Rodney hier van EasyZZP. Ik overweeg om onze groei te gaan versnellen door middel van samenwerkingen met partners. Een soort franchise maar toch wezenlijk anders. De partners participeren naar gelang hun inbreng (kennis, geld, tijd) voor een percentage in de BV van de betreffende vestiging met een max van 45% van de aandelen. Het voordeel is dat EZ zeggenschap houdt en wij hiermee de kwaliteit altijd kunnen borgen. Daarnaast is het belang van EZ en de partner altijd gezamenlijk. Ik vindt namelijk dat bij veel franchise constructies in onze branche alle voordelen naar de franchise gaan en er te weinig toegevoegde waarde is voor de franchisenemers. In deze constructie gaan we samen voor groei en waarde toevoegen. De beoogde partners zijn boekhouders, fiscalisten en assistent accountants.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze formule denken?
Alvast bedankt.
Rodney Pikaar
Mod edit: titel aangepast en herhalingen van handelsnaam afgekort tot EZ
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rodney.EasyZZP
Rodney.EasyZZP
Hoi,
Rodney hier van EasyZZP. Ik overweeg om onze groei te gaan versnellen door middel van samenwerkingen met partners. Een soort franchise maar toch wezenlijk anders. De partners participeren naar gelang hun inbreng (kennis, geld, tijd) voor een percentage in de BV van de betreffende vestiging met een max van 45% van de aandelen. Het voordeel is dat EZ zeggenschap houdt en wij hiermee de kwaliteit altijd kunnen borgen. Daarnaast is het belang van EZ en de partner altijd gezamenlijk. Ik vindt namelijk dat bij veel franchise constructies in onze branche alle voordelen naar de franchise gaan en er te weinig toegevoegde waarde is voor de franchisenemers. In deze constructie gaan we samen voor groei en waarde toevoegen. De beoogde partners zijn boekhouders, fiscalisten en assistent accountants.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze formule denken?
Alvast bedankt.
Rodney Pikaar
Mod edit: titel aangepast en herhalingen van handelsnaam afgekort tot EZ
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52939-groeiformule-administratiekantoor-met-partners/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag