Maar vandaag heb ik een brief gekregen van OXXIO :
Bedankt voor het doorgeven van je verhuizing! Om je verhuizing goed te verwerken hebben we je meterstanden nodig. We vragen jou je meterstanden vóór 15-02-2016 online aan ons door te geven....
Maar ik heb nooit gezegd hem dat ik wil daar naar toe verhuizen!
ze hebben dat zelf geregeld zonder mijn toesteming. Ik wil graag bij Delta verder blijven.
Wat moet ik verder doen?
Verder in zijn brief staat:
Geef je de standen niet door? Dan maken wij een schatting en kan je eind- of jaarnota hoger uitvallen dan verwacht. Kunnen jullie mij helpen om te stoppen die correspondentievan OXXIO ?
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
asdprint
asdprint
Heeft iemand erfaring met OXXIO?
Ik ben klant van Delta.
Maar vandaag heb ik een brief gekregen van OXXIO :
Bedankt voor het doorgeven van je verhuizing! Om je verhuizing goed te verwerken hebben we je meterstanden nodig. We vragen jou je meterstanden vóór 15-02-2016 online aan ons door te geven....
Maar ik heb nooit gezegd hem dat ik wil daar naar toe verhuizen!
ze hebben dat zelf geregeld zonder mijn toesteming. Ik wil graag bij Delta verder blijven.
Wat moet ik verder doen?
Verder in zijn brief staat:
Geef je de standen niet door? Dan maken wij een schatting en kan je eind- of jaarnota hoger uitvallen dan verwacht. Kunnen jullie mij helpen om te stoppen die correspondentievan OXXIO ?
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52227-oxxio-wat-is-voor-bedrijf-ze-doen-zo-brutal/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag