• 0

speciale kleding voor zieke mensen laten maken in kleine oplage

Goede middag higherlevel leden,

 

Als bedrijf willen we nu een kleine test productie maken in speciale kleding voor zieke mensen, deze kleding is speciaal daarvoor omdat er een extra zakje in zit waar mensen hulpmiddelen in kunnen doen.

 

Het gaat om een hemd.

 

We weten alleen niet waar we in Nederland de kleding kunnen laten maken omdat dit om ongeveer 100 stuks gaat. we willen het liever in nederland doen omdat we het hier meer vertrouwen en de economie hier willen steunen, en niet zoals iedereen alles naar india, china sturen.

 

heeft iemand een idee om een simpel hemd te laten maken met een bepaald soort stof 90% katoen en 10% stof die goed ademt?

 

Alvast bedankt!

 

[verandering: titel]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dan kun je het beste contact leggen met een naaiatelier die je kan adviseren over ademende stoffen. En dan kun je ook gelijk vragen of ze een prototype kunnen maken.

Mijn advies hierin zoek een betrouwbare atelier die ook echt verstand van zaken heeft over stoffengebruik want ik weet hoe cruciaal dat kan zijn vooral als je bepaalde type kleding wilt maken met specifieke stoffen.

 

 

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik heet je welkom op ons forum met een forumregel:

Higherlevel.nl is een forum voor inhoudelijke ondernemersvragen. Geen marktplaats waar je op zoek bent naar produkten m.b.t. je core business. Bijv. als je een bloemenzaak gaat beginnen, kun je alles vragen m.b.t. bedrijfsstrategie, maar niet "waar koop ik mijn bloemen in".

Uiteraard ben/blijf je van harte welkom om alles m.b.t. je bedrijfsplan/-strategie met ons te bespreken.

EN... om je een beetje op weg te helpen v.w.b. productie van de kleding: met een beetje googlen kom je al heel ver ;)

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.