• 0

Adres op flyer

Goedendag,

 

Voor mijn webshop heb ik flyers laten bedrukken. Deze wil ik adresseren aan specifieke bedrijven welke ik wil benaderen. Is het toegestaan om een adres achterop de flyer te zetten en deze als direct mailing met PostNL te versturen, dus zonder envelop? Weet iemand hier meer over?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

Erg bedankt voor jullie snelle reacties!

Ik heb voor zover ik kan herinneren nog nooit een flyer ontvangen met mijn adres erop. Vandaar dat ik dacht dat er misschien wel regels zijn mbt geadresseerde flyers versturen.

 

Ik dacht eraan om deze flyers in een envelop te stoppen en op deze manier te versturen, maar dat vind ik eigenlijk niet zo aantrekkelijk. Heb liever dat de geadresseerde de flyer meteen ziet liggen.

Link naar reactie
  • 0
Heb liever dat de geadresseerde de flyer meteen ziet liggen.
Met het risico dat deze direct met de pizza- en bonusaanbiedingen op de oud-papierstapel belandt.

 

Adresseren in persoon en in een envelop heeft natuurlijk wel voordelen als je over gegevens van contactpersonen met de juiste functie/bevoegdheid beschikt.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.