandaar. Is dat mysterie ook weer opgelost.

 

Nu nog het mysterie "hoe vind je deze site als je op zoek gaat naar een brandstofcard"?

 

Want deze site komt in ieder geval niet voor in de eerste 100 zoekresultaten / 10 pagina's.

 

Dit in tegenstelling tot dit topic: dat op "brandstofcard" nu al bij de eerste 30 zoekresultaten zit, maar tot mijn verrassing is de naam in de topictitel in Google ineens veranderd in "foxo.nl"?

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

maar tot mijn verrassing is de naam in de topictitel in Google ineens veranderd in "foxo.nl"?

In Google is de titel niet veranderd, maar op HL. Hier stond eerst Foxo.nl (toevallig wéér een typo ;) )

 

Op de rest van je vragen heb ook ik geen antwoord. Maar het bericht 'wie kent deze partij, met deze en deze geweldige voordelen voor maar € 17,95 per maand'....doet al genoeg vermoeden.

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb me inderdaad hier aangemeld om deze vraag te stellen en ik heb geen aandelen van dit bedrijf en had inderdaad eerst een typo 'foxo' gemaakt. Mijn bedoeling is oprecht; ik zoek een multitankcard en ook andere diensten. Google is niet de enige zoek-bron(!), er is ook zoiets als 'de krant'. Ik ben hier nieuw en heb gebruik gemaakt vd mobiele site hiervan; ik kon even gauw niet vinden hoe ik aanvullende informatie zou kunnen zetten. Ik zit momenteel bij verschillende aanbieders v fascilitaire diensten en zou graag mijn administratie rotzooi willen verminderen/vereenvoudigen. Fozo leek mij een alternatief, maar niemand van jullie dit kennen en zoek ik wel verder...

 

 

ICT Infrastructure Architect

Link naar reactie
  • 0

Dit lijkt mij ook nogal spam. Bovendien zie ik echt niet in waarom een betaalpasje €261 per jaar (incl btw) zou moeten kosten. In mijn persoonlijke, zeker niet representatieve situatie ben ik dan al een eind richting mijn totale autokosten per jaar.

 

Iedere grote oliemaatschappij heeft ook haar eigen tankpasjes, die zijn...gratis.(incl btw óók)

Link naar reactie
  • 0

Iedereen bedankt voor de reacties. Afgezien van de reactie van een enkeling, was deze exercitie voor mij volstrekt nutteloos geweest. Ik heb inmiddels een andere vergelijkingsite die de verschillen tussen deze fascilitaire diensten vergelijkt. Ik zal de url van deze site niet op deze forum zetten; ik wil niet meer onterecht beschuldigd worden van spam dan wel sluipreklame...

Tot slot, woorden van een wijze man: "Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dat is kennis" en "Wanneer iedereen zijn wil zou richten op het goede, zou er niets slechts meer zijn" ---Confucius

ICT Infrastructure Architect

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een abonnement genomen. Alleen op rechtsbijstand bespaar ik zo,n 200 euro.

Groet, Benji

 

Oh, je hebt dus een abonnement genomen bij jezelf?

(of denk je dat leden en moderatoren hier achterlijk zijn?)

 

Ik denk best een goeie toko. Anders heb je niet zulke bekende partners!

goede toko's hoeven geen toneelstukjes op fora op te voeren :P

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 249 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.