• 0

Marktverschuiving naar licht- en geluidsleverancier

Vanaf jonge leeftijd was ik gegrepen door muziek en al vroeg begon ik met het draaien van plaatjes op kleine feesten en partijen. In januari van vorig jaar heb ik besloten om deze hobby serieus door te zetten en een eigen onderneming te starten, naast mijn studie. Er is geïnvesteerd in kwalitatieve apparatuur en een degelijke huisstijl en website. Ik richtte mij vooral op de pariculiere markt; het leveren van licht, geluid en DJ's op (verjaardag)feesten en huwelijken (tot +/- 200 man).

 

Dit eerste jaar is goed verlopen, maar toch zoek ik naar een nieuwe uitdaging, gericht op de zakelijke markt. Naast de kleinschalige particuliere feestjes wil graag toe naar het leveren van licht & geluid op feesten en evenementen, waarbij artiesten en DJ's door de organisatie worden geselecteerd. Mijn rol zal hier dus puur gericht zijn op het afleveren van een technische productie. Dit kan bijvoorbeeld ook de facilitering op een zakelijke bijeenkomst of congres zijn.

 

Echter is het aan "de man" brengen van deze nieuwe diensten een stuk lastiger, waar mensen op privé-feestjes via via een DJ willen boeken, werkt de mond-op-mond reclame bij een licht & geluidsleverancier een stukje ingewikkelder. Zelf heb ik niet veel ervaring in het schrijven van een degelijk business plan met een bijbehorend plan voor de PR. Tips hiervoor zijn dan ook meer dan welkom!

 

www.starshow.nl

Licht // Geluid // Drive- in shows

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.