Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WoutG
WoutG
Hallo Allemaal,
Een klant van mij heeft een factuur gekregen ergens voor.
De kosten zijn 16,98 incl. BTW en excl. BTW 14,03.
Nu heb ik tegen deze klant gezegd dat ik deze kosten wel op mij neem en dat ik dit bedrag verreken op de eerst volgende factuur.
Maar hoe verreken ik dit nu? Incl. of excl. btw?
Ik heb nu de volledige 16,98 geboekt, dus incl. btw.
Het totaal bedrag incl. btw is nu 14,03 lager dan normaal.
Klopt dit zo?
Maar nu moeten ze 2 x btw betalen?
Ik hoop dat iemand kan helpen.
Ik ben een leek als het gaat om boekhouding.
En hoe verwerk ik dit vervolgens in de boekhouding?
[mod edit: typefout titel hersteld & titel verduidelijkt]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag