Ik heb een eenmanszaak en rijd in een privé auto. Ik geef mezelf vanuit de zaak een kilometervergoeding van €0,19. De reiskostenvergoeding over een deel van 2015 heb ik in 2016 overgemaakt. Kan ik de kosten meenemen in de aangifte IB van 2016 of ben ik verplicht deze kosten mee te nemen in het resultaat van 2015 en mee te nemen in de aangifte IB van 2015?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
morgen
morgen
Goedenavond,
Ik heb een eenmanszaak en rijd in een privé auto. Ik geef mezelf vanuit de zaak een kilometervergoeding van €0,19. De reiskostenvergoeding over een deel van 2015 heb ik in 2016 overgemaakt. Kan ik de kosten meenemen in de aangifte IB van 2016 of ben ik verplicht deze kosten mee te nemen in het resultaat van 2015 en mee te nemen in de aangifte IB van 2015?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52583-kosten-2015-in-2016-betaald-meenemen-ib-2015-of-2016/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag