• 0

Op zoek naar voorbeeld contract - 'exclusivity agreement manufacturer'

Dag allemaal,

 

Ik ben nieuw hier; net startende ondernemer en op het punt te starten met het opzetten van een eigen label in accessoires (sieraden en leren tassen). Ik heb in Bali twee fabrikanten die ik al heb doorgetest en mee aan de slag ga en een freelance 'agent' die aldaar mijn zaken overziet op commissiebasis. (% over orders)

 

Nu wil ik zowel mijn fabrikanten als mijn agent een contract laten tekenen voor exclusiviteit. Maw de door mijn aangelerde tekeningen / samples zijn mijn eigendom en kunnen onder geen beding voor een ander dan mijzelf geproduceerd worden.

 

Ik kan online niks vinden wat dit dekt; Heeft iemand dit traject toevallig al doorlopen en bijvoorbeeld een voorbeeld contract voor handen?

 

Bedankt alvast!

Alexandra

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi Werner, thanks voor je snelle feedback!

Die had ik idd ook gevonden ;) Maar ben al paar maanden bezig met importeren en dat hele stuk zit goed. Het gaat mij er vooral om dat ik mijn fabrikanten wil binden aan exclusiviteit zodat zij mijn producten niet kunnen wederverkopen. (Ik lever namelijk, om een voorbeeld te noemen, tekeningen aan van leren tassen waar ik (exclusief) samples van gemaakt wil hebben en die ik daarna (exclusief) in productie wil laten nemen.

 

Bedankt voor het meedenken iig!

Alexandra

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 176 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.