• 0

Feedback - website brownieboodschap.nl

Aanbevolen berichten

  • 1

Ik weet niet meer precies hoe de vorige versie eruit zag maar die vond ik sfeervoller dan deze. Maar nog belangrijker is dat ik nog steeds een heel lulverhaal op de homepage zie voordat ik brownies kan bestellen...

 

Mensen komen naar je site om brownies te bestellen, niet om een heel lulverhaal te lezen.

Echt waar. Zet gewoon die punten onder "het idee is simpel" bovenaan, de prijs erbij en daaronder een grote "bestel nu" button. Daaronder flink wat witruimte, en dan pas de rest van het verhaaltje voor die paar mensen die het willen lezen (en google).

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 1

Post @Highhio - 7 mei 2016

 

- Verzenden van een vervangend product?

 

We nemen hierbij altijd contact op met de klant en aan de hand daarvan kunnen we stappen ondernemen. We bekijken dus het probleem klant voor klant.

 

- Privacy verklaring

 

Aankomend weekend zullen we weer volop met de webshop aan de slag gaan om verbeteringen mee te nemen. Bij deze verbetering zullen we ook naar een mogelijkheid kijken om een privacy verklaring te integreren op de webshop.

 

- Menu m.b.t. Mobiel gebruik

 

We gaan hier aankomend weekend naar kijken en daarnaast kijken wat de mogelijkheden zijn binnen CCV shop.

 

- Direct bestellen knop

 

Ik ga aankomend weekend hier contact over opnemen met CCV shop of dit tot de mogelijkheden behoord, zie hier inderdaad wel een aantal pluspunten in.

 

- Achtergrondinformatie

 

Ik zal van het weekend even de tijd nemen om mezelf voor te stellen op het forum.

 

Post @John B - 11 februari 2016

 

- Meerdere pakketten bestellen

 

Ik heb dit voorgelegd bij CCV shop maar dit is helaas niet mogelijk op dit moment. Op den duur zullen we onze eigen webshop laten bouwen, en dan zullen we dit zeker meenemen, bedankt.

 

- Datum van vandaag selecteren

 

Bedankt voor de opmerking. Ik ga kijken of dit mogelijk is om binnen CCV shop aan te passen.

 

- Controleer gegevens

 

Bedankt voor de opmerking. Ik ga kijken of dit mogelijk is om binnen CCV shop aan te passen.

 

- Adresgegevens

 

Bedankt voor de opmerking, terechte punten. We gaan dit aankomend weekend allemaal toevoegen.

 

- Algemene voorwaarden

 

Bedankt voor de opmerking, terechte punten. We gaan dit aankomend weekend allemaal aanpassen.

 

- Track & Trace

 

Hebben we overwogen, mocht het vaak voorkomen dat het misgaat, dan zullen we dit gaan hanteren. Inmiddels aardig wat bestellingen gehad, en altijd alles goed gegaan.

 

- Retourrecht

 

Gaan we opnemen in de algemene voorwaarden.

 

- Houdbaarheidsdatum

 

Dit gaan we aankomend weekend meenemen in de tekst op de website.

 

- Voorbeeld kaartje

 

We gaan in de maanden juni of juli hele nieuwe productfoto's maken, en daar zal dit ook aanbod komen, bedankt voor de tip.

 

Post @Chris Heiligers - 9 mei 2016

 

- Meerdere producten

 

We zullen op den duur meerdere variaties op de markt gaan brengen m.b.t. Brownies. Hier zal echter wel een tijd overheen gaan, aangezien wij staan voor kwaliteit. Hierin duurt het ontwikkelen van het juiste recept 4 tot 6 maanden minimaal.

 

Post @Highio - 10 mei 2016

 

- Serieuse ondernemer

 

Ik heb hiernaast nog een ontzettend drukke baan, en ik lees voornamelijk alles mee. Als ik een moment heb gevonden om te antwoorden ( zoals nu ), dan zal ik dat zeker doen.

 

Ik wil jullie ontzettend bedanken voor de feedback op dit moment, de waardering is groot.

 

Fijne avond!

Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link naar reactie
  • 1

Da's in ieder geval een inhoudelijke reactie met veel goede voornemens en beloften. Misschien ben ik vanuit eigen perspectief wel te scherp in mijn reacties, terwijl ik in bedoeling allen wil prikkelen voor groei. Excuses daarvoor indien van toepassing (laten we een verkiezing drukste part-time ondernemer of bijberoeper beginnen, maar ik vrees dat dat een 'state of mind' is).

 

Ik gebruikte prioriteit m.b.t. communicatie (omdat je zelf zonder eerdere terugkoppeling om nieuwe meningen vroeg) en heb het nooit over 'serieus' of niet gehad. Voor alles succes!

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 1

Bestelknop

 

- Ik heb nu bij de producten onderaan de home pagina een bestelknop toegevoegd, is dit beter op deze manier?

 

- Ik kan helaas geen pop-up krijgen voor het invullen van de persoonlijke boodschap.

 

- Binnenkort gaat er een aanpassing komen voor de leverdatum, dat is CCV shop nu zelf aan het ontwikkelen.

 

We hebben trouwens onze eerste horeca klant ook binnen! :)

Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link naar reactie
  • 0

Je website is al een stuk beter geworden, sinds je deze voor het eerst online zette.

 

Je algemene voorwaarden lopen nog wel uit beeld (de tekst gaat door het kader). Het is ook makkelijker te lezen als je deze niet centreert.

 

Wat ik eerder nog niet had gezien, is dat je menu niet erg opvalt. Misschien kan je hier een aanpassing maken met kleur, of lettertype.

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie
  • 0

Mobiel (iphone) nodigt niet uit tot verder lezen, zie bijlage.

 

edit: geen idee waar deze foto vandaan komt, niet van MIJN upload iig, zal 'm zo effe melden aan een mod. Juiste afbeelding komt zo.

 

Ik heb de tekst aangepast + lettertype. Nu beter te lezen op de iphone?

 

Wat vind je van het concept/idee?

Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link naar reactie
  • 0

Lekker!

 

Inhoudelijk:

 

Wat ik nog mis is een privacyverklaring op de website (waarin je uitlegt dat je persoonsgegevens verwerkt, voor welk doel, en waarin je aangeeft welke cookies je gebruikt en dat men daarin inzage mag krijgen).

 

Ook zag ik nog een spelfoutje onder "over brownieboodschap" (of is dit muggenzifterij?):

 

Wij zijn een jong en ambitieus koppel die (moet zijn DAT) van onze droom werkelijkheid heeft gemaakt.

 

Succes verder.

Juridisch adviseur met focus op privacy, auteursrecht, merkenrecht, contracten en startups.

 

www.maylegal.nl

0653872244

Link naar reactie
  • 0

Twabla doelt op de titel van dit topic, die is nu aangepast en het topic is verplaatst naar het juiste board.

 

we hebben eigenlijk een vast format voor dit soort feedback verzoeken, maar omdat hier al op is gereageerd gaan we je niet vragen overnieuw te beginnen.

 

Mijn excuus, bedankt voor het verplaatsten en aanpassen.

Origineel cadeau nodig?

www.brownieboodschap.nl

Link naar reactie
  • 0

Goedenavond alvast,

 

De site is lekker snel. Hij is verder wel mobielvriendelijk volgens Google, maar het is de vraag of je wel wilt dat de site op een mobieltje er uit ziet, zoals het nu doet. check: seo-tool. Bezoekers zouden kunnen afhaken van de eerste indruk. Ik vraag mij dan ook af hoe lang dat nog mobielvriendelijk is volgens Google.

 

Aan de menustructuur zou je denk ik nog wat moeten doen, want als je iets doorscrollt staat het menu dat eerst boven aan de pagina stond aan de zijkant.

 

Groet en succes,

 

Jeroen Rijkeboer

 

 

 

Het internet is gigantisch en groeit nog steeds. Alleen al in Nederland zijn er miljoenen sites!

