• 0

Spel bedacht alleen geen idee waar ik een mooie doos kan laten maken

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

Ik wil er eerst een aantal laten maken.

Heb al contact met vakantieveilingen gehad dat ze een proefproces gaan opstarten.

Ze gaan 5 veilingen doen en als daar veel op geboden wordt laat ik er meer maken.

Ik heb al zitten googelen voor een doos laten maken alleen kom ik telkens op het punt dat je er 1000/1500 moet laten maken..

Link naar reactie
  • 0

Gaat het om een bordspel, kaartspel, etc. ?

 

Wat is je budget?

 

 

(en heb je er al over nagedacht hoe en aan wie je het wilt gaan verkopen eigenlijk?)

 

Hallo,

Het gaat om een spellen box met 15 verschillende drank spellen.

Ik ben bezig om te onderzoeken waar ik deze boxen kan aanbieden.

Inmiddels heb ik al wel contact met vakantieveilingen en daar moet ik een sample naar toe sturen voor de proefproces.

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

Ik wil er eerst een aantal laten maken.

Heb al contact met vakantieveilingen gehad dat ze een proefproces gaan opstarten.

Ze gaan 5 veilingen doen en als daar veel op geboden wordt laat ik er meer maken.

Ik heb al zitten googelen voor een doos laten maken alleen kom ik telkens op het punt dat je er 1000/1500 moet laten maken..

 

Dat lijkt me sowieso geen verkeerd aantal. Met alle zaken die je tegenkomt zit je aan kwantumkortingen te denken. De productiekosten zullen per spel laag blijven, met 1000 spellen à € 5,- heb je eenmalig € 5000,- kosten. Ik weet natuurlijk niet hoe diep jouw portemonnee reikt, maar voor dat eenmalig bedrag heb je dan een redelijke voorraad.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Tja, zo'n beetje de meest voorkomende vraag (op productiegebied) die we op HigherLevel (en ik ook binnen mijn bedrijf) voorbij zien komen; "kan het niet in een kleinere oplage om te beginnen?"

 

Kort door de bocht; als je geen risico wil nemen moet je er niet aan beginnen.

 

Opties die je hebt;

- Maak zelf 1 of 2 complete spelen, ga praten met een merk (of producent), verkoop je idee (nee, je krijgt geen percentage, je krijgt 1 keer een bedrag en that's it).

- Ga ervoor. Vergelijk aanbiedingen, maak die minimumoplage, verkoop ze. Of, verkoop ze niet, dan heb je in ieder geval heel wat geleerd (als het goed is).

 

"Ondernemen" is een synoniem van "Doen", en dat is niet voor niks.

 

 

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Controleer even of er regelgeving is mbt drankspellen.

Reclames voor drank moeten namelijk aan strenge eisen voldoen.

Om er 2 te noemen:

- niemand in de commercial mag jonger zijn of lijken dan 25

- het drinken van alcohol mag niet als cooler/stoerder/beter worden weergegeven dan het drinken van non-alcoholische drank

 

Vooral dat laatste zou kunnen schuren met het concept drankspel, aangezien het spel zonder drank eigenlijk niet werkt.

Geen idee of dat zo is, maar aangezien er al eeuwen drankspelletjes gedaan worden en er toch geen of nauwelijks dozen van naast de monopolies in de schappen staan, heeft allicht met meer te maken dan een 'vergeten markt'.

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.