BorsaUniqueVOF heeft een nieuw innovatief zwemkledingaccessoire uitgevonden. De doelgroep zijn jongens tussen de 15 en 30 jaar, early evangelist zijn tussen de 15 en 20 jaar. Omdat wij momenteel een volledig onderzoek in Nederland hebben afgerond, willen wij een onderzoek gaan houden internationaal. Daarom hebben wij de vraag aan jullie of iemand weet over de kansen en bedreigingen op internationaal gebied in deze branche?
Wij willen een DESTEP-analyse maken en een 5-krachten model van Porter, maar schieten hier niet mee op.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BorsaUniqueVOF
BorsaUniqueVOF
Beste ..,
BorsaUniqueVOF heeft een nieuw innovatief zwemkledingaccessoire uitgevonden. De doelgroep zijn jongens tussen de 15 en 30 jaar, early evangelist zijn tussen de 15 en 20 jaar. Omdat wij momenteel een volledig onderzoek in Nederland hebben afgerond, willen wij een onderzoek gaan houden internationaal. Daarom hebben wij de vraag aan jullie of iemand weet over de kansen en bedreigingen op internationaal gebied in deze branche?
Wij willen een DESTEP-analyse maken en een 5-krachten model van Porter, maar schieten hier niet mee op.
Met vriendelijke groet,
BorsaUniqueVOF
[verandering: titel]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52417-internationaal-marktonderzoek-innovatie-zwemkledingaccessoire/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag