Ik heb het forum gelezen , maar niet specifiek de vraag gevonden. Het volgende
Iemand heeft veel kennis van auto's, maar werkt (op dit moment) nog in loondienst. Zeg maar (A)
De partner heeft geen kennis van auto's, maar werkt een paar uurtjes in loondienst. Zeg maar (B)
(B) richt een bedrijf op (eenmanszaak), tracht klanten naar binnen te trekken, geniet van de zelfstandigenaftrek (dit mag mijn inziens, want meer dan 1225 uuraan de "klus") en startersaftrek.
Uitvoerende werk wordt gedaan, in de avond-en weekenduren, door (A).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
reneg1962
reneg1962
Beste lezer
Ik heb het forum gelezen , maar niet specifiek de vraag gevonden. Het volgende
Iemand heeft veel kennis van auto's, maar werkt (op dit moment) nog in loondienst. Zeg maar (A)
De partner heeft geen kennis van auto's, maar werkt een paar uurtjes in loondienst. Zeg maar (B)
(B) richt een bedrijf op (eenmanszaak), tracht klanten naar binnen te trekken, geniet van de zelfstandigenaftrek (dit mag mijn inziens, want meer dan 1225 uuraan de "klus") en startersaftrek.
Uitvoerende werk wordt gedaan, in de avond-en weekenduren, door (A).
Wat is jullie mening over deze constructie.
PS: men is op de hoogte van het urencriterium
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52467-starten-voor-jezelf-met-kennisvan-een-ander-partner/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag