• 0

Op zoek naar feedback voor Website Lease

Omschrijving van je concept:

Sinds kort zijn mijn compagnon en ik begonnen met het aanbieden van een complete website voor een vast bedrag per maand. We hebben besloten te gaan werken met 3 pakketten van 27, 37 en 47 euro per maand. Voor dit bedrag krijgt de klant een volledig verzorgde website met een uniek uiterlijk welke voldoet aan de laatste standaarden op dit gebied. Zo zijn onze websites op elk apparaat goed te bekijken en gemakkelijk aan te passen door het gebruik van WordPress. Op onze website www.promivo.nl vind je het concept wat meer uitgewerkt.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

We hebben een verkooppagina ingericht met duidelijke instructievideo. Over de indeling en opbouw van beiden zouden wij ook heel graag feedback ontvangen!

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ondernemers die een (nieuwe) website nodig hebben kijken vaak tegen hoge kosten aan. Niet alle ondernemers hebben de mogelijkheid om deze in één keer op te hoesten. Dat probleem hebben wij geprobeerd te tackelen met het aanbieden van een vaste maandelijkse betaling in plaats van éénmalig een hoog bedrag.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Na 3 jaar leasen is de website volledig eigendom van de klant. Mocht de klant de website dan nog goed aan vinden sluiten bij zijn concept heeft hij hier dus vrijwel geen kosten meer aan. Alleen het hosten van de website wordt nog in rekening gebracht.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Alle kritiek en feedback is welkom.

 

 

[Mod edit: werving verwijderd ]

 

Met vriendelijke groet,

Vito Glasbergen

http://Promivo.nl - Een professionele website, zonder grote investering.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Excuses voor de werving. Ik zal de forumregels nogmaals doornemen! ;D

 

Wat ik dan wel graag zou willen horen zijn ideeën voor het werven van freelancers op dit gebied. Ik heb al een opdracht geplaatst op meerdere platformen. Wat kunnen we nog meer doen?

Met vriendelijke groet,

Vito Glasbergen

http://Promivo.nl - Een professionele website, zonder grote investering.

Link naar reactie
  • 0

Ik snap het niet: als ik bij jou het goedkoopste pakket afneem (1 - 3 pagina's), dan kan ik er zelf toch pagina's bij maken?

 

Verder lijkt ontwerp er niet bij te horen, want dat noem je op Diensten apart, maar de tarievenpagina die daarbij hoort bestaat niet. Aangenomen dat dat er niet bijhoort vind ik een kleine 1000 piek voor een WordPress site van 1 - 3 pagina's behoorlijk aan de prijs.

 

edit: en noem het niet 'werven van freelancers' - je zoekt klanten.

Link naar reactie
  • 0

Wanneer jullie met je website Promivo websites voor anderen te gaan maken, lijkt het me uiteraard van belang dat jullie eigen website geen fouten bevat. Een voorbeeld van een foutje welke ik vond in jullie CSS is een verwijzing naar een font, welke (door mijn PC iig) niet uitgelezen kan worden. Daarom worden jullie website teksten bij mij in Times New Roman font weergegeven.. zie:

 

 

p {

font-family: "Lucida Sans Unicode";

font-style: normal;

font-weight: 400;

}

 

Met is misschien een kleinigheidje, maar zeker belangrijk wanneer je je profileert met websites voor anderen te maken.

Hartelijke groet,

 

Werner

Een logo ontwerpen of website maken kun je anno 2022 als ondernemer / ZZP'er zelf!

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie snelle feedback, heren!

 

@Peter

Dat klopt inderdaad. Je kunt er zelf pagina's bijmaken, maar de pakketprijs is gebaseerd op het aantal pagina's dat wij voor een klant opzetten. Is de klant een beetje handig met WordPress dan is het zeker mogelijk om een klein pakket te nemen en de website uit te breiden, maar dan hebben wij daar zelf natuurlijk ook minder werk aan.

 

Ik heb de dienstenpagina inmiddels aangepast. Dat was misschien niet helemaal duidelijk nee.

 

Met het werven van freelancers bedoel ik geen freelancers die een website van ons afnemen, maar juist het concept willen promoten voor een nader te bepalen vergoeding.

 

@eigenwebsite

 

Ik heb de Google font api nogmaals in de header geplaatst, werkt het nu ook bij jou?

Met vriendelijke groet,

Vito Glasbergen

http://Promivo.nl - Een professionele website, zonder grote investering.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind dat jullie eigen website er in elk geval prima uitziet, maar ik zou als klant wel willen weten wat ik kan verwachten. Ik zie namelijk geen voorbeeld websites ofzo. Kunnen klanten kiezen uit een beperkt aantal standaard themes of bouwen jullie echt een complete maatwerk theme voor iedere klant? Ik heb namelijk ook weleens wat (oude) Dibbadoo sites gezien, dat was echt om te janken...

 

Over Dibbadoo gesproken: het concept van website lease is natuurlijk niet heel erg origineel ;) Het feit dat de website na 3 jaar volledig is afbetaald is echter wel een interessante twist.

 

Ik vind de informatie op jullie website overigens wel erg summier.

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Er zijn tegenwoordig tientallen (misschien wel honderden?) aanbieders van vergelijkbare diensten, volgens mij hier op het forum al een stuk of 3.

 

Hier (in België) is iedere dag wel reclame voor Jimdo op televisie, en als ik dan hun site (of die van Wix) naast die van jou zet denk ik dat mijn keuze wel duidelijk zou gaan zijn.

 

Ik vrees sowieso voor de toekomst van bouwers van 'eenvoudige' websites; er zijn zoveel verschillende soorten 'concurrenten' (van eerder genoemde via DTG tot het neefje dat ook een WP met Themeforest theme kan afinstalleren), en dat zullen er alleen maar meer worden.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Tegenwoordig wordt er meer en meer aangeboden in het bieden van makkelijke en gebruiksvriendelijke oplossingen voor mensen zonder webdevelopment kennis voor een website. Je begeeft je wel in een markt die steeds meer overspoeld wordt door CMS of "website wizard" sites. Het is misschien een idee om eens na te denken wat jullie onderscheidt van de andere aanbieders? Is dat uniek design? Of je kunt focussen op de optimale responsive eigenschappen van jullie pakketten? Het hoeft in de praktijk niet eens zo wezenlijk te verschillen maar marketintechnisch is enige productdifferentiatie wel wenselijk: zeker in jullie geval.. Doe ermee wat je wil! Succes guys :)

lachgas kopen in lachgas tank - voor soa test thuis - veilig en anoniem.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.