• 0

Feedback - website brownieboodschap.nl

Aanbevolen berichten

  • 0

Je website is al een stuk beter geworden, sinds je deze voor het eerst online zette.

 

Je algemene voorwaarden lopen nog wel uit beeld (de tekst gaat door het kader). Het is ook makkelijker te lezen als je deze niet centreert.

 

Wat ik eerder nog niet had gezien, is dat je menu niet erg opvalt. Misschien kan je hier een aanpassing maken met kleur, of lettertype.

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie
  • 0

Mobiel (iphone) nodigt niet uit tot verder lezen, zie bijlage.

 

edit: geen idee waar deze foto vandaan komt, niet van MIJN upload iig, zal 'm zo effe melden aan een mod. Juiste afbeelding komt zo.

 

Ik heb de tekst aangepast + lettertype. Nu beter te lezen op de iphone?

 

Wat vind je van het concept/idee?

Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link naar reactie
  • 0

Lekker!

 

Inhoudelijk:

 

Wat ik nog mis is een privacyverklaring op de website (waarin je uitlegt dat je persoonsgegevens verwerkt, voor welk doel, en waarin je aangeeft welke cookies je gebruikt en dat men daarin inzage mag krijgen).

 

Ook zag ik nog een spelfoutje onder "over brownieboodschap" (of is dit muggenzifterij?):

 

Wij zijn een jong en ambitieus koppel die (moet zijn DAT) van onze droom werkelijkheid heeft gemaakt.

 

Succes verder.

Juridisch adviseur met focus op privacy, auteursrecht, merkenrecht, contracten en startups.

 

www.maylegal.nl

0653872244

Link naar reactie
  • 0

Twabla doelt op de titel van dit topic, die is nu aangepast en het topic is verplaatst naar het juiste board.

 

we hebben eigenlijk een vast format voor dit soort feedback verzoeken, maar omdat hier al op is gereageerd gaan we je niet vragen overnieuw te beginnen.

 

Mijn excuus, bedankt voor het verplaatsten en aanpassen.

Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link naar reactie
  • 0

Goedenavond alvast,

 

De site is lekker snel. Hij is verder wel mobielvriendelijk volgens Google, maar het is de vraag of je wel wilt dat de site op een mobieltje er uit ziet, zoals het nu doet. check: seo-tool. Bezoekers zouden kunnen afhaken van de eerste indruk. Ik vraag mij dan ook af hoe lang dat nog mobielvriendelijk is volgens Google.

 

Aan de menustructuur zou je denk ik nog wat moeten doen, want als je iets doorscrollt staat het menu dat eerst boven aan de pagina stond aan de zijkant.

 

Groet en succes,

 

Jeroen Rijkeboer

 

 

 

Het internet is gigantisch en groeit nog steeds. Alleen al in Nederland zijn er miljoenen sites!

Hoe doet jouw website het? Check met SEO-tools! Hoe verbeter je het? Lees mijn blog

Link naar reactie
  • 0

Een paar dingen:

 

- het zou handig zijn als ik meerdere pakketten tegelijk kan bestellen en dan verschillende teksten, bezorgdata en verzendadressen kan ingeven; dat laatste kan wel als ik elk pakket apart in de winkelmand doe, maar dan gaan ze nog steeds allemaal op dezelfde dag naar hetzelfde adres

 

- ik kan nu nog ('s avonds) als bezorgdatum de datum van vandaag selecteren, er komt dan zelfs een vinkje bij te staan

 

- in het afreken-proces lees ik "Vul hieronder uw gegevens in. Als u dat gedaan heeft kunt u klikken op controleergegevens ...", maar die button staat nergens

 

- waarom wil je alleen de voornaam van de verzender weten? heb je niet meer gegevens nodig, bijvoorbeeld als die navraag doet over zijn bestelling? krijgt de ontvanger te zien van wie het pakket komt? en heb je daar ook niet meer gegevens voor nodig dan alleen een voornaam?

 

- je algemene voorwaarden in de popup zijn anders dan die in de link onderaan; in de popup-versie is je KvK nummer bijvoorbeeld niet ingevuld, daar staat nog een vraagteken; de kop van die popup is overigens nauwelijks te lezen door de kleurstelling van de tekst en de achtergrond; bovendien is de tekst is veel te breed voor de popup

 

- heb je ook overwogen om je product voor 30 cent extra als brievenbuspakje met track&trace te versturen? scheelt wellicht een heleboel discussie als er een keer iets misgaat

 

- is het niet handig om ergens iets te vermelden over het retourneringsrecht (en dat etenswaren daarbij zijn uitgesloten)?

 

- ik zou wel ergens willen lezen wat de houdbaarheidsdatum van de verstuurde brownies is

 

- tot slot zou ik ergens een voorbeeld willen zien van zo'n gepersonaliseerd kaartje

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het wel een nette website, eindelijk eens een site waarvan de sfeer (kleurstelling, foto's) bij het product past. Ik zou alleen wel een grote button op de brownies afbeelding zetten met "brownies bestellen" of zoiets. Zeker omdat je toch maar 1 product hebt.

 

Verder vind ik het vreemd dat ik vanaf de homepage überhaupt niet kan bestellen, er staat alleen een "meer info" button maar geen bestelbutton. Als ik op de pagina "brownies" kijk heb ik wel een bestelbutton, waarom niet op de homepage?

 

Tenslotte vind ik de ruimte voor de persoonlijke boodschap erg beperkt. Ik kan ook niet vinden hoe lang deze mag zijn. Er staat wel een sterretje bij waardoor ik verwacht ergens een uitleg te vinden, maar die komt niet...

 

De rest van de productinfo is trouwens wel prima!

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0
AV 5.1 Niet aangekomen bestellingen zijn geen reden tot creditering.

 

Huh? Wat? Daar zou ik persoonlijk dan geen goed gevoel aan over houden. Jullie wel?

 

Hebben jullie deze algemene voorwaarden zelf opgesteld? Deze sporen natuurlijk helemaal niet met de webteksten.

 

De brownies

 

De 6 brownies, ± 300 gram, in dit pakket zijn volgens authentiek recept gemaakt. Het is precies genoeg om je een heerlijk voldaan gevoel te geven.

 

De 6 brownies van in totaal 300 gram in dit pakket worden volgens authentiek recept bereid. Deze zijn ruim voldoende om...

 

...en zo zou je alle tekst nog eens kunnen (laten) nalopen. Er staan flink wat stijlfouten en fragmenten in. Of lees de andere WVJVM-topics eens door. De bekende u en jij-fout enzovoorts worden daar ook al besproken.

 

Waarom personaliseren met tekst en niet met een foto?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

AV 5.1 Niet aangekomen bestellingen zijn geen reden tot creditering.

 

Huh? Wat? Daar zou ik persoonlijk dan geen goed gevoel aan over houden. Jullie wel?

 

 

 

Volgens mij ben je als webwinkelier verantwoordelijk voor de aankomst van de producten.

 

Mocht je met Paypal werken dan hanteren zij in ieder geval deze stelregel. Een claim voor producten die niet aangekomen zijn wordt door hen ALTIJD in het voordeel van de consument afgesloten (dus, volledige creditering), tenzij de winkelier kan bewijzen dat het wel aangekomen is.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 1

Ik weet niet meer precies hoe de vorige versie eruit zag maar die vond ik sfeervoller dan deze. Maar nog belangrijker is dat ik nog steeds een heel lulverhaal op de homepage zie voordat ik brownies kan bestellen...

 

Mensen komen naar je site om brownies te bestellen, niet om een heel lulverhaal te lezen.

Echt waar. Zet gewoon die punten onder "het idee is simpel" bovenaan, de prijs erbij en daaronder een grote "bestel nu" button. Daaronder flink wat witruimte, en dan pas de rest van het verhaaltje voor die paar mensen die het willen lezen (en google).

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet meer precies hoe de vorige versie eruit zag maar die vond ik sfeervoller dan deze. Maar nog belangrijker is dat ik nog steeds een heel lulverhaal op de homepage zie voordat ik brownies kan bestellen...

 

Mensen komen naar je site om brownies te bestellen, niet om een heel lulverhaal te lezen.

Echt waar. Zet gewoon die punten onder "het idee is simpel" bovenaan, de prijs erbij en daaronder een grote "bestel nu" button. Daaronder flink wat witruimte, en dan pas de rest van het verhaaltje voor die paar mensen die het willen lezen (en google).

 

 

Sluit ik me bij aan. Zeker op mobiele apparaten is het niet erg handig eerst een lap tekst te hebben, voor je tot de essentie van je verhaal komt. Schrijf in eerste instantie een header met daarin de kern van je verhaal 'wat kan ik hier doen' in niet meer dan één zin. Vervolgens kun je naar je productaanbod.

De bruine kleur sluit mooi aan bij je product en die vind ik ook mooi, maar ik denk dat het geheel wat 'flets' en grauw wordt. Op de pagina 'http://www.brownieboodschap.nl/Webwinkel-Category-5767119/Brownies%20in%20de%20horeca.html' is het voor 95% wit en grijs wat ik zie en daar zou ik iets aan veranderen.

 

Op de homepage denk ik dat je effectiever en mooier gebruik kunt maken van de ruimte die je hebt. Er staat op dit moment één artikel in een blok met een witruimte die niet in verhouding is met de inhoud van het blok. Ik zou dit blok sowieso verder naar boven brengen, maar hier ook 'compacter' brengen.

Wanneer je meerdere producten zou leveren, zou je kunnen overwegen er een compacte 'slider' van te maken, indien je slechts één product levert heeft de additionele pagina niet echt een meerwaarde en kun je het bestellen beter ook direct naar de homepage brengen.

 

 

Neem deze pagina nog even onder de loep, daar gaan meerdere dingen verkeerd en bekijk hem ook zeker even op de mobiel:

http://www.brownieboodschap.nl/Webwinkel-Category-5767121/Over%20Brownieboodschap.html

 

 

Al met al zou ik proberen compacter te werken en iets meer sfeer in de pagina te krijgen.

Link naar reactie
  • 0

Wat vinden jullie er nu van? :)

Het zou wel aardig zijn als je zou aangeven waarom je n.a.v. de diverse opmerkingen en vragen bepaalde zaken al dan niet hebt aangepast. Als ik bijvoorbeeld zie dat in de Algemene Voorwaarden pop-up bij je KvK nummer nog steeds een vraagteken staat, dan ben ik daar wel benieuwd naar.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.