• 0

Polybag verpakking maar dan non glare (anti glimmend)

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met het volgende:

 

Ik ben zelf startend ondernemer en heb een product ontwikkeld wat zoals het er nu naar uitziet binnenkort te verkrijgen is bij een bekende grote retailer (neeeee niet V&D :), echter is mij gevraagd om de verpakking te herzien en de mogelijkheden te onderzoeken om de verpakking te herzien. De producten worden verpakt in een Polybag die veelal onder TL verlichting wordt gepresenteerd echter heeft de retailer mij gevraagd de mogelijkheden te onderzoeken de verpakking te verbeteren en minder glanzend te maken. Voorwaarde is wel dat de artikelen die in de verpakking goed zichtbaar blijven en hel belangrijk kleurecht blijven omdat dit belangrijk is.

 

Uiteraard heb ik zelf al de nodige research gedaan om te komen tot een oplossing, helaas nog niet gevonden. Wie kan mij helpen of op een spoor zetten?

 

Gr.Kai

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

De fabrikanten van verpakkingsmaterialen zeggen allemaal dat minder glanzend niet kan zonder transparantie op te geven?

 

Wat zegt de retailer? Die heeft blijkbaar ervaring met beter verpakkingsmateriaal - ik neem ten minste aan dat jij niet de enige leverancier bent die niet mag glanzen. Als de retailer jou wat namen kan geven van producten met een soortgelijke verpakking die wel voldoet, zou je de fabrikanten van die producten kunnen opbellen.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Beste Kcluckystar,

 

Neem eens contact op met het Valorisation Centre van de TU Delft of het Kenniscentrum Technologie & Innovatie van de Hogeschool Utrecht. Hier worden meer onderzoeksopdrachten voor het bedrijfsleven uitgevoerd.

 

Met vriendelijke groet,

Otto van Peer

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Kai,

 

Waarschijnlijk al reeds bekend maar ik wil je er toch op wijzen:

 

Gratis plastic tas is verboden, meer info via de helpdesk 'plastic tas' op 0800-7711111.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Rakesh

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 234 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.