ik ben totaal niet ervaren op ondernemingsgebied, maar krijg de kans te participeren in een BV die op naam staat van een vriend.
Hebben jullie tips voor mij over hoe dit aan te pakken zodat we de gemaakte omzet, winst en belasting zo goed mogelijk kunnen verdelen? En graag ook indien we dit niet 50/50 zouden willen?
Hoe zouden we de zaken het best kunnen opzetten zodat we op de meest eenvoudige manier zo snel mogelijk zouden kunnen beginnen.
Ik hoop dat ik waardevolle tips van de 'experts' mag ontvangen!!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
magnetoow
magnetoow
Allen,
ik ben totaal niet ervaren op ondernemingsgebied, maar krijg de kans te participeren in een BV die op naam staat van een vriend.
Hebben jullie tips voor mij over hoe dit aan te pakken zodat we de gemaakte omzet, winst en belasting zo goed mogelijk kunnen verdelen? En graag ook indien we dit niet 50/50 zouden willen?
Hoe zouden we de zaken het best kunnen opzetten zodat we op de meest eenvoudige manier zo snel mogelijk zouden kunnen beginnen.
Ik hoop dat ik waardevolle tips van de 'experts' mag ontvangen!!
Alvast op voorhand bedankt.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag