• 0

doelgroep meditatie/relax vakantie te Marokko vinden

Hallo

 

4 jaar terug ontstond mijn idee om relaxatie/meditaite programma's te brengen in vakantiestijl. 2 jaar terug had ik een try out van mijn programma met een bescheiden groepje van 3 deelnemers. Ondertussen woon ik in Marokko en ben ik helemaal klaar om mijn droom waar te maken.

 

Site: www.alpha-hilde-omega.be

Logo: ja

Flyer: ja

Waarde: tal van praktijdervaring in mijn vak

ervaring met cursussen en voordrachten, onderlegd in mijn vak

ervaring met 1 op 1 begeleiding alsook groep

vakantie geeft alle tijd vrij om diep en grondig te werken aan zichzelf

zeer gevarieerd programma, dus niet enkel yoga of enkel tai chi enz

kan werken op vraag van de client

Doel: mensen tot ontspanning brengen door tal van technieke aan te brengen

een andere manier van rustzoeken, tot balans komen, trauma verwerking anders bekeken

Doelgroep: 35 tot 65

personen die bereid zijn uit hun gekende visie te stappen

aan zichzelf willen werken

alternatieve interesse hebben

zin om een uitdaging aan te gaan

open minded

humaniora opleiding tot hogergeschoold

rustzoekers, maar niet goed weten hoe

anders dan anders willen reizen

wellness zoekers op een alternatieve manier

Distributiekanaal: online mailing

site

flyer

hotels en co hier te Marokko

collega's in Belgie

plaatsen, groepen...belgie

Marokko: zicht en contact met lokale medewerkers en medewerkers

ben juridisch in orde binnen de wetgeving van reisorganisaties

 

Mijn vraag? Hoe zet ik de volgende stap?

Hoe vind ik mijn doelgroep?

 

De pogingen die ik ondertussen ondernam blijven zonder resultaat

site

facebook

contact met reisfederatie-reisbureau

contact met online reisverkoper zoals travelbird en co

 

Graag advies hoe ik mijn product verkocht krijg en bij de juiste potentiele klant aanbied.

 

Hartelijk dank.

 

Hilde Termote

 

 

Hilde Termote

Energetisch en emotioneel consulent

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik denk dat als je dit wil laten slagen er maar één ding opzit: als een malle omscholen!

Tot marketeer. Een aardige, vriendelijke energetische vrouw die zich tussen alle marketingkanonnen wil werken om mensen naar zich toe te trekken is een vak op zich.

Graaf je in in het opzetten van online marketing, zorgen dat je weet wie je doelgroep is en waar je die kan vinden, hoe val je op, hoe zorg je dat het professioneel overkomt, enzovoorts.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Annedien, en dan ben je met een ander vak bezig dan waar je hart ligt. Het begin van enorme frustratie en misstappen weet ik uit eigen ervaring.

Nee, blijf dicht bij jezelf en laat het op marketing gebied maar een beetje rammelen. De echte klanten kijken daar wel doorheen.

Link naar reactie
  • 0

 

 

Dank je wel.

Ergens diep onder mijn eigen stof van jaren super geconcentreerd te zijn op mijn opleidingen, voorbereidingen, eigen ontwikkeling, creaties enz weet ik dat ook deze vrouw in mij ergens zit.

Heb ook een prachtvoorbeeld gehad van mijn papa en weet dus dat marketing nu aan de orde is.

 

Ik wens je een super werkdag toe.

 

Hilde

Hilde Termote

Energetisch en emotioneel consulent

Link naar reactie
  • 0

Goeie morgen Allen,

 

ben al aan de slag gegaan en op zich blij van het eerste resultaat

 

Is inderdaad zo dat ik julie advies volg, maar ook mijn eigenheid wenst te behouden. Mijn 'product"

ligt op zich wat verder weg van het rationele gebeuren in ons dagsdagelijkse.

Ik verkoop rust, groei en spiritualiteit in vankantiestemming en geen vakantie.

Dus het is balanceren tot ik het gewenste resultaat heb en toch blijf uitstralen wie ik ben en wat ik doe.

 

Hartelijk voor jullie interesse en hulp.

 

Hilde

 

Mod edit: berichten samengevoegd en gelijkende dubbelposts verwijderd

Hilde Termote

Energetisch en emotioneel consulent

Link naar reactie
  • 0

Peter, Robert, Bob, Junior, Herman (2x) en Annedien,

 

 

Zoals wellicht opgemerkt weet ik heel goed waar ik mee bezig ben en heel goed

waar ik naar toe wil, alleen heb ik hier en daar hulp nodig het op de

juiste poten te krijgen.

 

Ik heb twee lijnen:

1 mijn eigen programma rechtstreeks verkopen aan mijn eingen clienten,

bestaande en nieuwe door eigen initiatieven

2 mijn programma via derden aanbrengen, eventueel verwerkt in een pakket

- reisagentschappen

- excursieverkopers

- reisorganisaties online

- concept "agence de lux" -

Te Marrakesch heb ik hieromtrent afspraken volgende

- callcenter voor prospectie en verkoop

- excrsiebureau

- uitbater Riads en hotels

 

Toevoeging voor Herman:

 

Wat jouw vraag betreft heb ik een adres voor ogen waar ik de vraag kan stellen. Als de groep groot genoeg is kan misschien privé afhuren mogelijk zijn.

Ook vraag ik na hoe het zit met naakt in de woestijn.

 

Groeten,

 

Hilde

 

Mod edit: berichten met alleen een verschillende aanhef samengevoegd

 

 

Hilde Termote

Energetisch en emotioneel consulent

Link naar reactie
  • 0

Annedien, en dan ben je met een ander vak bezig dan waar je hart ligt. Het begin van enorme frustratie en misstappen weet ik uit eigen ervaring.

Nee, blijf dicht bij jezelf en laat het op marketing gebied maar een beetje rammelen. De echte klanten kijken daar wel doorheen.

 

Ik heb het gechargeerd om aan te geven dat je niet halfslachtig aan marketing moet doen.

Het is niet zo relevant of daar minder je hart ligt, als je een bedrijf succesvol wilt maken - helemaal in een branche waar de meeste mensen liever andere dingen doen dan dealen met promotie, branding en marketing - moet je gewoon aan de bak. Ja, tenzij je een zak geld hebt om aan een stel experts te geven die het dan voor je gaan doen, dan moet je dat doen.

Lukte het jou met rammelende marketing een succes van je product te maken?

Natuurlijk voelen mensen of je product 'soul' heeft en kunnen kwaliteiten naar voren komen die mensen overtuigen om in elk geval interesse te hebben, maar als je grip wil hebben op je ontwikkeling en inkomsten ontkom je er niet aan. Die 'op exotische locaties aan spirituele ontwikkeling doen' markt is best vol.

Link naar reactie
  • 0

Peter, Robert, Bob, Junior, Herman (2x) en Annedien,

 

 

Zoals wellicht opgemerkt weet ik heel goed waar ik mee bezig ben en heel goed

waar ik naar toe wil, alleen heb ik hier en daar hulp nodig het op de

juiste poten te krijgen.

 

Mod edit: berichten met alleen een verschillende aanhef samengevoegd

 

 

Dat kan je beweren, maar we zien toch met z'n allen met ons getrainde oog waar wel wat verbeterd zou kunnen worden. Het feit dat je een site volplempt met 83 menu-items met elk 152 subitems wil al iets zeggen bijvoorbeeld ;)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Annelien

 

Ondertussen de site al onderhanden genomen. Ik vind dat het de goeie kant opgaat.

 

In de praktijk thuis had ik mijn klanten vooral via mond en mond reclame en vonden ze mijn site leuk omdat er zoveel leeswerk op staat.

 

Met mijn programma's in Marokko ga ik de andere kant uit en besef ik dat er werk aan de winkel is vandaar mijn vraag hier op het forum.

 

Ik koos om mijn programma in vakantieformule te gieten om veel dieper te kunnen werken dan een consult van 1 uur.

 

Ik sta open voor jouw duw in de rug.

 

Prettig weekend

 

Hilde

 

 

______

links naar eigen site zijn niet toegestaan daarom worde deze verwijderd

Hilde Termote

Energetisch en emotioneel consulent

Link naar reactie
  • 0

In de praktijk thuis had ik mijn klanten vooral via mond en mond reclame en vonden ze mijn site leuk omdat er zoveel leeswerk op staat.

 

Al die informatie moet je er ook zeker op laten staan. Als mensen er naar zoeken, prima, het is hoe jij de spirituele zaken ziet. Onderdeel van wat mensen kan aantrekken in je aanbod. Als het maar niet in de weg zit. Een scrollbaar blog kan al een oplossing zijn voor al die info. Meer informatie en een eenvoudigere en overzichtelijkere site is niet met elkaar in tegenspraak. Je werpt drempels voor verkoop of zo je wilt spiritueele verdieping op met je ingewikkelde site.

 

Zoals anderen ook al aangaven, je beeldmateriaal kan veel beter. Mensen steken niet alleen geld maar ook moeite en tijd in zon vakantie. Ze willen graag weten waar ze aan toe zijn. Mooie foto's geven voorpret en een duidelijker beeld van hetgeen ze te wachten staat.

 

Dit magazine lijkt me ook zeer geschikt om in te adverteren: Happinez!

 

 

Link naar reactie
  • 0

Latte Goeie morgen

 

Dank je wel.

 

Ik ging al aan de slag met de raad hier op het forum gegeven. Mod edit: verwijzing verwijderd.

 

inderdaad, ik dien binnen mijn veranderingen ook mijn eigenheid te behouden. Tal van klanten vonden mij net door de info.

 

Nu ga ik voor mijn tweede product, de stages en programma hier in Marokko. Is een verlengde van wat ik in België deed.

Dus werk aan de winkel plus dien ik mij andere vragen te stellen

 

Beeldmateriaal op de site is al sprekend voor wat ik doe, maar inderdaad beeldmateriaal van hier is noodzakelijk en kan pas als ik hier deelnemers heb.

Minpuntl: foto's tijdens een therapie waar iemand in emoties en broosheid te recht komen is niet evident. Mensen zijn daar niet happig op.

Dus in afwachting sfeerbeelden van Marokko.

 

Hartelijk dank voor de uitwisseling, ik doe er echt veel mee!

 

Hilde

 

Mod toelichting: contactgegevens en domeinnamen kunnen in het HL-profiel of de handtekening onderaan berichten opgenomen worden.

Hilde Termote

Energetisch en emotioneel consulent

Link naar reactie
  • 0

Ik vind je site erg verwarrend, evenals de domeinnaam.

 

Een verzameling kreten, zodat iemand die ergens naar op zoek is, altijd wel een kreet herkent en zich zelf dan misschien afvraagt, is dit wel de juiste organisatie, er is zoveel?

 

Al eerder gezegd in dit topic, van alles een beetje om maar niets te missen, ik mis de niche boodschap, ik denk wel dat je met het aanbod naar Marokko, zoals je het aanbiedt een niche-product hebt.

 

En je domeinnaam, uit je site leest ik dat we hier te maken hebben met findyoursmileagain, waarom heb je die domeinnaam niet gekozen ipv de onlogische en de te uitgebreide die je nu hebt. :)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Goeie morgen

 

mod edit: verwijzing verwijderd, ik ben er al twee dagen aanpassingen aan het aanbrengen.

 

Is dit met max 8 menuknoppen en reeds tal van bewerkte teksten nu nog verwarrend?

 

Ik had vroeger 2 sites, heb alpha omega overgehouden

find your smile again is mijn motto

alpha omega is ook doelbewust gekozen ik werk tussen geboorten en sterven, daarmee

 

Hartelijk dank voor uw opmerkingen en vragen, ze duwen me echt vooruit.

 

Groeten

 

Hillde

 

Mod toelichting: contactgegevens en domeinnamen kunnen in het HL-profiel of de handtekening onderaan berichten opgenomen worden.

 

 

Hilde Termote

Energetisch en emotioneel consulent

Link naar reactie
  • 0

Ik wil je wel een compliment geven voor de herindeling van het menu, veel beter zo! Goed om te zien dat je iets met onze adviezen doet ;) Kopjes als "wie ben ik", "wat bied ik aan" en "prijzen en promoties" zijn lekker duidelijk, en ook met "Marokko" geef je duidelijk aan dat je daar iets doet. Wat je daar dan doet wordt echter niet duidelijk uit het kopje, misschien kun je daar beter "welness in Marokko" of "relaxen in Marokko" van maken.

 

Verhalen van A tot Z en Spiritualiteit vind ik dan weer mindere keuzes als menu kopje, al kan ik me voorstellen dat spiritualiteit voor jou en je doelgroep heel belangrijk is en dat jouw doelgroep zich daar wel een goede voorstelling van kan maken.

 

De homepage is wel een stuk beter zo, al zou ik wel beginnen met het kopje "wat bied ik aan". Het submenu met de adresgegevens en het telefoonnummer onder home hoort daar niet thuis, die gegevens horen natuurlijk gewoon op de contactpagina te staan.

 

Veel submenu items zijn overigens nog steeds nietszeggend, ik zie bijvoorbeeld "baby", "zwangerschap" enzovoorts, ik heb echt geen idee wat je dan doet met baby's en zwangere dames. Verder vind ik dingen als "engelen", "tweelingzielen", "een zielenplan" enzovoorts echt veel te wazig, maar ik behoor dan ook absoluut niet tot je doelgroep dus misschien dat het hen wel aanspreekt.

 

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

 

Hoi

 

Ja, ik ga geen hulpvraag stellen mocht ik er niets willen mee doen.

En ik ga nogal graag snel aan de slag.

 

Zo, jouw opmerkingen zijn ondertussen al verwerkt.

 

Ja als ik spiritualiteit weg neem, dan neem ik mijn eigenheid weg.

 

De onderwerpen zijn net datgene waar ik mensen in aantrek, zo dus laten maar

 

en de a z verhalen, clienten zijn hun verhaal aan het schrijven zodat ik meer in de

resultaten kan aantonen wat ik eigenlijk doe.

 

Mocht ik nu nog de juiste knop vinden hoe ik op de pagina een foto op de achtergrond kan

plaatsen dan krijg je al een marokkaanse sfeer.

 

Groetjes

 

Hilde

Hilde Termote

Energetisch en emotioneel consulent

Link naar reactie
  • 0

Mijn site bijgewerkt

actief op facebook, twitter en linked in

noteer steevast mijn websiteadres bij berichten

lanceerde acties met waardebon te winnen ect

flyers en visitekaartjes

maar op zich zie ik geen echte stijging in het aantal bezoekers op mijn site.

Wat kan ik meer doen?

www.alpha-hilde-omega.be

Hilde Termote

Energetisch en emotioneel consulent

Link naar reactie
  • 0

Hallo Hilde,

 

ik zie dat de website aardig hebt opgeruimd.

Een website expert ben ik niet, maar als ik de website open zie ik dit:

--------------------

De stille groei naar jezelf.

Termote Hilde, find your smile again. Zwevegem - Marrakesh

 

Home - Wie ben ik - België - Marocco - Good to know - Contact

 

Nog geen afbeelding geselecteerd ( < - - dit lijkt mij er niet te horen staan, dat kan er best tussenuit)

 

'Grote foto's '

-----------------------

 

Maar ik heb nu, zonder te scrollen, nog niet echt een idee waar het over gaat.

'Marocco' veranderen in 'Meditatie retreat in Marocco' zou al veel verduidelijken.

'Wie ben ik' is voor de meeste bezoekers pas relevant als ze weten waar de website over gaat: dat kun je dus iets verder naar rechts verplaatsen, zodat het pas na Marocco staat.

 

Verder denk ik dat je nog iets moet bedenken om voordat je moet scrollen duidelijk te maken dat je je bezighoudt met meditatie, healings, etc.

 

Deze feedback zal niet tot meer bezoekers leiden, maar zal hopelijk zorgen dat bezoekers iets sneller duidelijkheid krijgen. En minder snel weer weg gaan.

 

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.