• 0

kwaliteit stickers voor op plastic buisjes

Is er hier iemand die ervaring heeft met stickers op verpakking, en dan om precies te zijn op buisjes? Waarbij de stickers niet automatisch deels loslaten?

 

Voor een klant leveren we kralen voorverpakt in buisjes met hun stickers erop. De stickers laten echter deels los, ik denk dat het niet 'sterk genoeg' is. Dus dat er stickers gekocht moeten worden met betere lijm. Nu vraag ik me af of er een soort 'term' voor is. Zeg maar net zoals je bij papier en visitekaartjes kwaliteit kan aangeven via hoeveel gram het is, misschien kan je bij stickers ook zo aangeven wat de minimale kwaliteit moet zijn? Waardoor het wel goed op de buisjes blijft zitten?

 

In bijlage kun je zien hoe het nu uitpakt.

 

Alvast bedankt voor tips!

Schermafdruk_2016-04-13_14_19_48.thumb.png.9a58bb525f380443833ced3de28c1091.png

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Sandra,

 

Misschien moet je kijken naar de stickers en etiketten voor industrieel gebruik. Kabels zijn ook moeilijk te bestickeren, bijvoorbeeld.

De volgende leveranciers hebben hier ervaring mee:

http://www.herma.nl/nl/productcatalogus/etiketten.html

http://global.dymo.com/nlNL/LabelType/RhinoPRO_Industriele_tapes.html

https://www.etiketxl.nl/lijmkeuzes.html

 

Veel succes!

Elly van Wattingen

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Edo,

 

Er zijn zeker gradaties in de hechting van stickermateriaal. Als het te snel loslaat heb je waarschijnlijk een sterkere lijmlaag nodig.

Het best kun je dit bij een signbedrijf navragen.

Op de website van de brancheorganisatie SI'BON (www.sibon.nl) kun je een gekwalificeerd signbedrijf vinden in jouw regio.

Dit signbedrijf kan je zeker helpen bij produceren van de juiste stickers voor op deze buisjes.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Goede tip Paul :) je hebt gelijk, niet moeilijk doen als het makkelijk kan. ;) Alleen lastig als er lange barcode nodig is en daardoor buis bijna helemaal dichtgeplakt is, kleur moet nog wel te zien zijn.

 

Bedankt voor de tip Denjoosten, alleen zie ik daar allemaal bedrijven voor bijvoorbeeld auto belettering, reclameborden, etc, en dit gaat alleen om stickeren van hele kleine buisjes.

 

@Edo, bedankt voor de tip, zal ze anders eens mailen.

 

Meteen iets andere vraag, ik print nu met gewone printer op a4 stickers en heb neiging eens over te stappen op speciale labelprinter. Dit ivm bijbehorende software (nu moet ik zelf pagina's maken zodat formaat aansluit op stickers). Iemand ervaring met bepaalde labelprinter en daar heel tevreden mee?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.