• 0

Online Afsprakensysteem met facturatie

Hallo Mensen,

 

Momenteel werk ik voor mezelf en verleen ik veel ict service aan huis.

Omdat ik veel afspraken bij klanten ben ik opzoek naar een online afspraken systeem waar je facturen mee kan maken / dat de klant ideal betalingen kan doen.

 

Hebben jullie enige suggesties?

 

Met vriendelijke groet,

 

Antwan Prins

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

ERP? Nee joh, dat staat voor Enterprise Resource Planning. Dat wordt vooral in de maakindustrie gebruikt om op juiste en tijdige wijze de verkoop en productie op elkaar af te stemmen (en potentieel nog vele andere bedrijfsprocessen).

 

De integratie van facturering en agenda zie je niet zo vaak. Ik zie ook niet helemaal hoe je die twee wilt integreren met elkaar? Ik bedoel, men neme een kalenderprogramma (die er ongeveer allemaal hetzelfde uitzien) en dat je van daaruit met een druk op de knop een factuur kan maken? Wat als je bij een klant niet aaneengesloten uren hebt gemaakt? Maar wel een verzamelfactuur wilt sturen voor een bepaalde periode? Nogmaals de integratie met agenda is niet logisch, anders had zo'n programma er al wel geweest.

 

Als je echt je klant met iDeal wilt laten betalen terwijl je op de locatie van de klant bent, en je wilt telkens direct na afloop van x aantal uren direct factuur maken en aan de klant geven, dan moet je eens kijken naar https://www.moneybird.nl/

Je kunt natuurlijk ook elke avond na je werkbezoeken alle facturen voor die dag eruit sturen. Je moet misschien even het adres overnemen uit een adresboek, maar die kun je wel weer opslaan voor een volgende keer.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.