In een email heb ik het volgende geschreven (op 16 februari om 21.20 uur):
Hallo X,
Dit lijkt me goed. Pas de overeenkomst hier maar op aan.
Verder wil ik nog wel even aangeven dat het proces naar deze overeenkomst toe mij veel energie en tijd heeft gekost. Ik vind het spijtig dat je op voorhand wel de verantwoordelijkheid naar mij bleef doorschuiven.
Groet,
Ragnagort
Daarna heeft hij gereageerd op mijn mail, m.n. over de laatste zin. En dit gaf mij de doorslag om toch niet verder te willen met dit bedrijf en persoon.
Vervolgens geef ik aan dat ik wil stoppen met de samenwerking. Daarna schrijft X de volgende tekst:
Ik vrees, dat jij niet zonder meer afstand kunt nemen van wat je met mij bent overeengekomen. Op 16 februari jl. om 21.20 uur heb jij je per email zonder enig voorbehoud akkoord verklaard met de laatste wijzigingen in onze overeenkomst. Die is daardoor op dat moment juridisch gesproken tot stand gekomen en ik zal je daar dus ook aan houden.
Nu is mijn vraag, heeft X gelijk en ben ik ergens aan gebonden?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ragnagort
ragnagort
In een email heb ik het volgende geschreven (op 16 februari om 21.20 uur):
Daarna heeft hij gereageerd op mijn mail, m.n. over de laatste zin. En dit gaf mij de doorslag om toch niet verder te willen met dit bedrijf en persoon.
Vervolgens geef ik aan dat ik wil stoppen met de samenwerking. Daarna schrijft X de volgende tekst:
Nu is mijn vraag, heeft X gelijk en ben ik ergens aan gebonden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52351-overeenkomst-niet-getekend-maar-wel-rechtsgeldig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag