Lang geleden op dit forum actief geweest. Na enkele jaren verder te zijn heb ik sinds 7 maanden mijn eigen horecazaak.
Nu loop ik tegen het volgende aan:
Ik heb een horecazaak welke zich richt op lunch, diner, snackbar, afhaal feesten en partijen.
Nu heb ik a.s. vrijdag een foute avond gepland, belt de gemeente mij dat ik deze niet door mag laten gaan omdat ik een horecazaak categorie 2 heb. Voor feestavonden moet ik categorie 3 hebben....
Hier nog nooit van gehoord en hebben ze ook nooit iets over gezegd...
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jurrianvisscher
jurrianvisscher
Allen,
Lang geleden op dit forum actief geweest. Na enkele jaren verder te zijn heb ik sinds 7 maanden mijn eigen horecazaak.
Nu loop ik tegen het volgende aan:
Ik heb een horecazaak welke zich richt op lunch, diner, snackbar, afhaal feesten en partijen.
Nu heb ik a.s. vrijdag een foute avond gepland, belt de gemeente mij dat ik deze niet door mag laten gaan omdat ik een horecazaak categorie 2 heb. Voor feestavonden moet ik categorie 3 hebben....
Hier nog nooit van gehoord en hebben ze ook nooit iets over gezegd...
Iemand hier bekend mee?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52908-horecabedrijven-categorie%C3%ABn/Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag