• 0

Samenwerking tussen Nederlands bedrijf en persoon in Indonesië en import

Wij zijn bezig met een nieuw bedrijf. We willen onze eigen producten laten maken in Indonesië. Een vriend van mij verblijft nu 6 maanden in Indonesië om alles uit te zoeken, contact te maken met de fabriek en specificaties door te nemen.

Alleen nu ben ik met een bedrijfsplan bezig en moet ook vermelden hoe ik mijn vriend in Indonesië erbij moet betrekken op papier. Dit ook i.v.m. dat hij recht heeft op financiële vergoeding in Indonesië. Hij wordt betrokken bij het bedrijf in Nederland. Alleen als dit doorgaat blijft hij voor altijd in Indonesië wonen.

Dus mijn vraag is: weet iemand hoe je dit moet vastleggen als bedrijf?

Medewerkers: 3

2 in Nederland, 1 in Indonesië.

Wil de producten in Indonesië laten produceren en dan exporteren naar Nederland. Dan de producten hier op de markt aanbieden. De markten zijn Nederland, België en Duitsland om mee te beginnen.

Moet uiteindelijk ook nog een krediet aanvraag doen in Nederland. Dus moet alle kosten van te voren weten wat er allemaal voor nodig is om het in Indonesië te regelen voor mijn vriend daar.

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Hoi Joost,

We hebben op dit moment een VOF. Deze bestaat nu uit 2 personen. Willen kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Misschien als het krediet doorgaat is BV een optie? Of een "dochter" bedrijf in Indonesië?

Ben nu bezig met het plan schrijven om een krediet aanvraag te kunnen vragen. Als iemand hier ook tips voor heeft, hoor ik ze graag.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar