• 0

Zoek gratis programma voor facturen,bestelbons,verzendnota te maken

Zoek gratis programma voor facturen,bestelbons,verzendnota te maken voor België.

Ik heb al wat afgezocht,maar is steeds betalend na 1 maand.

En ik snap er weinig van ,daarom wil ik er nog geen geld aan geven.

Ik heb wel een boekhouder, maar i moet wel facturen,bestelbons,leveringsnota en dergelijke kunnen maken.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 1
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Als je nu niks kunt vinden waar je niet voor hoeft te betalen, kun je misschien zelf ook gratis gaan werken. Dan hoef je ook niet te factureren en heb je die software ook niet nodig. En dan zijn er weer allerlei andere mensen geholpen in hun zoektocht naar 'gratis'.

 

Denk je niet dat het verstandiger is iemand zoveel eer van zijn of haar werk te geven, dat hij of zij er ook voor betaald krijgt? Juist omdat er 'weinig van snapt' is het waarschijnlijk verstandiger een betaalde oplossing te kiezen, waarbij je ook recht hebt op ondersteuning bij de dingen waar je zelf niet uit komt.

Link naar reactie
  • 0

mmint, kunt u de juiste link even geven a.u.b.? Als ik dat in tijp staan er zo veel?

Als ik dat in tijp staat er één niet te missen link strak bovenaan met "home" "homepage" "official website" "freeware" en 80x "download"

 

Niet lullig bedoeld: maar als het zoeken van de homepage van een softwarepakket al een te lastige opgave is, zou ik niet gaan doe het zelven...

hoegoogleik.thumb.png.15f71b2fa91368150ec366fcd11496ab.png

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Als je dat in google zet krijg je als eerste resultaat diverse vergelijkingen tussen deze twee verschillende programma's, met duidelijke info. (Ikzelf had trouwens maar één naam genoemd.)

Duidelijk dus wat de naam is en even doorgoogelen levert al snel de juiste links op. Eens met Norbert...

 

Een beetje ondernemer laat zich niet alles voorkauwen. Succes met je onderneming!

(En ik zal maar niet ingaan op je taalgebruik...)

 

Link naar reactie
  • 0

Topic gaat op slot met een laatste (gratis) tip: vraag je (Belgische) boekhouder hoe of met wat voor systeem deze met jou samen wil werken. Succes met inrichten en bijhouden van je administratie.

 

Modgroet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 268 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.