Waarin is al bekend, het betreft consumenten producten die hier simpelweg niet leverbaar zijn, of het totaalplaatje wat mist (dus het alles onder 1 dak principe).
Het zal voornamelijk gaan om importeren vanuit de VS.
Ik weet niet zo goed hoe en wat.
Markt onderzoek en import plan behoort tot de dingen die al wel gelezen zijn, maar niet "serieus" ingevuld en uitgevoerd.
Wat betreft de markt en of die er is, dat weet ik zeker, die is er.
Ook spreek ik hiermee een hele grote doelgroep aan.
Maar wat nu?
Wanneer, en hoe, benader je leveranciers?
En waarmee?
Hoe pak ik de financiën aan, bij bv een bank.
En wat als de financiering rond is, en het toch een minder goed idee blijkt te zijn.
Een groothandel is niet simpelweg even een.lening van 10.000 euro
Wie benader ik wanneer?
Met wie moet je contacten leggen, wie kan je nog even laten liggen?
Personeel?
Vergunningen, ook bv voor het personeel ( denk heftruck, vca, brand en mileu) enz?
Is het simpelweg de telefoon oppakken en "samsung" bellen met "hallo, ik ben miloe, ik ben een groothandel en wil jullie producten aanbieden"?
Wie is nou eigenlijk de "echte" leverancier?
Wanneer regel je nou eigenlijk wat?
Zoals jullie zien, een hoop vragen, en ongetwijfeld krijg ik er nog veel meer.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
loetje88
loetje88
Goedemorgen!
Hier de ambitie een groot handel te beginnen.
Waarin is al bekend, het betreft consumenten producten die hier simpelweg niet leverbaar zijn, of het totaalplaatje wat mist (dus het alles onder 1 dak principe).
Het zal voornamelijk gaan om importeren vanuit de VS.
Ik weet niet zo goed hoe en wat.
Markt onderzoek en import plan behoort tot de dingen die al wel gelezen zijn, maar niet "serieus" ingevuld en uitgevoerd.
Wat betreft de markt en of die er is, dat weet ik zeker, die is er.
Ook spreek ik hiermee een hele grote doelgroep aan.
Maar wat nu?
Wanneer, en hoe, benader je leveranciers?
En waarmee?
Hoe pak ik de financiën aan, bij bv een bank.
En wat als de financiering rond is, en het toch een minder goed idee blijkt te zijn.
Een groothandel is niet simpelweg even een.lening van 10.000 euro
Wie benader ik wanneer?
Met wie moet je contacten leggen, wie kan je nog even laten liggen?
Personeel?
Vergunningen, ook bv voor het personeel ( denk heftruck, vca, brand en mileu) enz?
Is het simpelweg de telefoon oppakken en "samsung" bellen met "hallo, ik ben miloe, ik ben een groothandel en wil jullie producten aanbieden"?
Wie is nou eigenlijk de "echte" leverancier?
Wanneer regel je nou eigenlijk wat?
Zoals jullie zien, een hoop vragen, en ongetwijfeld krijg ik er nog veel meer.
Voor nu was het het even :-).
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52633-aanloop-tot-beginnen-van-een-groothandel-en-het-starten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag