• 0

Thuiszorg BV

Beste,

 

Al een tijd werk ik in de zorg, nu ben ik bereid om de overstap te doen van eenmanszaak naar BV. Helaas heb ik op het internet niet de antwoorden op mijn vragen gevonden, hopelijk kan een van jullie mij hierbij helpen!

 

Mijn vragen:

- Om een thuiszorg BV te openen moet je zelf opgeleid zijn (en zijn er eventuele voorwaarden)? Indien dit niet verplicht is hoe kun je de AGB code aanvragen?

- Om een thuiszorg te openen, behalve dat je een bedrijf opent, waar moet je aangeven of bevestigen dat je een thuiszorg instantie bent om daadwerkelijk ook een thuiszorg bedrijf te zijn?

- Moet je verplicht alleen formele zorgverleners hebben of mogen het ook informele zijn of desnoods gemixt?

 

Tot nu toe heb ik problemen met deze 3 vragen, vooral de 1e heb ik moeite mee.

 

Indien iemand van jullie mij zou kunnen helpen zou ik dat enorm waarderen, het kan natuurlijk ook via een persoonlijke bericht, indien je iemand kent met meer info zou dat ook geweldig zijn!

 

Met vriendelijke groet,

 

Arzumanyan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedankt voor je reactie! Het is inderdaad een site met veel info, maar naar mijn mening komt dat meer ten pas bij de laatste stadium van een thuiszorg instelling openen.

 

Weliswaar ben ik je enorm dankbaar voor de gegeven site, zal hem zeker nog gebruiken ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.