Hoe doet jouw website het? Check met SEO-tools! Hoe verbeter je het? Lees mijn blog

Link naar reactie
  • 0

Een paar dingen:

 

- het zou handig zijn als ik meerdere pakketten tegelijk kan bestellen en dan verschillende teksten, bezorgdata en verzendadressen kan ingeven; dat laatste kan wel als ik elk pakket apart in de winkelmand doe, maar dan gaan ze nog steeds allemaal op dezelfde dag naar hetzelfde adres

 

- ik kan nu nog ('s avonds) als bezorgdatum de datum van vandaag selecteren, er komt dan zelfs een vinkje bij te staan

 

- in het afreken-proces lees ik "Vul hieronder uw gegevens in. Als u dat gedaan heeft kunt u klikken op controleergegevens ...", maar die button staat nergens

 

- waarom wil je alleen de voornaam van de verzender weten? heb je niet meer gegevens nodig, bijvoorbeeld als die navraag doet over zijn bestelling? krijgt de ontvanger te zien van wie het pakket komt? en heb je daar ook niet meer gegevens voor nodig dan alleen een voornaam?

 

- je algemene voorwaarden in de popup zijn anders dan die in de link onderaan; in de popup-versie is je KvK nummer bijvoorbeeld niet ingevuld, daar staat nog een vraagteken; de kop van die popup is overigens nauwelijks te lezen door de kleurstelling van de tekst en de achtergrond; bovendien is de tekst is veel te breed voor de popup

 

- heb je ook overwogen om je product voor 30 cent extra als brievenbuspakje met track&trace te versturen? scheelt wellicht een heleboel discussie als er een keer iets misgaat

 

- is het niet handig om ergens iets te vermelden over het retourneringsrecht (en dat etenswaren daarbij zijn uitgesloten)?

 

- ik zou wel ergens willen lezen wat de houdbaarheidsdatum van de verstuurde brownies is

 

- tot slot zou ik ergens een voorbeeld willen zien van zo'n gepersonaliseerd kaartje

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het wel een nette website, eindelijk eens een site waarvan de sfeer (kleurstelling, foto's) bij het product past. Ik zou alleen wel een grote button op de brownies afbeelding zetten met "brownies bestellen" of zoiets. Zeker omdat je toch maar 1 product hebt.

 

Verder vind ik het vreemd dat ik vanaf de homepage überhaupt niet kan bestellen, er staat alleen een "meer info" button maar geen bestelbutton. Als ik op de pagina "brownies" kijk heb ik wel een bestelbutton, waarom niet op de homepage?

 

Tenslotte vind ik de ruimte voor de persoonlijke boodschap erg beperkt. Ik kan ook niet vinden hoe lang deze mag zijn. Er staat wel een sterretje bij waardoor ik verwacht ergens een uitleg te vinden, maar die komt niet...

 

De rest van de productinfo is trouwens wel prima!

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0
AV 5.1 Niet aangekomen bestellingen zijn geen reden tot creditering.

 

Huh? Wat? Daar zou ik persoonlijk dan geen goed gevoel aan over houden. Jullie wel?

 

Hebben jullie deze algemene voorwaarden zelf opgesteld? Deze sporen natuurlijk helemaal niet met de webteksten.

 

De brownies

 

De 6 brownies, ± 300 gram, in dit pakket zijn volgens authentiek recept gemaakt. Het is precies genoeg om je een heerlijk voldaan gevoel te geven.

 

De 6 brownies van in totaal 300 gram in dit pakket worden volgens authentiek recept bereid. Deze zijn ruim voldoende om...

 

...en zo zou je alle tekst nog eens kunnen (laten) nalopen. Er staan flink wat stijlfouten en fragmenten in. Of lees de andere WVJVM-topics eens door. De bekende u en jij-fout enzovoorts worden daar ook al besproken.

 

Waarom personaliseren met tekst en niet met een foto?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

AV 5.1 Niet aangekomen bestellingen zijn geen reden tot creditering.

 

Huh? Wat? Daar zou ik persoonlijk dan geen goed gevoel aan over houden. Jullie wel?

 

 

 

Volgens mij ben je als webwinkelier verantwoordelijk voor de aankomst van de producten.

 

Mocht je met Paypal werken dan hanteren zij in ieder geval deze stelregel. Een claim voor producten die niet aangekomen zijn wordt door hen ALTIJD in het voordeel van de consument afgesloten (dus, volledige creditering), tenzij de winkelier kan bewijzen dat het wel aangekomen is.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.