• 0

Feedback - website brownieboodschap.nl

Aanbevolen berichten

  • 0

Met brownieboodschap denk ik gelijk aan mijn goh-leste-rol. Op zich niet negatief, want zo zijn beide heel goed te onthouden.

 

Pure chocolade in de juiste hoeveelheid is niet verkeerd. En met de brownies vermeld op deze website met is het nu 86% of 70% cacao? zit je aan de goeie kant. :P

 

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet meer precies hoe de vorige versie eruit zag maar die vond ik sfeervoller dan deze. Maar nog belangrijker is dat ik nog steeds een heel lulverhaal op de homepage zie voordat ik brownies kan bestellen...

 

Mensen komen naar je site om brownies te bestellen, niet om een heel lulverhaal te lezen.

Echt waar. Zet gewoon die punten onder "het idee is simpel" bovenaan, de prijs erbij en daaronder een grote "bestel nu" button. Daaronder flink wat witruimte, en dan pas de rest van het verhaaltje voor die paar mensen die het willen lezen (en google).

 

 

En wat zal hier de meerwaarde van gaan worden?

Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link naar reactie
  • 0

Met brownieboodschap denk ik gelijk aan mijn goh-leste-rol. Op zich niet negatief, want zo zijn beide heel goed te onthouden.

 

Pure chocolade in de juiste hoeveelheid is niet verkeerd. En met de brownies vermeld op deze website met is het nu 86% of 70% cacao? zit je aan de goeie kant. :P

 

 

Het is 70% cacao, en dat hebben we nu even aangepast, bedankt voor de scherpe opmerking.

Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link naar reactie
  • 0

Wat vinden jullie er nu van? :)

Het zou wel aardig zijn als je zou aangeven waarom je n.a.v. de diverse opmerkingen en vragen bepaalde zaken al dan niet hebt aangepast. Als ik bijvoorbeeld zie dat in de Algemene Voorwaarden pop-up bij je KvK nummer nog steeds een vraagteken staat, dan ben ik daar wel benieuwd naar.

 

Wat bedoel je precies hiermee met meerdere opmerkingen?

 

Zover ik weet is bij mij het KvK nummer aangepast.

Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link naar reactie
  • 0

Kun je ook even inhoudelijk op alle andere geplaatste opmerkingen reageren?

 

Niet aangekomen bestellingen zijn geen reden tot creditering.

 

Verzenden jullie dan wel een vervangend product? Of hoe los je dit in voorkomende gevallen op?

 

Floor vraagt eerder naar een privacy-verklaring. Ik vind deze nog altijd niet terug.

 

Toont de site nu goed op mobiel op aangeven van JXR en Richard? En zijn opmerking m.b.t. het menu? Is deze verwerkt en opgelost?

 

Wat is jouw terugkoppeling op de diverse vragen uit dit bericht van John?

 

Bob vraagt in zijn eerste bericht om een direct bestellen-knop. Wat vind je daar van? Waarom zou je die wel of niet plaatsen?

 

Vertel eens wat over jezelf of over jouw achtergrond als ondernemer. Dan kunnen we je mogelijk beter begrijpen en helpen.

 

Artikelen 8 en 10 van de AV vind ik interessant om te lezen, maar deze roepen tegelijkertijd vraagtekens op.

 

De HL-handtekening en het invullen van een profiel bieden ongekende en gratis marketingmogelijkheden.

 

Een vraag en antwoord spelletje.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

De tekst en het beeldmateriaal op de (enige?) productpagina zijn nog altijd verre van optimaal.

 

John, waar vind je dit probleem? Niet onder menu en in de html, toch?

 

groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet meer precies hoe de vorige versie eruit zag maar die vond ik sfeervoller dan deze. Maar nog belangrijker is dat ik nog steeds een heel lulverhaal op de homepage zie voordat ik brownies kan bestellen...

 

Mensen komen naar je site om brownies te bestellen, niet om een heel lulverhaal te lezen.

Echt waar. Zet gewoon die punten onder "het idee is simpel" bovenaan, de prijs erbij en daaronder een grote "bestel nu" button. Daaronder flink wat witruimte, en dan pas de rest van het verhaaltje voor die paar mensen die het willen lezen (en google).

 

 

En wat zal hier de meerwaarde van gaan worden?

 

Dat je waarschijnlijk meer bestellingen krijgt natuurlijk! veel duidelijker dan in de dikgedrukte tekst hierboven kan ik het niet uitleggen eigenlijk...

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb net even naar je concept gekeken. Ik vraag me af of je met zo'n specifiek product in een relatief kleine markt (Nederland) een levensvatbaar bedrijf kunt opzetten? Het lijkt mij wel interessant worden als je dit met meerdere levensmiddelen kunt doen. Dus met koekjes, stroopwafels, chocolade, etc, etc.

Wij verhuren de toekomst: www.ec-rent.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik heb net even naar je concept gekeken. Ik vraag me af of je met zo'n specifiek product in een relatief kleine markt (Nederland) een levensvatbaar bedrijf kunt opzetten? Het lijkt mij wel interessant worden als je dit met meerdere levensmiddelen kunt doen. Dus met koekjes, stroopwafels, chocolade, etc, etc.

idd een webshop met 1 artikel is ook nogal schamel...

Smart Process Apps - Bedrijfsapps op maat.

www.brixxs.com

Link naar reactie
  • 0

Wat hier mist is een inhoudelijke reactie van vragensteller. Zijn we te kritisch of is het een hobby-onderneming zonder enige prioriteit bij communicatie? Dan zijn er op dit vlak ook gewoon andere aanbieders...

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Wat hier mist is een inhoudelijke reactie van vragensteller. Zijn we te kritisch of is het een hobby-onderneming zonder enige prioriteit bij communicatie? Dan zijn er op dit vlak ook gewoon andere aanbieders...

 

Groet,

 

Highio

 

Beste Highio,

 

Ik lees op dit moment alles mee, heb echter nog niet de tijd gevonden om een ontzettend uitgebreide reactie te geven, deze zal verder op in de week volgen.

 

Voor nu, ontzettend bedankt alle tips en zal beter worden in het communiceren en van de week dus een mooie reactie plaatsen.

Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link naar reactie
  • 1

Post @Highhio - 7 mei 2016

 

- Verzenden van een vervangend product?

 

We nemen hierbij altijd contact op met de klant en aan de hand daarvan kunnen we stappen ondernemen. We bekijken dus het probleem klant voor klant.

 

- Privacy verklaring

 

Aankomend weekend zullen we weer volop met de webshop aan de slag gaan om verbeteringen mee te nemen. Bij deze verbetering zullen we ook naar een mogelijkheid kijken om een privacy verklaring te integreren op de webshop.

 

- Menu m.b.t. Mobiel gebruik

 

We gaan hier aankomend weekend naar kijken en daarnaast kijken wat de mogelijkheden zijn binnen CCV shop.

 

- Direct bestellen knop

 

Ik ga aankomend weekend hier contact over opnemen met CCV shop of dit tot de mogelijkheden behoord, zie hier inderdaad wel een aantal pluspunten in.

 

- Achtergrondinformatie

 

Ik zal van het weekend even de tijd nemen om mezelf voor te stellen op het forum.

 

Post @John B - 11 februari 2016

 

- Meerdere pakketten bestellen

 

Ik heb dit voorgelegd bij CCV shop maar dit is helaas niet mogelijk op dit moment. Op den duur zullen we onze eigen webshop laten bouwen, en dan zullen we dit zeker meenemen, bedankt.

 

- Datum van vandaag selecteren

 

Bedankt voor de opmerking. Ik ga kijken of dit mogelijk is om binnen CCV shop aan te passen.

 

- Controleer gegevens

 

Bedankt voor de opmerking. Ik ga kijken of dit mogelijk is om binnen CCV shop aan te passen.

 

- Adresgegevens

 

Bedankt voor de opmerking, terechte punten. We gaan dit aankomend weekend allemaal toevoegen.

 

- Algemene voorwaarden

 

Bedankt voor de opmerking, terechte punten. We gaan dit aankomend weekend allemaal aanpassen.

 

- Track & Trace

 

Hebben we overwogen, mocht het vaak voorkomen dat het misgaat, dan zullen we dit gaan hanteren. Inmiddels aardig wat bestellingen gehad, en altijd alles goed gegaan.

 

- Retourrecht

 

Gaan we opnemen in de algemene voorwaarden.

 

- Houdbaarheidsdatum

 

Dit gaan we aankomend weekend meenemen in de tekst op de website.

 

- Voorbeeld kaartje

 

We gaan in de maanden juni of juli hele nieuwe productfoto's maken, en daar zal dit ook aanbod komen, bedankt voor de tip.

 

Post @Chris Heiligers - 9 mei 2016

 

- Meerdere producten

 

We zullen op den duur meerdere variaties op de markt gaan brengen m.b.t. Brownies. Hier zal echter wel een tijd overheen gaan, aangezien wij staan voor kwaliteit. Hierin duurt het ontwikkelen van het juiste recept 4 tot 6 maanden minimaal.

 

Post @Highio - 10 mei 2016

 

- Serieuse ondernemer

 

Ik heb hiernaast nog een ontzettend drukke baan, en ik lees voornamelijk alles mee. Als ik een moment heb gevonden om te antwoorden ( zoals nu ), dan zal ik dat zeker doen.

 

Ik wil jullie ontzettend bedanken voor de feedback op dit moment, de waardering is groot.

 

Fijne avond!

Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link naar reactie
  • 1

Da's in ieder geval een inhoudelijke reactie met veel goede voornemens en beloften. Misschien ben ik vanuit eigen perspectief wel te scherp in mijn reacties, terwijl ik in bedoeling allen wil prikkelen voor groei. Excuses daarvoor indien van toepassing (laten we een verkiezing drukste part-time ondernemer of bijberoeper beginnen, maar ik vrees dat dat een 'state of mind' is).

 

Ik gebruikte prioriteit m.b.t. communicatie (omdat je zelf zonder eerdere terugkoppeling om nieuwe meningen vroeg) en heb het nooit over 'serieus' of niet gehad. Voor alles succes!

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 1

Bestelknop

 

- Ik heb nu bij de producten onderaan de home pagina een bestelknop toegevoegd, is dit beter op deze manier?

 

- Ik kan helaas geen pop-up krijgen voor het invullen van de persoonlijke boodschap.

 

- Binnenkort gaat er een aanpassing komen voor de leverdatum, dat is CCV shop nu zelf aan het ontwikkelen.

 

We hebben trouwens onze eerste horeca klant ook binnen! :)

Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik heb de site bekeken en de eerste indruk is goed. Daarna wil ik de website gebruiken en dan kom ik een aantal aspecten tegen die wellicht verbeterd kunnen worden.

 

Op de homepage staat onder meer de zin:

Je vindt hier meer over op de pagina Brownies op aanvraag. Ik druk op de dikgedrukte tekst in de veronderstelling dat ik doorgelinkt zal worden naar de betreffende pagina maar dit is niet het geval.

 

Zelfde geldt voor:

Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar de over brownieboodschap pagina.

 

Verder heb ik het gevoel dat de website nog niet helemaal af is. Als ik ga naar de tab 'Brownies' dan krijg ik niks te zien.

 

Je social media pagina's zien er overigens goed uit!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 124 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.