Ik ben erg benieuwd hoe ik op een "gezonde" manier aan een informal investor kom en of er mogelijkheden bestaan om een investeerder aan te trekken zonder dat deze aandelen zou wensen. ( onder een kreditevergoeding ipv aandelen dus. )
Ik ben met een compagnon bezig om een zeer gezond bedrijf over te nemen. Dit bedrijf is zo gezond de koopsom niet geheel te financieren is. Een investeerder is dus nodig om deal rond te krijgen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Forever Young
Forever Young
Ik ben erg benieuwd hoe ik op een "gezonde" manier aan een informal investor kom en of er mogelijkheden bestaan om een investeerder aan te trekken zonder dat deze aandelen zou wensen. ( onder een kreditevergoeding ipv aandelen dus. )
Ik ben met een compagnon bezig om een zeer gezond bedrijf over te nemen. Dit bedrijf is zo gezond de koopsom niet geheel te financieren is. Een investeerder is dus nodig om deal rond te krijgen.
Ik hoor graag van iemand van u!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5286-financiering-management-buy-in/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag