ben ik weer :). Ik heb nog een vraag. Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen heb ik 19% van de aandelen in een B.V. Vanaf vrijdag 1 april ben ik in die BV geen bestuurder meer. Is het voor de andere aandeelhouders/bestuurders mogelijk om alle activiteiten zonder mijn zegen/medeweten te verplaatsen naar een andere BV? Dus personeel, Eigendomsrechten Software, klanten etc? Zodat ik in een lege B.V blijf hangen? Er zijn 5 aandeelhouders, waarvan nog 2 bestuurders (19% elk)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Entreprenerd
Entreprenerd
Hoi,
ben ik weer :). Ik heb nog een vraag. Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen heb ik 19% van de aandelen in een B.V. Vanaf vrijdag 1 april ben ik in die BV geen bestuurder meer. Is het voor de andere aandeelhouders/bestuurders mogelijk om alle activiteiten zonder mijn zegen/medeweten te verplaatsen naar een andere BV? Dus personeel, Eigendomsrechten Software, klanten etc? Zodat ik in een lege B.V blijf hangen? Er zijn 5 aandeelhouders, waarvan nog 2 bestuurders (19% elk)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52783-geen-bestuurder-meer-in-bv-en-dan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag