Ik ben mijn VPB 2015 aan het invullen en loop tegen het volgende aan. per 1/12/15 heb ik BV beëindigd en uitgeschreven bij KVK en alles afgehandeld met de bank.
Bij het invullen van VPB stuit ik op volgende. Wat vul ik in bij gestort en opgevraagd kapitaal?
Naar mijn idee € 0,- omdat BV is ontbonden/opgeheven. Klopt dat? Of moet ik oorspronkelijke bedrag van € 18K opnemen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kans8
kans8
Goedenavond,
Ik ben mijn VPB 2015 aan het invullen en loop tegen het volgende aan. per 1/12/15 heb ik BV beëindigd en uitgeschreven bij KVK en alles afgehandeld met de bank.
Bij het invullen van VPB stuit ik op volgende. Wat vul ik in bij gestort en opgevraagd kapitaal?
Naar mijn idee € 0,- omdat BV is ontbonden/opgeheven. Klopt dat? Of moet ik oorspronkelijke bedrag van € 18K opnemen?
Dank voor jullie hulp.
Groet en prettige avond.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53000-aandelenkapitaal-nog-opnemen-in-vpb-2015-aangifte-bij-be%C3%ABindiging-bv-in-2015/Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag